seksverslaafd
vrijdag 6 december 2013 om 21:51
Het is duidelijk, je bent tienermoeder en denkt dat als je maar stoer en overdreven doet niemand weet dat het allemaal heel erg kut is.
Je overschreeuwd jezelf bij alles om je verdriet en onzekerheid te onderdrukken en te verstoppen.
Je overschreeuwd jezelf bij alles om je verdriet en onzekerheid te onderdrukken en te verstoppen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 6 december 2013 om 22:32
vrijdag 6 december 2013 om 22:37
quote:Fame schreef op 06 december 2013 @ 20:48:
[...]
Zie, mijn ontvangen stafje is onterecht want ze gooit haar eigen naam gewoon op het forum! Dus Christiane, een excuusje is wel zo op zijn plaats.
Sorry, maar geen exsuus van mijn kant.
Want zou ik die aanbieden dan zijn ze niet gemeend daar ik achter mijn woorden sta. Alleen heeft dat in geval van barbiee weinig zin.
Wel jammer dat ik me verplicht voelde iets te doen waar ik normaal gesproken van walg. Lijkt me vernederend genoeg.
En barbiee, jij moet niet vreemd op staan kijken als je ooit een paar rare mensen aan je deur krijgt met al die info die je online zet.
[...]
Zie, mijn ontvangen stafje is onterecht want ze gooit haar eigen naam gewoon op het forum! Dus Christiane, een excuusje is wel zo op zijn plaats.
Sorry, maar geen exsuus van mijn kant.
Want zou ik die aanbieden dan zijn ze niet gemeend daar ik achter mijn woorden sta. Alleen heeft dat in geval van barbiee weinig zin.
Wel jammer dat ik me verplicht voelde iets te doen waar ik normaal gesproken van walg. Lijkt me vernederend genoeg.
En barbiee, jij moet niet vreemd op staan kijken als je ooit een paar rare mensen aan je deur krijgt met al die info die je online zet.
zaterdag 7 december 2013 om 06:46
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 21:30:
sommige dingen hou ik liever prive ,Dat is nou precies de reden waarom andere mensen hier wel anoniem staan. Voordeel is dat je dan wel iets opener kunt zijn,
sommige dingen hou ik liever prive ,Dat is nou precies de reden waarom andere mensen hier wel anoniem staan. Voordeel is dat je dan wel iets opener kunt zijn,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 9 december 2013 om 20:23
of prostituee worden, dan maak je van je hobby/verslaving gewoon je werk (ben serieus he), schijnt goed te verdienen, zeker als je een beetje bedreven bent en er duidelijk lol in hebt...
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
dinsdag 10 december 2013 om 23:09
quote:klussertje schreef op 09 december 2013 @ 20:23:
of prostituee worden, dan maak je van je hobby/verslaving gewoon je werk (ben serieus he), schijnt goed te verdienen, zeker als je een beetje bedreven bent en er duidelijk lol in hebt...
Klussertje - in een ander draadje ben je minder te spreken over de mannen die de diensten van een DVP aannemen - en hier zit je het te promoten...
of prostituee worden, dan maak je van je hobby/verslaving gewoon je werk (ben serieus he), schijnt goed te verdienen, zeker als je een beetje bedreven bent en er duidelijk lol in hebt...
Klussertje - in een ander draadje ben je minder te spreken over de mannen die de diensten van een DVP aannemen - en hier zit je het te promoten...