Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
heej meiden!

@lis, ik heb z'n nummer in m'n hersenen gegraveerd, dus dat gaat niet opschieten, maar evengoed bedankt

Heb best een kutdag vandaag moet ik zeggen, hele dag weer met hem bezig in m'n hoofd..

Maar goed, heb niet gesmst dus dat gaat goed...

@freebs, ik woon (nog) niet in Amsterdam hoor, wel op zoek, maar ja, probeer daar maar es wat te vinden he!

Oh en doe opleiding tot docent geschiedenis, leuk maar druk!
@freebs! Meisje, wat zeg je nou de hele tijd tegen mij?!

NIET smsen! Geldt voor jou dus ook schat!!

Verzet je d'r tegen, echt!!
Niet mailen!!! heeft toch niet het gewenste effect dat je witl hebben.

Sinds radiostilte bij ons heb ik ook echt zoiets van als jij geen intresse toont, laat dan ook maar... ga echt geen tijd en energie in steken...
ahhh maar mn vingers tintelen.... Moeilijk!

Zal me beheersen..

Oh docente geschiedenis wat leuk! Ik heb mn P gehaald voor docente engels, maar was nog ff te jong om voor de klas te staan toen ik stage liep (zo voelde ik het althans) dus heb gekozen voor een andere opleiding.. Misschien wil ik ooit nog wel voor de klas staan!!

Maar het onderwijs is echt een drama, mijn moeder is basisschool lerares en adviseert mij niet het onderwijs in te gaan. .Maarjaaaa gewoon doen ;)

Ik mail NIET ik mail NIET ik mail NIET en ik mis m WEL weeeh

Maaruh... Oja, wel duur a'dam.... Ik woon er ook wel heel vlakbij en ik ben gehecht aan mijn hometowntje (A)
Hey meiden, Vlinder een Feebs, NIET SMSSEN!!!

het heeft net geen zin, behalve dat jullie na afloop weer vreselijk verdrietig zijn!

@ Mippie, heb er ook geen topdag door hoor.

maar weet dat dit ECHT het beste is zo

@ Freebs, hij is echt niet heel lief voor je

Was ie dat wel dan waren jullie samen heel lang gelukkig geworden (dat moet je jezelf een beetje inspreken)

@ Vlinder, heb je in de gaten dat je nu al verder ben dan vorige week?

Vorige week had je een kut dag en ging je smssen, nu heb je een kutdag en doe je het NIET

(whiehoeoeoeoe)

@ Listet, jawel heb het zowaar een keer druk op mijn werk, tis weer eens wat anders hahahaha.

@ Sanne, waar zit je dan, toch niet nog steeds op een terras???

Werk ze maar weer, mijn pauze is om!

vanavond sporten want moet ff wat energie kwijt....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
NIET DOEN FREEBIE.... NIET DOEN FREEBIE....

HELDER!!!!
Freebie... ben je er nog?
yes yes..

ik weet het!! ik doe het ook niet!!!!!!!!!!!!!!!

maar....ik WIL gewoon niet zonder hem leven :(

maja..

morgen gaat t wel weer beter hoor..

ben gewoon n beetje deeply dippy (wie kent t liedje niet?!)

haha...

XXX liset heb je t rustig daar? iedereen druk he!
ik heb trouwens echt een heel lekker ding op mn werk... PFOEH

maja ook al een vriendin, maar toch laat hij merken dat hij mij ook wel ziet zitten..

Het voordeel is : been there done that: nooit meer een gebonden man!

het nadeel is: waarom val ik op gebonden mannen?

anoniem_55606 wijzigde dit bericht op 19-06-2008 14:50
Reden: smiley
% gewijzigd
hij is echt om op te vreten hahahahaha

ZO!!!

Ik kan hier lekker op los fanataseren/dromen

hehehe

alles beter dan MAILEN

toch!?
hij is ook echt het typische : 'lekkerding'

volgende week ben ik hier weg..

ahhh dan zie ik m nooit meer!

maar goed ook
Ja veel beter dan mailen... hoe oud ben je... er lopen hier genoeg jongens rond. Gemiddelde leeftijd 26, jong, verdienen goed. Werken hard zie je weinig maar hebben wel de centen...

Ach ik mis mijn vent ook, maar lost het probleem niet op. Ik denk dat mocht ik hem terug krijgen dat er altijd een klein stemmetje in mijn achterhoofd zegt: niet doen... je weet wat er de vorige keer gebeurd is. Als je relatie op een gegeven moment zo wankel is, moet je wel heel hard vechten wil het ooit weer terug komen. Maar dan moet je wel bereid zijn om te vechten. En aangezien we allemaal ontdekt hebben dat een partij dat niet wil.... tja

JA IK WIL MIJN VENT OOK TERUG... Maar de vent van 6 maanden geleden niet van de laatste 3 maanden. En die van 6 maanden geleden bestaat helaas niet meer.

Ik ben trots op je dat je niet mailt... en ik weet het is heel moeilijk.
haha ahh liset lief van je

Ja tuurlijk mis je hem... whaa ik ook.

naja..Andere venten genoeg?

Tsja, ik ben nog maar 20 ;) ex was echt VEEL ouder.

Zegt ook wel iets over mij en hem!

Maareeehh, ja, leuke jongens van 26? Vind ik een prima leeftijd.

Dates?
Ohh... dan komt jou tijd nog gerust (ook al wil je het niet geloven). De markt ligt nog helemaal open voor je. Ik ben al 31... ietsje ouder.. maar ja dat zegt helemaal niks.

Mijn ex is 39 en heeft een relatie van 19 jaar achter rug en moest op zijn 37 weer opnieuw beginnen. Snap je nu waarom hij in een midlife crisis zit....
Nou wat denk je?!

Smst ie mij!

Hij wil morgen langs komen met z'n comp, om een paar probleempjes op te lossen.

Heb ik natuurlijk ingestemd ook nog, sukkel die ik ben!

@freebie wat leuk dat je ook die opleiding gedaan hebt!

Zonder dat je er niets meer mee doet, hoop dat je het nog es oppakt, heb je ook in Amsterdam op de EhvA gezeten?

x
jaaa op de ehva.

HUH hij smste je?!?!

oohhhhhhh

je hart maakte zeker een sprongetje..?

Hij wil dus langskomen ......PLEASE keep you head COOL

Ahhh.....

Je blijft gewoon onderrtussen op het forum want je hebt het VEEL te druk voor hem..

Toch?! (??? zeg aub JA)

hmm..

ja op de ehva, die nu is gesloopt, aan de wibautstraat...

maaruh, vet grappig!!!! wat heb je hiervoor nog gedaan dan??
MIJN hart maakte zelfs een sprongetje meis...

hahaha ohhh

Grrr waarom smst ie nou...is niet goed voor je!!!!
mmm.... sms-en en hij komt langs. Gevaarlijk. En waarom zo plotseling. Niet lullig bedoeld maar waarom? Kan iemand anders die computer problemen niet oplossen. Zit je straks compleet in de zenuwen en dan valt het allemaal tegen...

kortom: is het wel verstandig.. het is wel erg close en 1 op 1
nu ik dat net schrijf moet ik denk aan die leuke zaterdag in mei nu een maand geleden waar ik de hele middag met mijn ex aan mijn motor heb gekluts en wat wel erg leuk was en een hele hete avond is geworden.

zucht... ik mis dat. Die leuke dagen.... zucht
@liset.. Wat is het toch een ellende he!

Vind het zelf ook zo kut, heb hier op m'n werk een collega die in hetzelfde schuitje zit, relatie uit, ging goed, totdat de ander met een vriendje aan kwam zetten. We roken ons te pletter samen hihi...

Ik zag hem op zich wel regelmatig, dus het klinkt me als een smoes in de oren, computerproblemen, maar ik ben nieuwsgierig en wil hem zien, dus laat maar komen denk ik..

@freebs, haha meis, ik weet het ook niet!!

Frustrerend!!

Oh en je wil niet weten wat ik hiervoor gedaan heb, kan je beter m'n cv mailen
Dames, fijne avond... ga vanavond eten bij vrienden... dus tot morgen
Ooooooohhhhhhhhhhhh Vlinder pas op hoor

Bewaak je hart!

Meiden ik snap het echt niet...

Waarom doen jullie jezelf dat toch aan?

Tuurlijk wil ik ex ook zien maar ik weet dat ik dan weer compleet terug bij af ben, dus doe ik het niet.

Vlinder was JIJ niet degene die zij dat vanaf vandaag ex de klere kon krijgen?

Meneer piept 1x en jij staat direct weer voor hem klaar

Alweer vergeten dat hij gister NIETS heeft laten horen toen jij HEM nodig had????

Ik hier ook niet echt een topdag, ga zo sporten en dan uitgeteld op de bank hangen, beetje schrijven en vroeg naar bed

Een baaldag dus

Liefs,Sum
Oh meiden, wat een gedoe he. Telkens ben je bezig tegen je gevoel in te gaan, want dat zegt, ik ga bellen, smsen, mailen, bij hem langs, maar je verstand zegt NEEEEE, niet doen!!! Is niet goed voor je, wordt je alleen maar verdrietiger van, want zeker als je hem ziet geeft het je hoe dan ook hoop. Ik heb hem 4 mnd lang ieder weekend gezien. Eerst een uurtje, daarna telkens wat langer, daarna weer een hele dag weg, echt heerlijk en zie mij nou, toch is het niks meer geworden!!

Vandaag een iets betere dag, maar slechter dan gisteren kon ook haast niet. Moest wel weer veel aan hem denken in de auto terug naar huis. Zeker aan alle leuke dingen, maar ik verplicht mezelf ook te denken aan de minder leuke dingen, want die waren er natuurlijk ook.

Veel sterkte iedereen vandaag!!
@ Jennie, goed bezig meissie, en goed om in te zien dat elkaar zien gewoon echt niet werkt, nee tuurlijk is het niet leuk maar die kruimels zijn nog minder leuk...toch!

Ik hier kleddernat van het zweet ff achter de pc

Net ff alle frustratie eruit gesport en ik moet zeggen, heb weer een helder hoofd!

Heb maand 1 overleefd!!!!

WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOE!

Ik heb een feestje verdiend komend weekend

En ik ga aan de sjans...gewoon voor de leuk! (denk ik...misschien...of toch niet...)
JIPPIEEEE!!! Een maand, en je bent er nog!! Voor mijn is het nu vanavond ook officieel 1 maand. Pff, wat gaat het toch allemaal snel en nu ben ik weer redelijk sterk!!

Ennuh summer, gewoon aan de sjans gaan hoor! Kan jou het schelen, je hoeft met niemand rekening te houden en het is goed voor je ego. Wat wil je nog meer?! Haha.

Ik kwam drie weken geleden een leuke jongen tegen. Date mee gehad, word niks, maar het is wel leuk. Afgelopen vrijdag mee uit gevraagd, niet gedaan, maar is wel leuk, haha!!

We mogen er allemaal best zijn en verdienen beter dan wat we haddeb, veeeeeel beter!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven