Nieuwkomer ......
donderdag 21 november 2013 om 22:28
Hoi,
Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......
Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....
Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......
Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....
Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
donderdag 21 november 2013 om 23:27
Vrouwen : http://youtu.be/HZGTxMtaXNk
donderdag 21 november 2013 om 23:36
donderdag 21 november 2013 om 23:42
quote:Iwannalive schreef op 21 november 2013 @ 23:31:
[...]
Nee. Maar wel zwanger worden al pil slikkend...
Kssttt...
Mocht je ooit in de toekomst vragen hebben over alimentatie, dan moet je iig bij Armand zijn.
(die extra R in zijn naam weet hij erg te waarderen dus hou dat in gedachte)
[...]
Nee. Maar wel zwanger worden al pil slikkend...
Kssttt...
Mocht je ooit in de toekomst vragen hebben over alimentatie, dan moet je iig bij Armand zijn.
(die extra R in zijn naam weet hij erg te waarderen dus hou dat in gedachte)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 21 november 2013 om 23:47
quote:ophetrandje schreef op 21 november 2013 @ 23:40:
[...]
Maar wij hebben geen antwoord !
Nee, maar ik wel .........
He, ik ben net binnen, mag ik even acclimatiseren ?
Bedankt voor de welkom boodschap, valt mij niet tegen. Ik zal op mijn cyclus letten, Murdoch
[...]
Maar wij hebben geen antwoord !
Nee, maar ik wel .........
He, ik ben net binnen, mag ik even acclimatiseren ?
Bedankt voor de welkom boodschap, valt mij niet tegen. Ik zal op mijn cyclus letten, Murdoch
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
donderdag 21 november 2013 om 23:47
donderdag 21 november 2013 om 23:48
donderdag 21 november 2013 om 23:55
quote:Enn schreef op 21 november 2013 @ 23:47:
Ik schijn heel zuur te zijn, heb ik net begrepen
Welnee ........
quote:Dus van harte welkom en ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt! Het is in ieder geval niet verkeerd begonnen. Thanx Enn !
Ik schijn heel zuur te zijn, heb ik net begrepen
Welnee ........
quote:Dus van harte welkom en ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt! Het is in ieder geval niet verkeerd begonnen. Thanx Enn !
donderdag 21 november 2013 om 23:57
vrijdag 22 november 2013 om 00:00
quote:Murdoch schreef op 21 november 2013 @ 22:56:
Churro's zijn lekker.
Vandaag moet je uitkijken voor Iwannalive.Jij bent in ieder geval te vertrouwen. Vandaag dan ......
Churro's zijn lekker.
Vandaag moet je uitkijken voor Iwannalive.Jij bent in ieder geval te vertrouwen. Vandaag dan ......
vrijdag 22 november 2013 om 00:26