Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mobiele site, standaard browser van HTC.

Gezien het tijdstip waarop de foutmelding steeds optreedt, lijkt het op hetzelfde probleem van vlak na de overgang naar de nieuwe site. Toen kon er mobiel rond middernacht ook 'n uur of twee lang niet ingelogd worden iedere nacht. Iets met een backup van de site die dan gedraaid werd of zo?
Geen idee of er een verband is maar het valt me net op dat op de mobiele site ineens ook reclamebanners boven aan de pagina's staan. Nieuwe versie van de mobiele site? Inclusief de bugs van de oude mobiele site die opgelost waren?
quote:Chartreuse schreef op 08 november 2013 @ 08:48:

Mobiele site, standaard browser van HTC.

Gezien het tijdstip waarop de foutmelding steeds optreedt, lijkt het op hetzelfde probleem van vlak na de overgang naar de nieuwe site. Toen kon er mobiel rond middernacht ook 'n uur of twee lang niet ingelogd worden iedere nacht. Iets met een backup van de site die dan gedraaid werd of zo?

Denk dat dit wel relevante informatie is waar de TD veel aan zal hebben. Ik ga het allemaal doorgeven.

met vriendelijke groet,

Junior
Sinds gisteren is het forum bij vlagen ontzettend traag of werkt gewoon niet,weet ook niet of deze post gaat lukken en of er al aan gewerkt wordt want kan vaak geen pagina's openen....
beste forummers,

De technische dienst is druk bezig om de problemen te verhelpen. Jullie zouden ons daarbij kunnen helpen door informatie te geven over het volgende:

- welke browser

- mobiel/pc/laptop

- welke foutmelding

- indien mogelijk ook een screenshot

en dit te mailen naar forum@viva.nl

Hoe meer informatie de TD heeft, des te sneller kunnen ze het oplossen.

Excuses voor het ongemak en bij voorbaat bedankt voor jullie medewerking.

met vriendelijke groet,

Junior
WTF heb je nu serieus de reacties zitten verwijderen junior?
Ik heb weer last van de storingen, net als gisteren
Verbroken netwerkverbinding, op mobiel
Ik heb zelf alleen last van traagheid.

IE ( weet niet welke versie maar via die browser wel ergste traagheid), firefox en safari ( deze laatste ivm mobiele site viva).

Geen foutmeldingen ivm time-out.
Je bent zelf een theepot
Alles gaat goed met lezen, maar na een reply submitten krijg ik een error.

De ene keer staat mn text er dan wel, de andere keer niet.
Hele trage verbinding (Chrome) en soms een foutmelding dat de pagina niet geladen kan worden.
Ik heb zelf alleen last van traagheid.

IE ( weet niet welke versie maar via die browser wel ergste traagheid), firefox en safari ( deze laatste ivm mobiele site viva).

Geen foutmeldingen agv time-out.
Je bent zelf een theepot
Nu schijnt het weer sneller te gaan.
quote:sole-mare schreef op 08 november 2013 @ 13:20:

WTF heb je nu serieus de reacties zitten verwijderen junior?Welke reacties Sole-mare? Ik heb niks verwijderd.
Ik heb het hier geloof ik al eens gevraagd, maar heb geen antwoord gezien en heb het verder een beetje laten zitten, maar nu kwam het in een topic weer ter sprake.

Waarom hebben we geen reageervenster meer bovenaan de pagina? Dat is behoorlijk onhandig, vooral als je de nieuwste reacties bovenaan hebt staan. Ik moet nu naar beneden naar de pagina (page down werkt dan goed, maar vervolgens moet je weer omhoog scrollen omdat er sinds de nieuwe layout onder aan de pagina die foto's+links staan).
quote:JuniorModeratorViva schreef op 08 november 2013 @ 20:45:

[WTF]

Welke reacties Sole-mare? Ik heb niks verwijderd.Ze haalt denk 2 topics door elkaar
Ik heb een idee:

Als er storingen en printscreens van de foutmeldingen gemaild moeten worden, maak daar voor een ander e-mailadres aan, CM. Laat dat niet sturen naar forum@viva.nl

Anders sneeuwen de 'gewone' mails weer zo onder.

Meerdere e-mailadressen voor verschillende onderwerpen is handiger.

Doe dan: storingforum@viva.nl ofzo.

Kan de TD er ook direct bij, geef je die de rechten dat ze erbij kunnen. Scheelt jullie weer een hoop mails en doorstuurwerk enz.

Is LEAN.

Just a thought.
Forum is nu weer snel op ios, mobiel forum
Je bent zelf een theepot
Op android tablet wil de Reizen pijler bij mij nog steeds niet openen vanuit de forumindex. Andere pijlers openen wel.
ie of Firefox: met typen letters 'weglaten'
quote:ericito schreef op 10 november 2013 @ 23:46:

Op android tablet wil de Reizen pijler bij mij nog steeds niet openen vanuit de forumindex. Andere pijlers openen wel.Ik surf met Chrome en kan ook de Reizen pijler niet openen. Rest van t forum doet het wel maar is traag.
het is wat het is
Het probleem met de Reizenpijler heb ik doorgegeven aan de TD, wat betreft de snelheid: probeer even of het verwijderen van de cookies helpt. De snelheid zou weer op orde moeten zijn.

met vriendelijke groet,

Junior
Chartreuse, jouw inlogprobleem ligt nog bij de TD, ik heb nog antwoord gehad.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 november 2013 @ 13:10:

Chartreuse, jouw inlogprobleem ligt nog bij de TD, ik heb nog antwoord gehad.

met vriendelijke groet,

JuniorMerci
Hoe is het met de status van mijn gemeld probleem ?

In mijn instellingen heb ik categorie x gemeld als niet willen zien. Toch zie ik rechts ( zwarte achtergrond) nog steeds topics uit die categorie
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven