Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Heeeidi schreef op 04 december 2013 @ 22:00:

Nou, dat snap ik wel. Ik zou ook een weerwoord laten horen als de nieuwe vriendin van mijn ex, of mijn ex, hier heel negatief over mij zou schrijven. Puh, dan waren ze nog niet klaar met me.

Dus dat Kikker er op een dag genoeg van heeft, begrijp ik. Dat jij dan helemaal uit je panty schiet, niet. Jij schrijft ook onaardige dingen over hun, vanuit jouw oogpunt. Dat mag kikker net zo goed doen. Alleen trek je dat voor geen meter en dat is een behoorlijk jammer.

Want het hele beeld dat jij hier nu geschetst hebt, lijkt er toch een ietsiepietsie anders uit te zien. Elk verhaal heeft twee kanten, wij hoorden er maar een en die ene kant krijgt nu tegenwind. Dat dat lastig is, begrijp ik ook, maar dat jij je zo laat kennen, dan weer niet. Dat geeft toch te denken..Misschien liegt kikker wel. Als je het type vrouw bent wat zich laat uitwonen door de partner van je vriendin, dan zal ze zeker niet schromen om hier te liegen.
Hè ja, laten we er lekker op los gaan speculeren. Mag dit onderwerp aub gesloten worden? Zo'n fitti hoort hier niet thuis.
Ach Heidi, denk wat je wil.

Nellie, precies. Kikker gelooft natuurlijk graag wat ex haar vertelt, zou ik ook doen in haar plaats. Zij is ook maar iemand die erin geloofde en misschien nog wel. Ik heb nergens meer belang bij, zij wel. Mijn lijn met ex is volledig afgesloten, zij zijn nog vrienden blijkbaar. Dus ik snap het prima.

Laatste wat ik erover zeg, back on topic!
Julus, het zijn slechts de consequenties van de manier waarop jij hier over je leven hebt geschreven. Er zijn veel meelezers, hier had je rekening mee moeten/kunnen houden.

Je reactie spreekt boekdelen - je bent er nog lang niet overheen. En dat is ook logisch. Het is dubbelbedrog. Maar het helpt niet om hier hun relatie af te blijven kraken en zowel jouw ex als Kikker af te schilderen als twee hersenloze idioten.

Misschien is het tijd om eens hulp te gaan zoeken.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Zo, met een kop koffie er bij, ben ik even gaan zitten voor Highlander.

Ergens zitten er toch wat vlekjes op dat uitstekende geheugen van je. Ik weet niet meer wie het schreef, maar in je ijver om juist te projecteren, heb je wat dingetjes aangepast hier en daar. Of heb je ze aangepast, omdat jij ze op die manier beter in jouw betoog in kon passen?

Zo was Guus degene die de seks uit onze relatie heeft gehaald, niet ik. Hij wilde het een zuivere vriendschap maken, zodat we meer in het openbaar samen konden verschijnen. Als vrienden kan dat namelijk.

En er is al weer seks geweest, niet omdat ik hem groen licht gaf, maar gewoon, omdat we dat allebei wilden. Ik heb nog steeds zin in hem en hij in mij. Hij houdt mij niet warm voor seks, want dat is nu niet meer de drijvende kracht.

Ik ben nu onderdeel geworden van zijn publieke leven, tegenover collega's, tegenover zakenpartners, tegenover vrienden en tegenover mijn vriendinnen en mijn ouders. Nee, niet tegenover zijn vrouw, maar aangezien ze dagelijks op hetzelfde kantoor met dezelfde collega's werken, zal ze er wel iets van meekrijgen.

Ze weet van mij en wij komen elkaar zeker een paar keer per week tegen. Dus ja, ze wordt ook geconfronteerd met mij en kan mijn niet buitensluiten.

Door de jaren heen kun je nog niet veel van mij gelezen hebben over dit onderwerp, want ik schrijf volgens mij nu 1,5 jaar over mijn minnaar. Daarvoor had ik een hele andere nick en schreef ik zeker niet hier.

Hij ging niet vreemd ten opzicht van mij. Ik heb nooit verwacht dat ik de enige was in zijn leven, naast zijn vrouw en dat heb ik ook nooit af willen dwingen. Hij is een vrij man, in die zin, mag doen wat hij wil. Net zoals ik ook mag doen wat ik wil. Waar lees jij dat ik op mijn stappen let?

Ik deed mij niet voor als zijn partner, dat deed hij. Ik ben niet zijn partner, waarom zou ik me op die plek willen zetten?

Ja, ik schrok, omdat het ineens zo dichtbij kwam en ik bang was om ons hele contact te verliezen en ik bang was dat het zonder seks juist helemaal niet zou werken.

Ik ken heel goed het onderscheid tussen liefde en seks. Dat hoef ik niet meer te leren, die lessen heb ik al gevolgd, dank je.

Studeren en apres ski hebben me veel liefdeloze seks gegeven en ik heb er altijd met volle teugen van genoten. Zo snel verlies ik mijn hart niet meer. Lief dat je je daar zorgen over maakt.

Ik weet wanneer ik een mens mijn liefde kan geven en wanneer niet. Mijn hart verlies ik niet zo snel.

Fel in bed weet ik eigenlijk niet, er is iig nog nooit iets stuk gegaan.

Blijft bij mij de vraag waarom je dit betoog zo houdt en waarom het over mij moet gaan.

Of ik heb ooit op je pik getrapt en nu zie je je kans om mij eens in de zeik te zetten. Of kun je het maar lastig handelen dat ik wel een normaal contact met mijn minnaar kan onderhouden, terwijl jij dat niet aandurft met jouw minnares en je er van baalt dat je het af moet kappen.

Of zit je teveel in Kluun te lezen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
wat is etr hier in vredesnaam gebeurt gister zeg... ben ik eens een dagje werken mis ik gelijk alles ...

Duidelijke post Heidi, ik zie geen enkele reden waarom er nu eindeloos over door moet worden gegaan.

We hebben allemaal onze eigen redenen/ gevoelens bij de relaties waar we in zitten.

Bij de een draait het puur om seks en bij een ander staat vriendschap meer centraal.

Zolang we er zelf happy mee zijn lijkt me alle vormen prima !
Over sex gesproken: ik ben wel weer heel erg toe aan een geile date, maar voorlopig zit het er even niet in ben ik bang.

Met 1,5 verwacht ik dat de laatste contactfase nu is aangebroken. Binnenkort hebben we met zijn vieren een afspraak, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk de laatste zijn, want ik denk niet dat hij nog ruimte krijgt voor daten met mij en vriendschap na minnaarschap, dat zie ik niet gebeuren. Zeker niet als drie van de vier wel meer zouden willen dan alleen maar vriendschap.

Nu dit nog speelt, ben ik niet zoveel bezig met andere mannen. Het bankje is aardig leeg en dat is prima. En toch heb ik zin om gewoon weer eens even lekker onbezonnen met een ander te vrijen, heerlijke geile sex zonder dat je daarna je druk maakt over de sinterklaascadeautjes...
Jammer he, dat je voor die heerlijke geile seks met een ander eerst weer moet investeren in je profiel, in chats en mailtjes, je verhaal weer doen, aftasten, etc...
Ja echt wel, heel jammer.
quote:dymo9 schreef op 05 december 2013 @ 10:40:

Jammer he, dat je voor die heerlijke geile seks met een ander eerst weer moet investeren in je profiel, in chats en mailtjes, je verhaal weer doen, aftasten, etc...Is dat zo? Valt toch best mee?
Als je de lat niet zo hoog legt, valt dat best mee inderdaad...
quote:oranjexx schreef op 05 december 2013 @ 13:08:

Als je de lat niet zo hoog legt, valt dat best mee inderdaad...Laat ik het nou als een compliment bedoeld hebben.....
quote:innote schreef op 05 december 2013 @ 13:10:

[...]

Laat ik het nou als een compliment bedoeld hebben.....Je bent een schatje ;)
aah lief Inno
Madame Orange.. waar is ton mouton?
d'r schaap?? of een van de andere opties?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mouton
Als MO me maar snapt Innote
Die ava's doen de hele middag al raar, er waren er daarnet een hoop verdwenen. Nu is alleen het arme schaap nog weggewaaid...
Tja, als er een schaap over de dam is....
Wel toevallig dat ik net een stuk schaap heb geserveerd bij t avondeten.
RIP Oranje?
Je zult maar schaap heten zeg

Mijn ava doet idd vreemd, ik had een nieuwe, maar nu zie ik alleen een vraagteken...
Oh dear... Ik heb een weekje of zo niet meegelezen.. Wilde even dymo9 laten weten dat kan er nog ben koste even wat tijd om alles bij te lezen

Grappig om te melden dat de relatie tussen mijzelf en LD wederom de lijn van Heidi en Guus volgt..

Ook hier heeft seks weer een klein plaatsje ingenomen, en ook hier geen enkele illusie dat het ooit een daadwerkelijke relatie tussen ons zal worden.

We hebben beide zeer zware emotionele maanden achter de rug. Maar we hebben het overleefd.. En het riendje /dinnetje heeft het overleefd.. Ik ben blij dat ik het niet heb opgegeven, dat ik enige tijd heb lopen sjorren aan een half dood paard heeft zijn vruchten af geworpen.. Hij is er nog lang niet, maar begint langzaam weer helder te worden.

Heidi, ik begrijp je 'verdediging t o v de posts van highlander, het is lastig uit te leggen dat je kunt genieten van een leven waar iemand deel aan neemt op een ander niveau dan een' gewone relatie ' en dat het' leven bij de dag ' ook een aanvulling kan zijn. Het vervult behoeftes, en die hoeven niet voor iedereen gelijk te zijn. Zelfs als daarbij van houden van gesproken wordt..

Zo... Bedtijd..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Aaah Sense, dank voor je update super dat er een kentering is bij LD, en dat er nog een jullie is, in welke vorm dan ook, heel fijn voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven