Movember
donderdag 14 november 2013 om 15:43
Het is weer november, dus komt de M van moustache in de maand. Movember vraagt mannen over de hele wereld hun snor te laten staan om geld in te zamelen voor onderzoek naar prostaatkanker. De snorren van Movember verschenen voor het eerst in 2003 in Australië, bij Luke Slattery, Travis Garone, Adam Garone en Justin Coghlan. Dit jaar lopen er campagnes in Australië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, de Verenigde Staten, Canada, Zuid-Afrika, Finland, België, Denemarken, Noorwegen, Tsjechië en Nederland.
Nu heeft mijn vriend besloten om dit jaar mee te doen aan Movember en nou loopt ie dus rond met zo'n jaren 80 purnosnor Ik vind het geen porrem en kan niet wachten tot November voorbij is .
Heeft jullie partner ook weleens aan Movember meegedaan en vonden jullie het wat?
Nu heeft mijn vriend besloten om dit jaar mee te doen aan Movember en nou loopt ie dus rond met zo'n jaren 80 purnosnor Ik vind het geen porrem en kan niet wachten tot November voorbij is .
Heeft jullie partner ook weleens aan Movember meegedaan en vonden jullie het wat?
vrijdag 15 november 2013 om 14:30
zondag 17 november 2013 om 21:46
quote:Maaique schreef op 14 november 2013 @ 17:52:
Vre se lijk!
Gelukkig kan mijn vriend geen snor laten groeien, er zit te weinig!
Doet me denken aan mijn ex-vriendje. Zijn nieuwe vriendin houdt van snorren, ik niet. Toen ik hem zei dat hij net Toon Hermans was, was het rossige vlas snel verdwenen.
Zo'n snorretje, maar niet zo'n oude kop.
Snoezeman lijkt ook voor geen meter met een snor en doet gelukkig niet mee. Mijn schoonzusje heeft me een oude foto van hem laten zien, met struikgewas, ik kwam niet weer bij.
Vre se lijk!
Gelukkig kan mijn vriend geen snor laten groeien, er zit te weinig!
Doet me denken aan mijn ex-vriendje. Zijn nieuwe vriendin houdt van snorren, ik niet. Toen ik hem zei dat hij net Toon Hermans was, was het rossige vlas snel verdwenen.
Zo'n snorretje, maar niet zo'n oude kop.
Snoezeman lijkt ook voor geen meter met een snor en doet gelukkig niet mee. Mijn schoonzusje heeft me een oude foto van hem laten zien, met struikgewas, ik kwam niet weer bij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 25 november 2013 om 03:12
http://www.joop.nl/opinie ... _kanker_is_niet_gezellig/
maandag 25 november 2013 om 05:13
quote:bootje_op_de_golven schreef op donderdag 14 november 2013 16:16 De dag dat mijn man mee gaat doen zoen ik hem niet meer. Als hij iets wil doen maakt hij maar geld over zonder al die onzin.Het gaat bij movember niet zo zeer alleen om geld, maar om bewustmaking. Een groot probleem bij prostaat kanker is dat het redelijk op te sporen en te behandelen is, maar dat mannen zich niet willen laten onderzoeken uit preutsheid. Als je je snor laat staan laat haal je geld op en leg je je toe om 'uithangbord' te zijn en over de noodzaak van prostaat onderzoek te praten, om het idee van zulke onderzoeken te normaliseren.
donderdag 28 november 2013 om 18:45
Heh, vriend heeft opgegeven. Zijn moustache was inmiddels uitgegroeid tot een van indrukwekkend formaat, maar hij heeft zich vanmorgen geschoren (en hij hoefde nog maar 3 dagen!). Begon hem gigantisch te irriteren (en normaliter altijd klagen dat hij zich van mij moet scheren).
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag
vrijdag 29 november 2013 om 10:43
quote:Ravati schreef op 28 november 2013 @ 18:45:
Heh, vriend heeft opgegeven. Zijn moustache was inmiddels uitgegroeid tot een van indrukwekkend formaat, maar hij heeft zich vanmorgen geschoren (en hij hoefde nog maar 3 dagen!). Begon hem gigantisch te irriteren (en normaliter altijd klagen dat hij zich van mij moet scheren).
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag Oe dat staat mij vanavond/morgen te wachten! Hij vind het ondertussen zelf ook prikken Bovendien wil hij zich uitgebreid scheren en daar heeft hij dit weekend minder tijd voor.
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag Oe dat staat mij vanavond/morgen te wachten! Hij vind het ondertussen zelf ook prikken Bovendien wil hij zich uitgebreid scheren en daar heeft hij dit weekend minder tijd voor.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 29 november 2013 om 10:44
quote:Ravati schreef op 28 november 2013 @ 18:45:
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag haha vond je dat niet raar aanvoelen toen je hem zoende? Ik moet dan altijd even wennen als die prikkelsnor eraf is
Ik heb hem geloof ik nog nooit zoveel gezoend als vandaag haha vond je dat niet raar aanvoelen toen je hem zoende? Ik moet dan altijd even wennen als die prikkelsnor eraf is