kleding avondgast
donderdag 14 november 2013 om 17:34
http://www.stylefruits.nl ... it-koude-stapavond/o48887
Een blouse en een broek ( geen jeans ) kan ook.
Een blouse en een broek ( geen jeans ) kan ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 14 november 2013 om 17:35
http://www.stylefruits.nl/casual-outfit ... fst/o49727
Leuk jurkje
Leuk jurkje
donderdag 14 november 2013 om 17:36
http://www.stylefruits.nl/outfits/feestelijke-outfits
Misschien doe je hier goede ideeën op.
Misschien doe je hier goede ideeën op.
donderdag 14 november 2013 om 17:38
donderdag 14 november 2013 om 17:46
Dat verschilt per bruiloft. Bij de ene bruiloft vindt men het prettig als je wat formeler gekleed bent, bij de andere bruiloft vindt men het ook wel prima als je bij wijze van spreken gewoon in je ouwe spijkerbroek en een fleecetrui binnen komt zetten. Ik zou gewoon even informeren bij de ceremoniemeester.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 14 november 2013 om 18:17
quote:pejeka schreef op 14 november 2013 @ 17:46:
Dat verschilt per bruiloft. Bij de ene bruiloft vindt men het prettig als je wat formeler gekleed bent, bij de andere bruiloft vindt men het ook wel prima als je bij wijze van spreken gewoon in je ouwe spijkerbroek en een fleecetrui binnen komt zetten. Ik zou gewoon even informeren bij de ceremoniemeester.Precies, maar de uitnodiging/de locatie geeft meestal ook wel een idee. Is het in de kantine van voetbalclub de Weilandse Boys of op landgoed Kleijn Fortuin etc.
Dat verschilt per bruiloft. Bij de ene bruiloft vindt men het prettig als je wat formeler gekleed bent, bij de andere bruiloft vindt men het ook wel prima als je bij wijze van spreken gewoon in je ouwe spijkerbroek en een fleecetrui binnen komt zetten. Ik zou gewoon even informeren bij de ceremoniemeester.Precies, maar de uitnodiging/de locatie geeft meestal ook wel een idee. Is het in de kantine van voetbalclub de Weilandse Boys of op landgoed Kleijn Fortuin etc.
donderdag 14 november 2013 om 18:21
Het ligt een beetje aan de locatie. Word er een feest gegeven in een kasteel of een andere luxe locatie, dan zou ik er zelf ook voor kiezen om me wat formeler te kleden. Blijfgewoonbianca heeft daar hele leuke voorbeelden van gegeven.
Word het feest gegeven in de plaatselijke buurtkroeg dan vind ik dat weer geheel overbodig. Maar ook dan zou ik weer zorgen dat ik wel net wat extra 'uitpak' dan een avondje stappen.
Maar ik denk dat je altijd iets aan moet trekken waar je je zelf lekker in voelt. De hele avond aan een jurkje zitten trekken omdat je dat helemaal niet gewend bent is het natuurlijk ook niet helemaal
Word het feest gegeven in de plaatselijke buurtkroeg dan vind ik dat weer geheel overbodig. Maar ook dan zou ik weer zorgen dat ik wel net wat extra 'uitpak' dan een avondje stappen.
Maar ik denk dat je altijd iets aan moet trekken waar je je zelf lekker in voelt. De hele avond aan een jurkje zitten trekken omdat je dat helemaal niet gewend bent is het natuurlijk ook niet helemaal
donderdag 14 november 2013 om 20:06
Thnx allen!
Het is bij een kasteel, dus wat formeler is wel het mooiste. Het zijn twee jonge mensen, oud klasgenootje, die trouwen.
Het lastige is dat het winter is en ik ook weer niet te licht of te donker wilt.
Bianca, dank je wel! Ik heb al heel veel op stylefruits rond gekeken en zie soms te veel leuke dingen haha.
Misschien zoiets?
Jurk
Het is bij een kasteel, dus wat formeler is wel het mooiste. Het zijn twee jonge mensen, oud klasgenootje, die trouwen.
Het lastige is dat het winter is en ik ook weer niet te licht of te donker wilt.
Bianca, dank je wel! Ik heb al heel veel op stylefruits rond gekeken en zie soms te veel leuke dingen haha.
Misschien zoiets?
Jurk
donderdag 14 november 2013 om 20:15
quote:stefanieeee schreef op 14 november 2013 @ 20:11:
Ik vind het heel lastig. Ik heb een klein beetje een buikje, die ben ik eraf aan t trainen haha maar of dat voor die tijd lukt... Het is echt minimaal hoor maar een hele strakke jurk vind ik dan niet mooi
Koop zo'n corrigerende onderbroek. Scheelt vaak net een rolletje, of 1, 2 cm buik.
grote onderbroeken
Ik vind het heel lastig. Ik heb een klein beetje een buikje, die ben ik eraf aan t trainen haha maar of dat voor die tijd lukt... Het is echt minimaal hoor maar een hele strakke jurk vind ik dan niet mooi
Koop zo'n corrigerende onderbroek. Scheelt vaak net een rolletje, of 1, 2 cm buik.
grote onderbroeken