Minnares

08-12-2013 18:13 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 30 jarige minnares van een man van 50.



We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.

Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.

Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.

Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.

Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.



Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.

Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.

Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.

Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!

Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.



Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.

Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.



Is hij de moeite om op te wachten of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, je moet je neukertje natuurlijk wel warm houden, en dat is wat hij doet, voor gratis seks buiten de deur hebben sommige vreemdgangers best wel wat over, en jij laat je misbruiken en belazert zijn vrouw. Leuk he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gatver! Wat is er aantrekkelijk aan een oude vent?
Alle reacties Link kopieren
Wordt er nou wel geneukt of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 08 december 2013 @ 18:17:

Wordt er nou wel geneukt of niet?4x per week. Heeft hij mooi voor elkaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat voor reden heeft hij om voor jouw te kiezen?

Niks.
Alle reacties Link kopieren
De pre-sex smoezenlijst alstublieft!
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op zondag 08 december 2013 18:20 De pre-sex smoezenlijst alstublieft!"De pre-sex smoezenlijst alstublieft!" Correctie post-sex
Alle reacties Link kopieren
Het onderschrift van Fame past wel bij deze situatie TO!
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:13:

Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, Geloof hem maar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat dit voor vele een afkeurend gedrag is.

Maar als ik veel forums lees gaat het daar vaak om leugens waar hij verteld dat hij ooit zijn vrouw in de steek gaat laten. Dit is bij mij echter niet het geval en ik weet waar ik sta hier.

Dit onderwerp is vaak voor vele nog taboe, maar bij 6 op 10 gezinnen gaat er iemand vreemd.

Zelf ken ik ook een aantal mensen waar dat ik dit nooit van verwacht had en deze houden dat al jaren vol.

Ik ben dus niet de enige die het voor heeft.

Enkel spijtig dat je soms geen controle hebt over jezelf.

Het is nog een heel aantrekkelijke man waar veel jeugd nog niet aan kan tippen.
Alle reacties Link kopieren
Maar waar wil je op gaan wachten dan?



Oprechte vraag...
Alle reacties Link kopieren
Wat Amand zegt.



En geloof me maar. Ik heb vijf jaar van mijn leven vergooid op die manier. Ik was dom en naïef en geloofde elke belofte. Of dat wilde ik geloven. Kan ook.

Hij komt alleen om te neuken. Meer dan een natte kut ben je niet voor hem.



Een gratis natte kut nog wel.
Huts!
Alle reacties Link kopieren
Dus jij gaat wachten op een vent die niet voor jou kiest maar alleen jou gebruikt voor de neuk. Nou, heb een heel eenzaam leven dan maar de rest van je leven. (O nee, hij gaat eerder dood want is 20 jaar ouder dan jij bent.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.

Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.

Dit zie je al aan de reacties hier.

Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wilt
Alle reacties Link kopieren
Ja TO, dat soort dingen heb ik mezelf ook vijf jaar lang wijsgemaakt.
Huts!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je jezelf niet meer waard dan een makkelijke beurt voor een getrouwde vent? Waarom denk je niet ik voel me te goed om 2e viool te spelen of om tegen gelogen te worden.



Ik verdien een leuke vent voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:41:

Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.

Maar het kan toch zijn dat iemand anders je pad kruist waar je gevoelens voor hebt. Ik denk oprecht dat er langs zijn kant meer speelt maar dat hij niet echt over zijn gevoelens wil hebben omdat het dan nog moeilijker word. Ik geloof er ook wel in dat hij de stap niet durft zetten voor de reactie en Mss ook wat bang voor de gevolgen. We bouwen dan samen wel iets op maar hij heeft ook kinderen en ik weet ook dat je het dan vaak hard te verduren krijgt.

Dit zie je al aan de reacties hier.

Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wiltHij denkt alleen maar met zijn lul! En jij hebt hoop voor niks!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
TO, hoop is het uitstellen van je teleurstelling dat weet je he?
Alle reacties Link kopieren
Het kan natuurlijk best zijn dat hij wel echt gevoelens voor je heeft. En dat hij ook best wel om je geeft.



Maar meissie, als hij echt om je gaf dan liet hij je niet zo bungelen. Dan zou hij voor je kiezen. Of, als hij toch echt niet bij z'n vrouw weg wil of durft, je loslaten zodat je iemand kunt vinden die jou wel gelukkig maakt. Dat gunt hij je dan namelijk.



Nu is 't gewoon een lamzak die het verrekte goed voor elkaar heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je laat je gewoon gebruiken door een getrouwde vent die spanning zoekt en die het er nu even flink van neemt. Want jij bied je gratis aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:41:

Om samen verder te gaan.... Nog iets op te bouwen. Het voelt voor mij ook zo juist aan, ook al is het niet juist.Hij WIL niks met je opbouwen. Daar is hij zelfs eerlijk over. Wat begrijp je daar niet helemaal aan?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
bella! Ik moest je nog de groeten doen . Mondje dicht
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet wat jij wil.

Hij gaat ook niet willen wat jij wil.



Wat jij wil is helemaal niet gek, maar ga je van hem nooit krijgen.



Jij lijdt en hij leidt. Gaat niet veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Ah gossie, hij wil zijn gezin niet verlaten voor jou! Wat naar voor je. Nu voel je je natuurlijk gebruikt. Nergens voor nodig, dit kon je natuurlijk ook niet zien aan komen. Gewoon bij hem blijven, paar procent kans dat hij dankzij jouw neuckcapaciteiten toch wel overstag gaat. (Waar is de facepalm smiley als je het nodig hebt?).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven