Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Typisch.

Ik zou daarmee opletten. Zo te merken ben en blijf jij er er goed nuchter over. Dat zou ik vooral zo houden en idd de boot afhouden. Voor je het weet ziet hij jou als zijn tweede vriendin/ relatie met alles erop en eraan.

Wat als je vanavond in de kroeg een leuke vent tegenkomt, daar het bed mee induikt en hij daar achter komt? Het zou hem eigenlijk "koud" moeten laten, maar ik gok zo dat hij zich het slachtoffer voelt en zich voelt bedrogen.

Time to check your balance!
@Bastiaan: dat heb ik hem inderdaad ook gezegd. Als het aan hem had gelegen was hij deze week al 3 keer geweest. Ik vind dat inderdaad wel teveel naar een relatie neigen. Ook het langskomen als er geen sex van komt, vind ik niet nodig. Ik wist niet van mezelf dat ik zo hard kon zijn, maar blijkbaar ben ik hier beter in dan ik dacht.

Hij weet dat dat mogelijk is en volgens mij is het enige wat hem daaraan iets kan schelen is of ik wel zorg dat ik het veilig doe. Bovendien gaat hem dat ook niets aan dus zou ik er niet uitgebreid over vertellen. Mocht hij jaloers gedrag gaan vertonen is het wat mij betreft gelijk exit, dat vind ik niet alleen ontzettend irritant, maar ook met twee maten meten: hij heeft een vriendin en een minnares, maar ik mag als vrijgezel niet met meer dan 1 man sex hebben?
Hey, geef je groot gelijk hoor. Je bent een toonbeeld voor een goeie minnares

Verder blijft het de eindverantwoordelijkheid van de vreemdganger. Ik vind dat jij er al redelijk wat rekening mee houdt en hem juist aan het wijzen bent dat ie wel wat meer mag opletten. Als het fout gaat kun je makkelijker met een vinger wijzen van "Ja dáág, wie was hier nou de onvoorzichtige!"

Dus geniet en leef!
Haha ja ik heb hem zelfs tot 6 keer toe van me afgeduwd en gezegd dat hij het niet moest doen, maar hij bleef zeggen dat hij er zelf bij was en dat het een bewuste keus was. Tsja, als hij dan ineens last krijgt van zijn geweten, kan ik hem dat altijd nog in zijn gezicht smijten

Hetgeen waar ik me nou het meest zorgen om maak, is dat het toch fout loopt met zijn vriendin (ik kan me niet voorstellen dat ze zo naief is dat ze denkt dat hij de hele dag door ineens zakelijke telefoontjes pleegt en bij zijn ouders gaat slapen doordeweeks) en dat hij dan voor mijn deur staat. Dat feest gaat namelijk echt niet door.
Welkom Faith en TYFTD!

Faith, omgaan met het feit dat je relatie verborgen moet blijven? Tja, dat is het leven van een minnares, dat zal niet veranderen. Ik heb een boekje van Astrid Joosten met verhalen van minnaressen - je staat op de tweede plaats, hoe dan ook. Als je dat niet kunt handelen, moet je er mee stoppen, want het maakt je dan stuk.

Dat vertrouwensdingetje zal wrs ook altijd wel een issue blijven. Zelf heb ik er minder moeite mee, omdat ik veel te veel vreemdgaan om me heen heb gezien om nog ooit voor iemand mijn handen in het vuur te steken. Ik woon in een toeristisch dorp en hier gaan mensen (dorpelingen en toeristen) vreemd bij het leven. Ik kijk er niet meer zo snel van op en zou het ook niet het einde van de wereld vinden.

Een verhouding van maanden/jaren zou ik wel heel erg vinden en ook niet kunnen accepteren. Dan mist er blijkbaar zoveel in onze relatie, dan houdt het op.

TYFTD, het enige dat je volgens mij kunt doen, is je eigen grenzen aangeven. Hoeveel seks wil jij per week? Hoeveel contact? Wees duidelijk in wat hij van je kan verwachten en geef het aan als het teveel is. Tot nu toe irriteert het je wrs nog niet, anders had je het wel afgekapt. Een beetje raar is het allemaal wel, hij wil een kind met zijn vriendin, maar is behoorlijk actief in het bedonderen van die vriendin. Fijne relatie.. not.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hee Heidi! Bedankt, ik moet zeggen dat het wel heel fijn is om hier je verhaal te kunnen doen zonder veroordelingen. Als ik het met een vriendin probeer te bespreken hoor ik daarna de afkeuring in haar stem, misschien ook wel logisch.

Ik ben dus inderdaad erg duidelijk, ik wil eigenlijk een keer per week als het uitkomt, en als ik dan nog een keer zin heb dan kan er heus wel een keer een extraatje bij. Maar verder ben ik echt heel duidelijk dat het seks is en verder niks. Ik snap zelf dus ook totaal niet waarom hij vreemdgaat, heb het hem ook gevraagd, zijn reactie was dat hij geen weerstand kon bieden aan mij. Maar verder laat hij niet zoveel los. Maar eigenlijk is er toch geen redelijke verklaring voor, het is niet goed te praten. Als ze echt actief bezig gaan aan kinderen, dan kap ik het zelf af. Hij is een volwassen man die deze keus zelf maakt, maar dat kindje kan er niks aan doen.
Dat is jammer, dat je niet een vriendin hebt die het begrijpt - maar idd, misschien ook wel logisch. Het is niet echt iets om heel trots op te zijn, tenminste.. vind ik..

Mijn vriendinnen kennen ons allebei, kennen ook zijn vrouw. Ze hebben me er nooit om veroordeeld of op aangesproken en als ik ergens mee zit, luisteren ze altijd graag. Ze zien Guus en mij ook vaak samen en ze zien wat we hebben. Wrs maakt het dat ook anders, ze zien dat we meer hebben dan just seks. Oh, nee, we hebben nu alles, behalve seks inmiddels! Vergat ik het bijna .

Hoe lang speelt het al, TYFTD?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ja ze doen wel hun best hoor, maar vooral omdat ik geen gevoelens heb voor hem verder kunnen ze het niet zo goed begrijpen. Maar misschien begrijp ik het zelf over een tijdje ook niet meer. Het heeft heel erg te maken met dat ik nu sowieso geen vertrouwen heb in de liefde, ik ben een beetje verhard op het moment.

Het speelt nu pas een paar maanden, dus het is allemaal nog nieuw. Ik denk niet dat het heel lang door zal gaan, aangezien ik denk dat het op een gegeven moment vrij saai wordt als je geen gevoelens erbij hebt. Maar nu is het nog welkom vermaak

En ik ben er ook zeker niet trots op, maar ik schaam me er ook niet voor.

Maar het is nogal een topic om helemaal door te lezen, dus ik ken niet je hele verhaal. Mag ik vragen wat je bedoelt met dat jullie alles hebben behalve seks? en weet zijn vrouw ook van de situatie? (lijkt me wel als jullie vaak samen te zien zijn)
In het heel kort, 6 jaar verhouding, van heel sporadisch contact opgebouwd naar een hele intense relatie eigenlijk. Hij getrouwd, ik gescheiden. Ong 2 maanden terug heeft hij in een dronken bui met iemand anders seks gehad en sinds dat moment, toen dat uitkwam, zijn we gestopt met onze seks. Eigenlijk is ons contact alleen maar hechter geworden, we hebben meer contact dan ooit tevoren en het is duidelijk dat die wip ons eigenlijk wakker heeft geschud. Hoe het verder loopt, weet ik niet, maar we seksen op dit moment niet, waardoor we nu ook meer in het openbaar afspreken.

Zijn vrouw weet wel eea, maar struisvogelt. Ze heeft eens smsjes onderschept, onschuldig, maar zij is natuurlijk ook niet gek. En ze heeft er ook wel eens via via naar gevraagd.

Van die dronken wip weet ze niets.

En het is niet heel kies om het met een getrouwde man te doen. Ik ken alleen zowel de kant met gevoelens als de lekker-boeien-kant ook. Ik voel me schuldig, omdat er nu hier zoveel gevoelens bij komen kijken. Zonder gevoelens kan ik er ook niet wakker van liggen, eigenlijk..
Hmm ik kan me dat wel voorstellen ja, dat het toch soort van erger is omdat je emotioneel ook echt betrokken bent. Maar jullie zijn eigenlijk al zo ontzettend lang samen, ik kan me dan ook niet voorstellen dat het je nog koud laat. Is er bij jou nu hoop dat hij voor jou kiest? Dat lijkt me een vreselijke situatie. Je hebt er toch wel veel in geinvesteerd uiteindelijk en dan is er nu een soort 'all or nothing' moment?
Heeeidi, missen jullie de seks, het opgeilende niet meer dan? Geen toespelingen of dubbelzinnigheid?

Ik bedoel, dat was toch wel eens de basis, of reden voor jullie samenzijn.
quote:faith1303 schreef op 16 november 2013 @ 12:46:

Ik baal gewoon dat ik tegen niemand kan vertellen dat ik zo'n leuke vent ontmoet heb, ik wil ook wel eens uiteten of naar de film, gewoon simpele dingen

Hoe gaan jullie daarmee om?

Dat is wel jammer inderdaad, dat je het met zo weinig mensen kan delen. Ik vertel alleen over mijn minnares aan mensen van wie ik weet dat ze in hetzelfde schuitje zitten. Dat werkt goed, want die begrijpen het tenminste. En het is mooi in balans, zij weten iets van mij dat ze niet door gaan vertellen, en andersom. Maar het blijft een geheime wereld die ik niet met iedereen kan delen. Mijn beste vrienden weten van niks bijvoorbeeld.

Samen leuke dingen doen (anders dan knalharde seks bedoel ik) kan best. Voor de onwetende buitenwereld zijn ik en mijn minnares gewoon goede vrienden. We zijn allebei getrouwd inclusief gezin. Maar we gaan samen uit eten, doen uitstapjes, etc. De leuke simpele dingetjes die je in iedere relatie doet inderdaad. En daarbij hebben we overal en nergens sex. Wij hebben het zo weten te organiseren dat we soms dagen achter elkaar onbelemmerd samen kunnen zijn.

In wat jij schrijft lees ik: ik heb een minnaar, maar ik zou liever een echt vriendje hebben. Nou dat kan dus, je kan een echte relatie hebben met iemand die al iemand heeft, in het geheim. Maar ik zou die kant alleen op gaan als het je echt totaal menens is. Want het levert een raar gespleten leven op.

Ik en mijn minnares zijn een beetje typisch uitgevallen. We zijn allebei nogal meedogenloos, dus voor ons werkt het wel. We kunnen allebei glashard liegen en we hebben niet snel last van schuldgevoelens.

Dus: "gewoon simpele dingen" ja dat kan ook, maar dat moet je wel kunnen. Weet je zeker dat je dat wel wil kunnen?
Nou. Tot zover dan platonisch.

Het was een leuke poging en we hebben 8 weken volgehouden. Maar gister zijn we voor de bijl gegaan .

Bastiaan, ja, dat misten we heel erg en de seks en de toespelingen waren al vrij snel weer terug in onze gesprekken en berichtjes. Ik geloof ook niet dat je dat zo makkelijk uit een minnaarsrelatie kunt halen. Het was al wel duidelijk dat het ons wrs niet zou lukken.

En hoe nu verder, geen idee. Het is nooit een alles of niets geweest, we zouden de seks stoppen, maar het contact is alleen maar frequenter geworden en intenser ook. We delen nu zoveel meer. Ik had nooit verwacht dat het zo zou lopen, nadat we gestopt waren met seks. Voor ons allebei is nu wel duidelijk geworden dat het veel meer is dan vriendschap en dat de seks het plaatje alleen maar compleet maakt.

Voor nu is het goed zo. De tijd zal het leren. Er staat een nieuw winterseizoen voor de deur met een hoop lekkere kerels.. misschien snoep ik er wel van een paar .
@Heide: klinkt goed, maar het was al tijden duidelijk dat dit eraan zat te komen, toch?

Hier dit weekend weer met mijn heerlijke minnaar afgesproken en ook weer blijven slapen. Wat zal ik zeggen....ik heb moeite met zitten

En helemaal fijn dat ik volgende week weer ga (man is een weekend weg). Merk dat ik daardoor minder moeite ermee heb dat 't weer voorbij is. Omdat ik weet dat ik hem snel weer zie. En ook omdat ik het gewoon oprecht heerlijk vind om weer met mijn man te zijn. Life is good!!
Hallo mede minnaars en minnaressen....

Het is zover denk ik.

Ik, de brave eerlijke vrouw die vroeger haar oordeel klaar had.

Een jaar geleden schreef ik op fora over mijn probleem.

In het kort, mijn man zijn libido ligt véééél lager dan het mijne.

Bovendien wil hij me niet oraal bevredigen. Dat en nog meerdere kleine ergernissen. Ondanks relatietherapie (waar we aan de communicatie gewerkt hebben niet over seks gepraat) en al ontelbare pogingen (heb echt alles geprobeerd) heb ik toch besloten het elders te zoeken...

Ik heb via een datingsite iemand leren kennen, het klikte, beginnen mailen, afspreken.

En een week geleden hebben we in een publieke sauna (we vonden onze plekjes) elkaar voor het eerst doen klaarkomen.

De echte daad is er nog niet geweest.

Morgen hebben we een privé sauna afgehuurd.

Ik kijk daar zo hard naar uit....

Het enige negatieve eraan is de schrik dat het uit zal komen.

Dan is zijn relatie (hij heeft ook kids) gedaan en ook de mijne (ik heb nog geen kids)

We zijn wel voorzichtig....

Ik hop hier af en toe men ei kwijt te kunnen.

Want ik ben normaal een heel extravert persoon, mijn vrienden weten alles, dit weet nog niemand en moet dat zo houden ook....
Hier ben ik ook weer even.Ik lees nog steeds mee,maar post niet zoveel,allleen af en toe maar.

Ik heb ook nog steeds een minnaar,die ik af en toe ziet,Het is gezellig met hem,en de sex is superrrr,

Nu hebben we as vrijdag een hoteldate, jee, hoe spannend is dat.Met een echt bed pfff. ipv de achterbank van de auto.Tja het is niet anders,alles moet in het geheim natuurlijk, want hij en ik allebei getrouwd.

Dus het enigste wat we hebben is zijn auto.

Ik ga as vrijdag schandalig genieten van mijn secret lover!!
Ik heb dit weekend veel nagedacht over de hele situatie.... Mede door alle verhalen hier ben ik een beetje met beide benen op de grond gezet. En dat is misschien wel goed. Ik besef nu dat hij heus wel echt van me houdt, maar op een andere manier dan dat ik van hem hou. Het is nu aan mij om te beslissen of ik daar vrede mee kan hebben.

Morgen is het eindelijk weer maandag, die weekenden zijn altijd lang, en ik zal blij zijn als ik hem weer spreek. Maar ik ga wel een serieus gesprek met hem voeren. En eens een keer de vragen stellen die ik altijd ontwijk.

Zo ontzettend fijn om hier gewoon mijn ding te kunnen vertellen zonder dat ik gelijk veroordeeld word! Heel erg bedankt daarvoor!

x
You Can't Lose Something You Never Had....
hey dames

ik heb een affaire gehad van een paar keer denk 7 x.

was een bekende van me en ook een goede vriend waar k mee kon praten. ik heb het opgebiecht aan mij vriend waark 5 jaar mee samen ben. we gaan samen verder hebben we besloten.

mijn minnaar daarna nog 2x gezien nix gebeurd normaal en gepraat hij weet af van de situatie hoe verder.

regelmatig sms contact gewoon met die vriend van mij ( ex minnaar)

hij zegt mij niet te zien omdat hij gevoelens krijg als hij mij zie? dat hij mij wil vasthouden

en probeer gedachten zo min moghelijk op mij te zetten.\

dit smste hij. hoe moet ik dit zien? kennen we nie gewoon vrienden blijven of voelen we meer?
Welkom nieuwen! Even van onder naar boven hoor, ook wel es lekker.

Rosanne, dit gaat niet werken dus. Wil je terug naar minnaars? Blijf elkaar dan vooral zien. Wil je je partner trouw blijven? Kap even al het contact met ex-minnaar af. Als zijn gevoelens over zijn zou je de vriendschap kunnen heroverwegen.

Faith, lijkt me heel zinnig! Even de kaarten herschudden. Wees ook vooral eerlijk over jouw gevoelens naar hem, wie weet opent hem dat de ogen ook een beetje.

Evenmijneileggen? Hemeltjelief wat een nick. En hoe korten we dat af?

Wat kost dat joh, een privé sauna? En zijn jullie daar dan met zijn tweeën? Wat onwijs ranzig trouwens, elkaar laten komen in een gewone sauna maar goed, laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik niet per ongeluk op het verkeerde moment met blote voetjes op het verkeerde plekje stond zeg maar.

Wat was voor jou de reden om door te gaan met je man? Het klinkt allemaal niet als heel saamhorig en liefdevol.

Kristalletje, bofbibs!!!

Gelukkig mag ik Hem over een weekje ook weer in mijn armen houden, god wat kunnen sommige mannen toch lekker zijn hè? En weinig landingsmoeite dit keer dus?

Heidi, toch 8 weken volgehouden!! Best knap!
Hier wel eens iemand zomaar gestopt met nr2? Was het dan pats boem over, of nog weken drama?
Ik zelf niet maar ze stopten met mij patsboem over. Na 10 maanden gewoon op de 1 of andere dag nooit meer wat van gehoord (getuigt van heel weinig respect en lafheid) En wel eens na 2 echt leuke dates ook gewoon helemaal niks meer gehoord.

Maar goed, ik maak er zelf geen drama van. Was er niet verliefd op dus dat scheelt denk ik wel...
Rooss volgens mij kennen we dat in NL niet, een privesauna ? In Belgie wel.

Ik ben ook wel benieuwd wat dat kost..
@Rooss: ik voel me zeker een bofferd nu! Het is immer zo weer vrijdag.... en inderdaad is het landen daardoor stukken makkelijker. Hij heeft een nogal onregelmatig beroep waardoor we niet altijd lang vooraf dingen kunnen plannen en dat maakt het soms wat onduidelijk wanneer we weer samen kunnen zijn. Daar moet ik wel wat aan wennen.

Maar....is dat tantraman die je binnenkort weer aan je boezem mag drukken? Of haal ik het nu allemaal door elkaar? In ieder geval een fijn vooruitzicht!
Bas, het ligt eraan wat je zomaar stoppen noemt. Ik heb wel minnaarrelaties beëindigd maar dat ging altijd actief, ik liet het dus weten via welk kanaal dan ook. En weken drama, nee. Ik heb wel eens flink last gehad van liefdesverdriet maar daar probeerde ik hem zo min mogelijk mee te belasten.

Kristal, nee niet tantraman, die zie ik begin december. Dit is "trioman" waar ik helemaal geen trioos meer mee doe!
Dus het is meer een duoman eigenlijk :D. En een tantraman in je schoen met 5 december klinkt ook niet verkeerd....

Ik ga binnenkort een massagecursus doen en mijn beide mannen willen dat ik op ze oefen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven