Storm

05-12-2013 13:04 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Wat merken jullie tot nu toe van de storm? Ik ben eerder naar huis gegaan, want ik moet met de trein naar het noorden. Ik ben benieuwd hoe het in de rest van het land er aan toe gaat. Volgens mij valt het tot nu toe allemaal nog wel mee.
quote:flamebait schreef op 05 december 2013 @ 16:10:

Iemand de snelweg op geweest met dit weer? Ik durf namelijk niet zo goed vanuit Amsterdam richting Zoetermeer. Een vriend wappte net dat hij eerder vandaag harde windstoten te verduren kreeg op de snelweg.Ik 2 uurtjes geleden maar dat was alleen rond Amsterdam, richting Zoetermeer weet ik niet. Omgeving Amsterdam ging eigenlijk prima (vond ik dan)
.
Zo, nu ook onweer en regen hier.

Flamebalt, ik moet zo ook nog rijden, maar vind dat niet erg, mijn auto heeft een hele goede wegligging. Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als het zo'n licht wagentje is zou ik het niet zo fijn vinden.
Cum non tum age
Zuid-Noord-Holland: lekker winderig, donker en regen. Nog geen omgewaaide bomen gezien, maar zou me niets verbazen als er zo wel een paar omknakken.
Wat erg zeg dat zo de stenen van de gevel naar beneden komen.
quote:noa schreef op 05 december 2013 @ 16:15:

Flamebalt, ik moet zo ook nog rijden, maar vind dat niet erg, mijn auto heeft een hele goede wegligging. Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als het zo'n licht wagentje is zou ik het niet zo fijn vinden.Het is hier in ieder geval wel heel donker nu, lijkt wel 10 uur s avonds
.
Hier in Nijmegen niet veel bijzonders, beetje regen en een beetje wind.
quote:flamebait schreef op 05 december 2013 @ 16:10:

Iemand de snelweg op geweest met dit weer? Ik durf namelijk niet zo goed vanuit Amsterdam richting Zoetermeer. Een vriend wappte net dat hij eerder vandaag harde windstoten te verduren kreeg op de snelweg.

Misschien kun je wachten tot het wat minder hard waait? Kijken hoe het na een uur is...?

Bij de storm in oktober was alles na 16:00 uur weer over gewaaid. Weet niet hoe dat nu is eigenlijk...? Ik heb even niet gelet op de prognoses: tot hoe laat gaat het door in het westen? Is dat ergens gezegd/ gemeld?
Only dead fish go with the flow
Keiharde wind, regen en onweer hier nabij A'dam.
Ik kan niet naar vriendje want er rijdt helemaal geen trein meer. :( Heel misschien vanavond en anders maar hopen dat het morgen gefixt is.
quote:annapalona schreef op 05 december 2013 @ 16:13:

[...]

ANWB site even checken, volgens mij betekend code rood en oranje dat je beter niet kan gaan rijden, zeker als je bang bent.

Eigenlijk kijk ik nooit op die site! Handige tip, danku!

Toenemende file van al 3km. Ik denk dat ik toch maar hier in Amsterdam blijf
quote:Dreamglasses schreef op donderdag 05 december 2013 16:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="flamebait in "Storm"" class="messagelink">flamebait schreef op 05 december 2013 @ 16:10</a>:</b>

Iemand de snelweg op geweest met dit weer? Ik durf namelijk niet zo goed vanuit Amsterdam richting Zoetermeer. Een vriend wappte net dat hij eerder vandaag harde windstoten te verduren kreeg op de snelweg.</div></blockquote>

Misschien kun je wachten tot het wat minder hard waait? Kijken hoe het na een uur is...?

Bij de storm in oktober was alles na 16:00 uur weer over gewaaid. Weet niet hoe dat nu is eigenlijk...? Ik heb even niet gelet op de prognoses: tot hoe laat gaat het door in het westen? Is dat ergens gezegd/ gemeld? Tot in de avond zeiden ze
.
Aah dat is balen, Koettie.

Ik duim voor je dat alles vanavond weer werkt.
Erg, zo eng... onweer, hagel... van alles. (Het Gooi)
quote:flamebait schreef op 05 december 2013 @ 16:23:

[...]

Eigenlijk kijk ik nooit op die site! Handige tip, danku!

Toenemende file van al 3km. Ik denk dat ik toch maar hier in Amsterdam blijf Komt ook door de spits denk ik
quote:Ikhierhuh schreef op 05 december 2013 @ 16:24:

Erg, zo eng... onweer, hagel... van alles. (Het Gooi)

Lekker warm plekje in het midden van je huis zoeken.

Hang in there!
quote:Dreamglasses schreef op 05 december 2013 @ 16:27:

[...]

Lekker warm plekje in het midden van je huis zoeken.

Hang in there!Thanks! Ik doe mijn best, maar ik vind het nog eng. Muziek is aan een gordijnen dicht. Zo meteen ben ik het weer vergeten.
Net dacht ik nou daar komt ie. Maar dat is nu alweer redelijk gaan liggen. De storm van een paar weken terug was erger.

Ik woon in de zaanstreek.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Het gaat hier (oosten) nu trouwens wel behoorlijk te keer: regen en windstoten.
quote:noa schreef op 05 december 2013 @ 16:15:

Flamebalt, ik moet zo ook nog rijden, maar vind dat niet erg, mijn auto heeft een hele goede wegligging. Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als het zo'n licht wagentje is zou ik het niet zo fijn vinden.

Seat Leon, prima gewichtje . Heb weleens meegemaakt dat ik door een fikse windstoot bijna de controle over het stuur verloor. Eigenlijk voor de rest nooit zoveel ernstigs meegemaakt met de auto.

Code rood maakt mij dus best angstig.
.
Amsterdam, Noord: harde wind, regen en zojuist de derde flits gezien.
Op de P2000 site staan heel wat meldingen over stormschade in de regio Rotterdam.
verba volant, scripta manent.
Pffff, lekkage. VvE heeft net 28000 euro uitgegeven om het te verhelpen en het giet gewoon naar binnen.
Wegens file door de polder. Besloten de dijk van 18 km te nemen. Met storm en rukwinden van opzij en zoveel hagel dat ik geen moer meer kon zien, moet ik zeggen dat ik wel eens wijzere beslissingen heb genomen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Hier onweer, hagel, storm. Ging flink tekeer en was pikzwart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven