Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
of gewoon een oude vertrouwde hydrofiel er op knijperen!Ideaal die dingen.

net uit bad en herlijk fris en fruitig duik ik zo m'n nestje in. Morgen naar de dierentuin HOERAAAAAA!
Zo'n zonnekap als op de eerste foto zit er standaard toch meestal al op? Bij ons wel.

Dat ding op de tweede foto bedoelde ik maar dan eentje die ook uv-werend is. Bestaan vast ook.

@ringel: veel plezier morgen. Ik ben benieuwd wat Mayte ervan vindt.
Goedemorgen deze morgen!

Ik ben vrolijk, want ik heb heerlijk uit kunnen slapen...Jas begon om 8 uur pas een beetje te morrelen en kwart over acht me te roepen. Heerlijk! Nu zit ze lekker met pap op en aangekleed Nijntje te kijken, zodat ik even kan strijken zo. Ik doe dat niet als ze om me heen drentelt, veel te eng.

Verder weinig plannen hier. Ik denk dat ik mijn vriendin even bel of ik daar een bakkie kan komen doen, want het is hier een vreselijke herrie. De aannemer is weer bij de buren aan het klusssen en gebruikt een betonboor of zoiets... Jasmijn vindt het een beetje eng en bovendien kun je elkaar amper verstaan. Verder misschien iets huishoudelijks. Morgen is manlief jarig maar we vieren het zondag pas. De canvasdoeken die ik voor hem besteld heb (met die foto's die vriend in studio heeft gemaakt) zijn tot nu toe nog niet binnen...jammer! Ik hoop echt vandaag nog... dan heb ik hem morgen wel wat te geven. Hij moet gewoon werken dus verder is het een 'gewone' dag morgen.

Nou meiden, tot vanmiddag maar weer!
Hoi hoi,

Niniane, naar dat je zo moe bent. Eeet je veel suiker? Daar kan je heel moe van zijn. Leuk zo'n bakfiets, lijkt mij ook wel wat, maar die dingen zijn zo duur!

Pebbles, leuk he, met de kaartjes bezig zijn. Hebben jullie een blauwe of een roze uitgekozen??????? Wij hebben 2 versies gemaakt.

Staan alle adressen compleet op de groep? Dan kan ik ze in mijn bestandje overnemen.

Vanmorgen weer naar de vk geweest, we krijgen wederom geen klein kind. Het is nu al ruim 7 pond en ben dus 37 weken, jaiks!
@Annie: Je blijft maar proberen hè, bij Pebbs... misschien verspreekt ze zich wel een keer Enneh, wat woog Mats bij zijn geboorte dan?

Nu nog ff op de groep kijken..
Goeiemiddag alweer.

Vanmorgen weer naar de VK geweest en we zijn weer goedgekeurd. De baby lag al netjes met het hoofd naar beneden en zelfs al ietsje ingedaald. Gisteren had ik al verschikkelijk pijn in mijn bekken, alsof de baby er zo uit zou vallen maar dat is dus waarschijnlijk die indaling geweest.

@annie: Wij hebben voor de zekerheid ook 2 versie's laten maken van het kaartje. Het wordt in ieder geval geen blauw of roze kaartje. Alleen de tekst kleur is anders bij 2 versies.

Vanmorgen ook nog een ienieminie boxpakje in maat 44 gekocht. Het is een merk dat wat groter valt. Ik vond het zo jammer dat ik bij Floor alles 3 keer om moest slaan in het begin. Zelfs maat 50 was nog te groot.

quote:mmmoi25 schreef op 18 juni 2008 @ 12:31:

@Annie: Je blijft maar proberen hè, bij Pebbs... misschien verspreekt ze zich wel een keer Enneh, wat woog Mats bij zijn geboorte dan?

Nu nog ff op de groep kijken..

Hahahaha, inderdaad, maar ze trapt er niet in he! Nu ook weer, heeft ze een boxpakje gekocht, maar ja, welke kleur? Ze koopt wel veel voor de baby he, zal vast een jongen zijn. Wat denk jij?

Ze had een limoengroene wagen gekocht. Geen knalroze. Ik zeg JONGEN!!!!!!

Mats woog (is dit een normaal woord? woog woog woog, klinkt gek) 4170 gram maar was dus wel 10 dagen te laat.
Ja, dat is waar Annie, ze koopt wel heul veul...en ze heeft een buggy met autootjes gekocht ...

Woog is een normaal woord hoor! Ik heb dat ook wel eens met woorden of namen, dan herhaal je ze een tijdje en dan denk je echt: wat is dat eigenlijk voor een woord?

Jasje ligt nog heerlijk te slapen, dus ik heb rust. Geen zin in schoonmaken, heb wel een grote strijk gedaan en het bed verschoond, dat vind ik wel weer genoeg axi in de taxi.

Jullie nog leuk dingen beleefd? Ben ik een keer vrij, post er weer niemand...ha!
ik ben d'r! Maar ga zo lekker even liggen. Roan is tegenwoordig om 5.30 'sochtends wakker. Is eigenlijk begonnen na laatste prik nu 2 weken geleden. Iemand tips?
@krokus, schone broek en terug in bed kieperen en vooral negeren. Mayte heeft er ook een handje van om zo vreog wakker te worden, heb met Lief afgesproken dat we haar pas om 7.00 eruit halen. Wel een schone broek, maar verder niet.

Hebben we trouwens nog een date dinsdag?

Dierentuin was leuk, maar vooral vermoeiend (voor ons) Mayte vond vooral de wat snel bewegende beestjes erg leuk (in de vlindertuin zat ze te kraaien van plezier in de wagen om al die vlinders die vlak voor d'r neus voorbij vlogen) olifanten en ander soortig beestengedoe wat maar een beetje log stond te staan vond ze weinig aan. Blotekontenapen (mantelbavianen) waren dan wel weer leuk en de otters. Bij de haaien is ze in slaap gevallen en is pas thuis weer wakkker geworden.

@Pebbels, je weet het idd wel goed geheim te houden hoor. Hoe vaak lees jij je berichtjes over voordat je post. (anders vertel je het wel op de groep en dan houden we hier onze mond ervover, je maakt ons (mij!) wel erg nieuwsgierig hoor) En maat 44! das wel heeeeel klein hoor.

@Annie, ook weer een stevig kind in aantocht.

@Ris, ik zag dat je op de mail wel gereageerd had, hoe is het bij jullie? al wat meer duidelijkheid over het heel auto gebeuren?

verder niets meer, pizza's zijn bijna klaar, meisje ligt bijna in bed Lief en ik gaan zo knock out.
hoi meiden,

ik ben heel druk..... bijna op vakantie, werken, schoolreisje, lief die naar de kaakchirurg moet vrijdag, oppas regelen, heen en weer rijden naar utrecht etc. moe moe ook dat nog! dus weinig tijd om mee te kletsen. Ik beloof dat ik na de vakantie weer actief ga mee kleppen
Nog steeds aan de rustige kant hier...nou, ik heb ook weinig beleefd. Met Jasmijn alle speeltuintjes in de wijk langs geweest. Vooral de glijbaan vond ze schitterend. Ze blééf er maar vanaf gaan. Na haar slaapje nog bij mijn vriendin op de koffie geweest. De meisjes lekker gespeeld samen. Thuis mocht Jasmijn helpen de bloemen water te geven in de tuin en de was ophangen. Vond ze helemaal leuk. Daarna heeft ze heel goed gegeten, is ze weer als een volwassene onder de douche gaan staan zingen en ligt nu weer lekker in bed. Manlief is zijn ouders helpen met een klus dus heb ik het huis weer eens voor mezelf alleen. Ik ga zo lekker douchen en dan film kijken denk ik.

Morgen is mijn man jarig. De canvasdoeken zijn volgens mijn mail vandaag verzonden, dus kan ik ze morgenmiddag uit zijn werk vandaan nog aan hem geven. Leuk! Ben benieuwd hoe ze zijn en wat hij er van vindt. We gaan morgen ook lekker met zijn 3tjes een hapje eten. Jasmijn 's middags goed laten slapen en dan vertrekken we vroeg, zodat ze lekker met ons mee kan.

Nou meiden, ik surf nog ff verder!
haha, aan dat boxpakje gaan jullie ook niet veel hebben want hij is heel erg unisex creme. Ook wel een beetje voor het geval het wat anders wordt dan we verwachten.

Tussen de middag heeft Floor helaas maar een uur en een kwartier geslapen. Ze zit niet helemaal lekker in haar vel, verkouden, huilen, veel wakker worden.

Daardoor had ik wel genoeg tijd om schoenen voor haar te kopen.

Wel lastig hoor. Ik was blij dat er uitverkoop was maar er was nog maar zo weinig keuze dat ik elke winkel binnen 2 minuten weer uit was.

Uiteindelijk bij de duurste winkel nog wel keuze maar daar was ook maar 20% korting en op schoenen van 75 euro is dat nog steeds duur.

Maar ja, ze moet ergens op lopen dus ik mag hopen dat ze hier wat langer dan een maand mee doet.

Ondertussen wel verschrikkelijk last van mijn bekken door al dat schoen-shoppen. Toen ik net even opstond (om chips te pakken ) kon ik bijna niet meer lopen.

Komen er nog wel wat leuke series op tv? De afgelopen 2 weken heb ik bijna niks leuks kunnen vinden. Iemand nog tips?
Haha Pebbles..iedereen blijft hints zoeken. Ik ook.. je zegt creme pakje voor het geval dat het iets anders wordt dan verwacht. Dan denk ik meisje...Want alleen roze kan niet echt voor jongen. Een blauw pakje kan voor allebei. Zal ophouden nu...

Verder ben ik eigenlijk te moe om te reageren. Vandaag nieuwe werk geweest. Vergadering bijgewoond qua kennismaking. Leuk...Alleen voel je je weer zo'n nietswetend geval, die ook niets te zeggen heeft omdat ze het niet zou weten. Hele rol in team is weer anders en dat is wennen.

Ga even opruimen hier. Morgen komt schoonmaakster voor het eerst,,,Om te voorkomen dat ze hard wegloopt...
Hoi meiden,

zo, hehe, ik ben nu pas een beetje bijgekomen (qua prikkels, echt moe ben ik nooit) van vandaag; het was loeidruk op het werk (heel veel tefoon, en stressdingen) en aan tafel thuis was het ook druk; zoon met hele verhalen, Hanna die een ballon kapottrapte in de box en dus keihard ging brullen (haha, wel grappig ook of ben ik dan erg gemeen), mijn moeder die me nog graag mee wilde nemen naar een kleding- en sieradenparty vanavond (daar heb ik dus helemaal niets mee; met dat soort party's), maar nu is er eindelijk rust in huis. Haha, opoe is het zat. Ik ben echt wel de moeder van een PDD-NOSSer; ik ben zelf ook erg gehecht aan rust en weinig prikkels.

Pebbles, ik denk bijna zeker te weten dat je een jongen krijgt. Laten we zeggen; 95% zeker. En welke schoenen (welke maten) heb je nog van Floor? Misschien heb ik wel interesse om ze over te nemen van je.

Annie, oei, deze wordt ook weer groot? Maar ja, het zegt toch niet veel over je bevalling? Hoe ging het bij Mats?

Babba, heb je nog wel even vrij tussen deze baan en je nieuwe?

FF, hang in there. Ik ga zo even naar de groep om te zien of je daar nog iets te melden had vandaag.

O ja, Pebbles; Hanna moet maandag weer naar de kinderarts voor controle van gewicht e.d.. Ik denk dat we na maandag wel wat langer weg mogen blijven (maand of 4 denk ik) want het gaat gewoon prima met haar.

Krokus, Roan nog steeds zo'n vroege vogel? Ik heb geen tips voor je denk ik. Sterkte met de ochtenden kan ik alleen maar zeggen.
quote:pebbles10 schreef op 18 juni 2008 @ 20:36:

[fgcolor=#46E707]haha, aan dat boxpakje gaan jullie ook niet veel hebben want hij is heel erg unisex creme. Ook wel een beetje voor het geval het wat anders wordt dan we verwachten.

Maar wat verwacht je dan Pebbs??????? Geef anders eens een hint ofzo. Hihihihi!!!

Mirjam, lekker rustig aan doen meid!!!

Ringel, zo leuk, de dierentuin!!!

Pepiet, jij ook rustig aan doen!!! En waar ga je heen met vakantie?
Pepiet, jij ook zo druk? En zoals Annie Ooi al vroeg; waar ga je heen met vakantie? Alvast heel veel plezier!

O ja, ik heb een heleboel nieuwe foto's op mijn Hyves, van gisteren. Komt dat zien
De meningen zijn nogal verdeeld hoor ik.

Ik lees mijn posts trouwens nooit over (sorry voor de spelvauten ) dus ik kan me best een keer verspreken.

@mirjam: Fijn dat het nu zo goed gaat met Hanna, ik ben benieuwd wat ze maandag weegt. Wat denk je zelf? Al richting de 9,5 kilo?

Ik heb trouwens 2 paar schoentjes in maat 20 over. 1 paar dichte donkerbruine die denk ik niet jouw smaak zijn.

En een paar zilveren sandaaltjes van Shoesme met 2 klittenbandjes met een bloemetje erop.

Ik kon op internet geen foto vinden maar ik heb net op de groep een paar nieuwe foto's gezet en op de foto met het nieuwe jurkje zijn ze goed te zien (en ook dat ze met haar tenen bijna over de rand steekt).

Past Hanna nog wel in maat 20? Ze is best lang dus je zou verwachten dat ze geen hele kleine schoenmaat heeft.

@babba: Dat is inderdaad lastig van een nieuwe baan. Je bent echt de "nieuwe". Gelukkig is dat vaak snel over als je een beetje je draai daar gevonden hebt.

Lekker zeg, morgen een schoonmaakster. Voor hoeveel uur komt ze?
Pebbles, ik ga zo even op de groep kijken voor foto's. Maar je kent me al goed genoeg haha; bruin is niet helemaal mijn ding, en zilver ook niet. Ik zoek nu donkerblauwe schoentjes. Vorige week heb ik via MP twee paar supermooie schoentjes gekocht; waaronder een paar Elefanten in oudroze met bloemetjes erop geborduurd, met de kaartjes (¤ 50....) er nog aan (ik heb per paar 7 ¤ betaald, plus verzendkosten dan natuurlijk). Helemaal goed dus.

En nu echt naar de groep (ik dus).
En o ja, Hanna is wel vrij lang (82 cm. denk ik?) maar ze heeft echt kleine voetjes hoor; van H&M draagt ze de schoentjes maat 18/19..
quote:Mirjam762 schreef op 18 juni 2008 @ 21:59:

En o ja, Hanna is wel vrij lang (82 cm. denk ik?) maar ze heeft echt kleine voetjes hoor; van H&M draagt ze de schoentjes maat 18/19..Komt Max aan met maatje 24/25. Ik durf hetbijna niet te zeggen, maar Tesje past slofjes maatje 18/19 al niet meer.
Haha, grappig die verschillen!
Zo.... ben ik ook weer eens! (en dan natuurlijk weer keilaat.....)

Auto; hij gaat ongerepareerd op transport naar Nederland. Dat vinden wij heel fijn omdat we anders weer 1000 piek kwijt zouden zijn aan een auto die we nu dus écht de deur uit doen. Hij wordt naar onze dealer gebracht en daar willen we 'm gaan inruilen voor een ander exemplaar.... Lekker van dat soort uitgaven terwijl je wel wat anders wil kopen..

Ella; is poepvervelend. Ik merk echt dat ze uit haar doen is op de dagen dat ik werk. Dan is ze echt sjaggie als ik thuis kom, wil de hele tijd aan me hangen, bij me zitten.... Niet leuk dus.

Verder krijgt ze kiezen en is ze heel verkouden (goh?!) groene bellen en korsten (gatverdamme!) en we mogen het niet poetsen... ze heeft natuurlijk ook al een schraal neusje dus het zal wel pijn doen.

Ze kan wel ineens ook heel veel woordjes zeggen (wat gaan ze hier lekker gelijk op he?!). Vooral nazeggen dan, ze zegt niet alles bewust. Ze zegt wel "ninne" en dan wil ze drinken. Haar favoriete woordje is "nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee" . Iedereen zal wel weten wat ze daar mee bedoelt....

Verder zegt ze nu wel teen, taan (staan), bal, dit (dicht), papa, mama, aus (smaus; de hond van mijn ouders) en Ella (zo cute!).

Volgende week gaan we met haar naar het CB, ben benieuwd of ze gegroeid is. Zoniet, dan gaan ze ons doorverwijzen naar een kinderarts om uit te zoeken of er iets aan de hand is waardoor ze niet goed genoeg groeit (vooral in de lengte).

Oh ja.. ze maakt sinds 2 weken ook haar slaapzak zelf open (wie deed dat ook?) Zit ze triomfantelijk in haar bed, met die zak naast haar. Net zo'n slang die net verveld is. Wel lastig als je nog moet gaan slapen. Nu stoppen we de rits een beetje in en dan lukt het niet. Vind ze ook prima.

Werk: er komt een vacature omdat mijn collega gaat emigreren en onze enige man gaat volledig voor de vervangerspool werken. Deze twee stonden afgelopen jaar samen in één groep. Fijnste zou zijn als ik na mijn verlof die groep in kon (hoop ook dat dat gaat gebeuren), maar tot die tijd hebben we het liefst een fulltimer (man, jong, knap, actief, betrokken en net zo'n structofiel als ik haha). Weet niet wanneer de advertentie de lucht in gaat (we hebben onze eigen vacaturebank) en dan zijn woensdag de gesprekken.

Ik; dik.....

Beeb is lekker actief en draait volgens mij nog regelmatig rondjes in mijn buik. Zondag hebben we partneravond van de yoga... gaat het al zo snel!

In de vakantie (nog 6 werkdagen!!!!) gaan we naar IKEA om nieuwe kasten te kopen voor in de woonkamer, dan gaan we de zolder ontruimen (kringloop bellen voor de zooi, bureau naar mijn zusje brengen en bekijken wat we voor Ella's nieuwe kamertje gaan kopen). Voor ons menneke hoeven we niet veel te hebben, behalve wat kleertjes misschien. Ik ga ook maar eens kijken wat ik heb aan unisex-outfits zodat ik dat vast in zijn kast kan hangen.

Suikers gaan op werkdagen behoorlijk goed, op vrije dagen is het zwaar kut. Ik moet morgen bloed prikken omdat ik volgende week weer controle heb.

Ik moet morgen ook naar de kapper (mijn haar zíet er niet uit) en ik moet dus op de fiets. Eerst Ella naar mijn schoonouders brengen; aan de ene kant van de stad en dan naar de kapper aan de andere kant van de stad... Heel handig. Ik neem maar een broodpakket mee denk ik om hypo's op te vangen. Gelukkig woont de kapper vlak bij het zkh, kan ik daar ook gelijk "even" langs.

Zo, zijn jullie weer op de hoogte! Ik ga nu niet meer reageren op iedereen. Wie weet heb ik morgen nog even puf, maar meestal ga ik slapen als Ella slaapt; zeker als ik de kans krijg.

Kus!
Ris: na je vakantie meteen verlof?

Aimee is de slaapzakritser haha. Maar wordt boos als ik er iets op verzin....

Ringel: succes met de echo vandaag...

Wat een verschillen qua schoenenmaten. Aimee heeft nu 20. Vlg week ook naar cb. Ben echt hel benieuwd.

Pebbles: leuk alle foto's van Floor...Echt meisje daar. Jurkje staat mooi....

Ik ga huis oppimpen voordat schoonmaker komt. Gisteren geen zin meer. Ze komt 3 uur....

Wat mag je in die tijd verwachten van ze????
Ris, hoi. Fijn dat je suikers redelijk zijn!

Babba, ik denk; badkamer, ramen zemen, stofzuigen, dweilen, strijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven