Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:fiveaces schreef op 15 november 2013 @ 15:45:

[...]

Badoo werkt ook op GPS locatie op je mobiel.

Badoo is toch voor 18-21 jarigen??
Ik wil niemand hier beledigen, maar een heel erg achterhoeks accent vind ik wel een beetje een afknapper. Boer zoekt vrouw
Innote,

Dat heb ik ook :-) het idee was leuk. Kort geprobeerd, toen ontkoppeld en verwijderd.

Maar de gedachte erachter is dat er dan minder gauw fakers zich zullen manifesteren.

Maar je hebt gelijk, hou de controle liefst bij mij zelf.

Overigens, niets raars op mijn FB pagina.
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
quote:amg schreef op 15 november 2013 @ 18:39:

Overigens, niets raars op mijn FB pagina.

Dat bedoel ik dus: mijn Facebook is een oase van braafheid en dat moet ie blijven.

Ik heb bij dat soort Apps altijd de vrees dat ze Banners e.d. op je TImeline gaan plakken.....
Mijn FB is een grote gein :-) in mijn geval zou het weinig doen.

Maar je hebt gelijk hoor, je kan hiervoor ook een nep-account maken etc... Mocht je echt willen.

Ik promoot de apps niet, er werd afgevraagd of er iets was als een app die op locatie zoekt.
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
quote:innote schreef op 15 november 2013 @ 16:45:

[...]

Om de hoek hoeft van mij ook niet (En ehm heel erg Fries vind ik ook geen turn-on) maar beetje behapbaar....

En natuurlijk is leuk lekker en knikkendeknieen enzo veel belangrijker, dus ik investeer die tijd / rijtijd nu wel, maar e.e.a. kan heel wat intensiever / ontspanner op wat kortere afstand ;)Je breekt mijn hart 😪😪😪
Niet alleen of het op FB komt, maar stel voor dat iemand in je directe omgeving ook een dergelijek app gebruikt en er een functionaliteit binnen de app is van "Zoek je vrienden!" en jij blij met je pic op het schermpje komt
quote:bastiaan-78 schreef op 15 november 2013 @ 20:18:

Niet alleen of het op FB komt, maar stel voor dat iemand in je directe omgeving ook een dergelijek app gebruikt en er een functionaliteit binnen de app is van "Zoek je vrienden!" en jij blij met je pic op het schermpje komt

Dat is toch het -doel- van die app???

Dan weet je toch wie je kunt aanspreken ;)
Ja, maar bedoelde dat ie je facebook vrienden ging suggereren.
Weet dat het niet altijd verstandig is maar ik ben ook meer van in de buurt. Ben zelf niet heel erg in de mogelijkheid tot reizen en ben altijd veelste bang dat mijn oudere auto er ineens mee stopt als ik dan toevallig 100 km verderop sta....

Tot nu toe wel altijd iemand uit een andere stad omliggend gedate... Nooit langer dan 30 min reizen.
Goedenavond dames (en heren )

Wat fijn om na weken zoeken eindelijk een forum te vinden dat up to date is en...niet geheel onbelangrijk...mensen elkaar in hun waarde laten, en er geen scheldpartijen ontstaan zodra iemand toegeeft een minnaar te hebben of een minnares te zijn...

Het lijkt me wel duidelijk dat ik hier alleen reageer omdat ik in hetzelfde schuitje zit... ik ben de minnares (wat raar om dat nu zo zwart op wit te zien staan) van een man met vriendin en kind. Hij heeft me vanaf het begin duidelijk gemaakt voorlopig niet bij haar weg te gaan. Duidelijkheid genoeg. Ik dacht dat ik wel sterk genoeg was om dit vol te houden....

Ik ben in ieder geval erg blij dat ik "gelijkgestemden" gevonden heb. Ik hoop dan ook dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan, en natuurlijk gewoon ook een luisterend oor en misschien wat advies kan geven.

Groetjes Faith
You Can't Lose Something You Never Had....
Hai Faith. Is het je bedoeling om uiteindelijk wel als zijn nr 1 te eindigen?
Hmmm ja dat vind ik eigenlijk een hele moeilijke vraag. Ik ben gescheiden van mijn ex waar ik ook een dochtertje mee heb. Hij hield er een ander op na, dus ik weet ook hoe het van de andere kant is. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om weer zo close met een man samen te moeten leven.

Natuurlijk zou ik heel graag "echt" zijn vriendinnetje zijn, en gewoon ook met hem in het openbaar te kunnen verschijnen. Maar er zijn ook zoveel voordelen aan de manier waarop het nu gaat.

Ik ben dan dus ook heel erg bang dat ik mijn minnaar sowieso nooit kan gaan vertrouwen. Als ik nu zie hoe hij, met het grootste gemak al bijna anderhalf jaar vreemdgaat, wie zegt dat hij bij mij niet hetzelfde zou doen?

Natuurlijk zou ik heel graag "echt" zijn vriendinnetje zijn, maar er zijn ook zoveel voordelen aan de manier waarop het nu gaat.

Zijn de andere meiden daar ook niet heel erg bang voor?
Welkom Faith! Heb jij ook een nummer 1 of ben je single? Eieren kun je hier altijd kwijt, hoor.
Hij is mijn nummer 1 ;)
Lijkt mij ook dubbel, als je toch een relatie zou krijgen met je minnaar. In hoeverre zou je kunnen zeggen dat je elkaar 100% vertrouwd.

Zo heb ik ook een tijd lang er iets op nagehouden met iemand die achteraf gezien veel te dicht bij is gekomen. Ze werd verliefd, sprak dat uit en ik kapte er niet mee. Ze was 15 jr. jonger, zat zelf ook in een relatie en seksueel enorm uitdagend, kon alles met haar doen en liep iets teveel mijn pik achterna.
Dat is het dan gewoon, je denkt met een beperkt deel van je lijf. Een deel waar geen hersens in huizen. Heel gevaarlijk, maar ontzettend overheersend. Dat levert uiteindelijk alleen maar schade op.
Faith wees maar blij dat hij eerlijk is. Veel mannen beloven hun minnares dat ze echt voor haar kiezen als ....vul zelf maar in.

Maar 2% neemt dat besluit.
En dat blijkt ook lang niet altijd goed af te lopen...
Ik besef ook wel dat ik daar "blij" mee moet zijn. Ik vind het vreselijk voor al die anderen om in onzekerheid te zitten.

Ik heb niet het gevoel dat hij tegen me liegt. En ik geloof ook dat hij echt wel heel erg verliefd op me is. Ik baal gewoon dat ik tegen niemand kan vertellen dat ik zo'n leuke vent ontmoet heb, ik wil ook wel eens uiteten of naar de film, gewoon simpele dingen

Hoe gaan jullie daarmee om?
Iedereen hier zit in een andere situatie. Open relaties, stiekem een minnaar, single en meerdere sv's.

Behalve het uit eten en naar de film lijkt het mij ook erg frustrerend dat jij bv. de feestdagen en je verjaardag niet met hem kunt vieren.

Dat is toch anders als je een man en een gezin hebt.
Hoi allemaal, ook ik hoor hier nu een beetje bij..Heb nu een paar keer afgesproken met een jongen van zes jaar ouder (ben zelf 22) die samenwoont met zijn vriendin en kinderwens heeft met haar. Ik ben zelf vrijgezel en wil dat ook graag zo houden, ik geloof even totaal niet meer in de liefde, misschien dat dat het voor mij nu ook zo makkelijk maakt om me niet schuldig te voelen naar zijn vriendin toe. Maar eigenlijk is het natuurlijk zo gemeen. Ze is 10 jaar ouder dan ik, en die jongen kickt er duidelijk zo erg op dat ik jong ben. Dan spookt soms toch door mijn hoofd, stel dat ze hier achter komt, dan moet dat zo'n deuk geven in haar zelfvertrouwen! En dat terwijl hij echt niks voor mij betekent, het is voor mij puur lust. Merk ook dat hij heel vaak wil afspreken, appt en belt de hele dag door..ik hou hem maar een beetje af, want ik wil echt geen relatie kapot maken. Maar misschien heb ik dat al gedaan door met hem naar bed te gaan. Ik ben eigenlijk even een beetje in de war. Wat vinden jullie? Het is zijn verantwoordelijkheid hoe zijn relatie hieronder blijft? Of ben ik hier toch ook schuldig?

Verder over bioscoop en uit eten, kan ik prima met hem doen (andere stad) en hij lijkt ook niet bijzonder voorzichtig. Wil ook blijven slapen enzo, wil ik liever niet.
Het is een discussie die hier al vaker gevoerd is. Waar houdt de eigen verantwoordelijkheid op en waar mag je de verantwoordelijkheid compleet aan de vreemdganger overlaten?

Ik ben zelf van mening dat de vreemdganger altijd eindverantwoordelijk is maar je bent en blijft wel verantwoordelijk voor je eigen daden. Willens en wetens seks hebben met een jongen die erg naar je toe lijkt te trekken terwijl hij een kind wil met zijn vriendin verdient geen schoonheidsprijs.

Maar goed, geen enkele vorm van vreemdgaan verdient die en ook het meewerkend voorwerp zijn in de affaire verdient die niet.

Je kan alleen naar je eigen grenzen kijken.

Thankyou, ik vind dat je wel een bijzondere situatie schetst. Hij zoekt de hele dag contact met je en wil bij je blijven slapen, jij bent degene die de boot een beetje af moet houden terwijl hij degene is met een relatie.

Hoe kijk je daar zelf naar?
Idd jouw situatie is weer zooo anders! Ik zou er een moord voor doen als hij zou willen blijven slapen...dat hebben we tot nu toen 2x gedaan in anderhalf jaar tijd :D
Dat ben ik helemaal met je eens Rooss. Bedankt, het is weer duidelijk in mijn hoofd.

Maar inderdaad, het is vrij apart. Hij is zodanig veel bezig met mij, dat ik me niet kan voorstellen dat zijn vriendin niks merkt. Hebben we maandag een afspraak, hangt hij vrijdag al aan de telefoon dat hij niet kan wachten. En wil hij dan ook al komen. Dan zeg ik zelf dat ik dat teveel van het goede vind. Ik ben namelijk totaal niet verliefd en ga dat ook niet worden. Hij is alleen al mijn type niet omdat hij zo ontrouw is. Hij zegt ook niet verliefd te worden, maar zijn gedrag spreekt toch wel zijn woorden tegen. Hij wil ook langskomen als ik bijvoorbeeld ziek ben en geen seks wil, om me vast te houden en voor me te zorgen. Hartstikke lief natuurlijk, maar ik weet niet zo goed hoe daar dan mee om te gaan, aangezien ik hem niet op die manier zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven