Erg ziek geworden na een one night stand
zondag 24 november 2013 om 12:42
1,5 week geleden een ONS gehad en daarna erg ziek geworden. Tot overmaat van ramp had de dame ook nog, per ongeluk, in mijn lip gebeten. Enkele dagen later kreeg ik last van een brandend gevoel bij het plassen, koorts, opgezette klieren in mijn lies en een bult op mijn lip. Ondertussen zit ik aan de antibiotica voor een eventuele chlamydia infectie, de koorts lijkt nu te zakken en ook de verdikking in mijn lies ebt wat weg. Het bultje op mijn lip is inmiddels uitgegroeid tot geelachtige zweren, op zowel mijn lippen en kin. Dus ik zal morgen weer naar de huisarts om te kijken wat dit nu weer is en wat eraan te doen. Zit zelf te denken aan een bacteriële infectie.
Achteraf gezien ben ik nu een beetje 'huiverig' geworden voor ONS. Seks zelf was met condoom, orale seks zonder. Maar als dit de prijs is voor een avondje fun.. bedank ik liever voor de volgende keer.
Wilde dit graag van me afschrijven, maar ben benieuwd of er ook dames zijn die na een one night stand erg ziek zijn geworden en allerlei klachten ontwikkelde. Wat had je en hoe ben je hiermee omgegaan?
Achteraf gezien ben ik nu een beetje 'huiverig' geworden voor ONS. Seks zelf was met condoom, orale seks zonder. Maar als dit de prijs is voor een avondje fun.. bedank ik liever voor de volgende keer.
Wilde dit graag van me afschrijven, maar ben benieuwd of er ook dames zijn die na een one night stand erg ziek zijn geworden en allerlei klachten ontwikkelde. Wat had je en hoe ben je hiermee omgegaan?
zondag 24 november 2013 om 12:50
zondag 24 november 2013 om 12:52
Kijk Twijfelman, dat jij nu als man ziek bent geworden is iets heel anders dan wanneer een vrouw ziek wordt. Dus al zijn wij ziek geworden na een ONS, dat staat los van jouw bizarre ziektebeelden.
Maarre, heb je die ONS wel geinformeerd?
Maarre, heb je die ONS wel geinformeerd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 24 november 2013 om 12:54

zondag 24 november 2013 om 12:55

zondag 24 november 2013 om 12:55
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 12:54:
Over de bult/verdikking in de lies. Ik las dat ziektes als Chlamydia daar de oorzaak van kunnen zijn. Zit nu enkele dagen aan de antibiotica en merk dat het plassen nu minder branderig is (afkloppen) en de bult nu ook minder wordt (afkloppen).NEE, auw! Niet afkloppen na het plassen!
Over de bult/verdikking in de lies. Ik las dat ziektes als Chlamydia daar de oorzaak van kunnen zijn. Zit nu enkele dagen aan de antibiotica en merk dat het plassen nu minder branderig is (afkloppen) en de bult nu ook minder wordt (afkloppen).NEE, auw! Niet afkloppen na het plassen!
zondag 24 november 2013 om 12:56
@sarah,
Hard, de lip begon een beetje te bloeden. Ik vermoed dat er daardoor, tijdens het zoenen, allerlei bacteriën in de wond terecht zijn gekomen, waardoor ik nu met deze ranzige geelachtige vlekken zit. Het ziet er niet uit.
Over herpes, heb niet gezien of ze een koortslip had, maar mocht ze die wel hebben, dan had ik ook klachten aan mijn genitaliën moeten hebben omdat ze orale seks bij me heeft gedaan zonder condoom, denk je niet?
Hard, de lip begon een beetje te bloeden. Ik vermoed dat er daardoor, tijdens het zoenen, allerlei bacteriën in de wond terecht zijn gekomen, waardoor ik nu met deze ranzige geelachtige vlekken zit. Het ziet er niet uit.
Over herpes, heb niet gezien of ze een koortslip had, maar mocht ze die wel hebben, dan had ik ook klachten aan mijn genitaliën moeten hebben omdat ze orale seks bij me heeft gedaan zonder condoom, denk je niet?