Surprise majorette

16-11-2013 10:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil voor surprise iets maken met majorette, maar het moet wel iets groots zijn ivm cadeaus... Dus een baton is al geen optie.. Daar krijg ik niks in natuurlijk... Dus ik vroeg me af of iemand iets leuks weet om te maken?

Een rokje in de kleuren van die groep? Een trommel van de begeleiding? Een jurytafel van Holland Got Talent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De hoed van een majorette.
Een pompom?
Hoe groot is het kado?

Een pompom kun je maken van die dunne, witte plastic zakjes die je bij de chinees enzo krijgt.

Als je deze in stroken knipt en aan je kado vastmaakt, heel dicht naast elkaar en dan een beetje tussen je handen pakt en verfrommeld heb je een pompom.

Je kunt natuurlijk ook een mascotte maken van een oud knuffelbeest.

Pakje erbij in de verenigingskleuren (vaak hebben de mensen die de outfits maken wel wat lapjes over) en een kleine baton erbij.
-
Leuke ideeen, maar pom poms en hoeden? Dat is cheerleaden toch? vind het zo moeilijk..
Laarzen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:lovebudd schreef op 18 november 2013 @ 16:19:

Leuke ideeen, maar pom poms en hoeden? Dat is cheerleaden toch? vind het zo moeilijk..Hoed kan best:

Het cadeautje hoeft toch ook niet IN de surprise? Ik verstop er vaak een briefje in met aanwijzingen waar het cadeau gevonden kan worden - al dan niet met een hele speurtocht door het huis met opdrachten haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven