Minnares
zondag 8 december 2013 om 18:13
Ik ben een 30 jarige minnares van een man van 50.
We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.
Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.
Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.
Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.
Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.
Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.
Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.
Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.
Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!
Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.
Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.
Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.
Is hij de moeite om op te wachten of niet?
We hebben elkaar leren kennen via mijn vorige vriend, het contact was enkel een goeiedag maar er was wel een aantrekkingskracht naar elkaar. Maar hebben er nooit aan toegegeven. Deze zomer raakt mijn relatie na 2 jaar gedaan en zoekt hij opeens contact met me op.
Na veel chatten spreken we toch eens af en is een leuke avond zonder meer.
Hij geeft toe dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en hoopt om de lakens eens te delen.
Ik echter kaats dit af doordat hij getrouwd is en het erg vind voor zijn vrouw. Hij laat me niet los en ik geniet van zijn aandacht.
Na een tijdje gebeurd geef ik er dan toch aan toe maar spreken enkel af dat het enkel om sex draait.
Dit doen we nu al zo een 4 maanden en ik voel dat ik meer een meer naar hem verlang. Op het begin spraken we 1x per week af maar na een maand werd dat 3 tot 4 x per week.
Hij is wel eerlijk tegen mij en zegt ook dat hij zijn gezin niet in de steek laat voor me, indien hij vrij was zou hij wel onmiddellijk met mij verder gaan.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar het verlangen is zo groot.
Als ik tegen hem zeg dat ik geen 2 de keuze meer wil zijn en dat ik gevoelens heb voor hem, gaat hij niet liggen slijmen en excuses beginnen te zoeken. Hij begrijpt me volkomen. Maar wil mij niet kwijt en ik hem ook niet.
Hij kan me ook niet loslaten, zoekt elke dag contact met me maar praat niet of er gevoelens bij hem meespelen!
Hij is een erg gesloten persoon en wil ook me niet kwetsen met dingen te zeggen, ik weet niet hoe de situatie thuis is.
Ik weet niet meer wat te doen, ik kan moeilijk geloven wanneer iemand 4 x per week langskomt enkel voor sex komt, hij vraagt me wat ik doe, brengt me vaak weg naar vrienden en lijkt echt bezorgd om me.
Ik lig met mezelf zo in de knoop want hij laat me mezelf belangrijk voelen, het gaat ook steeds enkel over mijn leven en hij cijfert zichzelf weg.
Is hij de moeite om op te wachten of niet?
zondag 8 december 2013 om 19:38
quote:ciambella schreef op 08 december 2013 @ 19:16:
Ah gossie, hij wil zijn gezin niet verlaten voor jou! Wat naar voor je. Nu voel je je natuurlijk gebruikt. Nergens voor nodig, dit kon je natuurlijk ook niet zien aan komen. Gewoon bij hem blijven, paar procent kans dat hij dankzij jouw neuckcapaciteiten toch wel overstag gaat. (Waar is de facepalm smiley als je het nodig hebt?). alstublieft
Ah gossie, hij wil zijn gezin niet verlaten voor jou! Wat naar voor je. Nu voel je je natuurlijk gebruikt. Nergens voor nodig, dit kon je natuurlijk ook niet zien aan komen. Gewoon bij hem blijven, paar procent kans dat hij dankzij jouw neuckcapaciteiten toch wel overstag gaat. (Waar is de facepalm smiley als je het nodig hebt?). alstublieft
zondag 8 december 2013 om 19:39
quote:wolkje88 schreef op 08 december 2013 @ 19:38:
Nou de kans is groot dat je door de pil heen zwanger raak ( zoals 3 kwart van t forum )
Dan kiest hij vast wel voor je want ja hij komt ook 4 x in de week naar je toe..
Dom dom domEn ik denk nog, laat ik dat niet zeggen, want zo breng je haar nog op zieke ideeën!
Nou de kans is groot dat je door de pil heen zwanger raak ( zoals 3 kwart van t forum )
Dan kiest hij vast wel voor je want ja hij komt ook 4 x in de week naar je toe..
Dom dom domEn ik denk nog, laat ik dat niet zeggen, want zo breng je haar nog op zieke ideeën!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 8 december 2013 om 19:42
Nee, hij is het wachten niet waard.
Hij is duidelijk geweest tegen je: hij gaat NIET bij zijn vrouw weg voor jou. En of hij nu wel of niet wat meer voor je voelt dan alleen een makkelijk neukerdje, gaat daar niks aan veranderen.
Kun je daarmee genoegen nemen, ga je ermee door. Zoniet, kap je er mee.
Ik zou overigens een man die voor mij zijn vrouw en kinderen in de steek laat niet eens willen. Waarom jij wel?
Hij is duidelijk geweest tegen je: hij gaat NIET bij zijn vrouw weg voor jou. En of hij nu wel of niet wat meer voor je voelt dan alleen een makkelijk neukerdje, gaat daar niks aan veranderen.
Kun je daarmee genoegen nemen, ga je ermee door. Zoniet, kap je er mee.
Ik zou overigens een man die voor mij zijn vrouw en kinderen in de steek laat niet eens willen. Waarom jij wel?
zondag 8 december 2013 om 19:53
quote:Fame schreef op zondag 08 december 2013 19:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wolkje88 in "Minnares"" class="messagelink">wolkje88 schreef op 08 december 2013 @ 19:38</a>:</b>
Nou de kans is groot dat je door de pil heen zwanger raak ( zoals 3 kwart van t forum )
Dan kiest hij vast wel voor je want ja hij komt ook 4 x in de week naar je toe..
Dom dom dom</div></blockquote>En ik denk nog, laat ik dat niet zeggen, want zo breng je haar nog op zieke ideeën! Ik dacht t ook maar kon t niet laten
Nou de kans is groot dat je door de pil heen zwanger raak ( zoals 3 kwart van t forum )
Dan kiest hij vast wel voor je want ja hij komt ook 4 x in de week naar je toe..
Dom dom dom</div></blockquote>En ik denk nog, laat ik dat niet zeggen, want zo breng je haar nog op zieke ideeën! Ik dacht t ook maar kon t niet laten
zondag 8 december 2013 om 20:08
Wat is dat toch voor rare gewoonte tegenwoordig om iemand woorden niet serieus te nemen?
Hij zegt niks over zijn gevoelens, hij zegt dat hij zijn vrouw en kinderen niet gaat verlaten. Waarom KIES je er dan voor dat niet te geloven? Waarom zijn woorden verdraaien. Je weet zelf ook dat je jezelf voor de gek houd.
Hij zegt niks over zijn gevoelens, hij zegt dat hij zijn vrouw en kinderen niet gaat verlaten. Waarom KIES je er dan voor dat niet te geloven? Waarom zijn woorden verdraaien. Je weet zelf ook dat je jezelf voor de gek houd.
zondag 8 december 2013 om 20:08
Ik zou hem blijven zien als 'erbij' en ondertussen op zoek gaan naar een relatie voor jezelf.
Als je die gevonden hebt kun je dit contact stoppen of naar bv 1x in de 2 weken zetten.
Hij gaat niet bij zijn vrouw weg en ik denk ook dat dat beter is van niet met zo'n enorm leeftijdsverschil sta je vaak anders in het leven.
Geniet van hem maar laat je leven er niet door stilstaan.
X vv
Als je die gevonden hebt kun je dit contact stoppen of naar bv 1x in de 2 weken zetten.
Hij gaat niet bij zijn vrouw weg en ik denk ook dat dat beter is van niet met zo'n enorm leeftijdsverschil sta je vaak anders in het leven.
Geniet van hem maar laat je leven er niet door stilstaan.
X vv
Ik geloof in leven voor de dood
zondag 8 december 2013 om 20:16
zondag 8 december 2013 om 20:35
quote:BellatrixVanDetta schreef op 08 december 2013 @ 18:37:
Wat Amand zegt.
En geloof me maar. Ik heb vijf jaar van mijn leven vergooid op die manier. Ik was dom en naïef en geloofde elke belofte. Of dat wilde ik geloven. Kan ook.
Hij komt alleen om te neuken. Meer dan een natte kut ben je niet voor hem.
Een gratis natte kut nog wel.En vast strakker dan die van zijn vrouw. Daar zit 'm de "kneep".
Wat Amand zegt.
En geloof me maar. Ik heb vijf jaar van mijn leven vergooid op die manier. Ik was dom en naïef en geloofde elke belofte. Of dat wilde ik geloven. Kan ook.
Hij komt alleen om te neuken. Meer dan een natte kut ben je niet voor hem.
Een gratis natte kut nog wel.En vast strakker dan die van zijn vrouw. Daar zit 'm de "kneep".
zondag 8 december 2013 om 20:51
Je hebt alleen maar seks meer niet. Het heeft geen zin om te wachten en hij zal bij jou doen wat hij nu bij haar doet.
Wanneer hij echt eerlijk zou zijn dan zou hij jou weer los laten daar de relatie niet gelijkwaardig is.
Wanneer hij echt eerlijk zou zijn dan zou hij jou weer los laten daar de relatie niet gelijkwaardig is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 8 december 2013 om 21:01
quote:lolly-pop schreef op 08 december 2013 @ 20:16:Hij is heel duidelijk. Hij verlaat zijn gezin niet voor jou. Jij blijft straks gebroken achter, zonder zelfvertrouwen, en heb je je kostbare jaren zitten verspillen door op hem te wachten. En hij heeft thuis gewoon z'n gezin en verandert niet. Doe niet zo gigantisch naief en stap eruit!Precies. Daarbij dat verlangen van jou Meandminime komt alleen maar door jouw bindingshormonen die 4x in de week door jouw lichaam gieren. Stop met seksen met hem en jouw verlangen bij hem te zijn zakt vanzelf weg. Neem jou in bescherming voordat jij hieraan onderdoor gaat. Hij weet nota bene dat jij verliefd op hem bent en blijft dagelijks contact met jou zoeken. Hij lijkt vooral met zijn penis te denken. Als hij ook maar iets om jou gaf liet hij jou los. Zodat jij iemand kan vinden waarmee jij wel een toekomst kunt opbouwen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
zondag 8 december 2013 om 21:03
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:32:
Ik weet dat dit voor vele een afkeurend gedrag is.
Maar als ik veel forums lees gaat het daar vaak om leugens waar hij verteld dat hij ooit zijn vrouw in de steek gaat laten. Dit is bij mij echter niet het geval en ik weet waar ik sta hier.
Dit onderwerp is vaak voor vele nog taboe, maar bij 6 op 10 gezinnen gaat er iemand vreemd.
Zelf ken ik ook een aantal mensen waar dat ik dit nooit van verwacht had en deze houden dat al jaren vol.
Ik ben dus niet de enige die het voor heeft.
Enkel spijtig dat je soms geen controle hebt over jezelf.
Het is nog een heel aantrekkelijke man waar veel jeugd nog niet aan kan tippen.Je kunt met 1000 kut excuses aankomen, feit blijft dat je fout bezig bent...
Ik weet dat dit voor vele een afkeurend gedrag is.
Maar als ik veel forums lees gaat het daar vaak om leugens waar hij verteld dat hij ooit zijn vrouw in de steek gaat laten. Dit is bij mij echter niet het geval en ik weet waar ik sta hier.
Dit onderwerp is vaak voor vele nog taboe, maar bij 6 op 10 gezinnen gaat er iemand vreemd.
Zelf ken ik ook een aantal mensen waar dat ik dit nooit van verwacht had en deze houden dat al jaren vol.
Ik ben dus niet de enige die het voor heeft.
Enkel spijtig dat je soms geen controle hebt over jezelf.
Het is nog een heel aantrekkelijke man waar veel jeugd nog niet aan kan tippen.Je kunt met 1000 kut excuses aankomen, feit blijft dat je fout bezig bent...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
zondag 8 december 2013 om 21:13
Natuurlijk vindt hij jou leuk. Anders gaat ie niet met je naar bed. Maar hij gaat echt niet weg bij zijn vrouw, hoor.
Jouw verhaal was precies hetzelfde verhaal als dat van iemand heel dicht bij mij. Zij is zelfs zo ver gegaan dat ze 'per ongeluk' zwanger is geraakt van die vent. Vervolgens was hij héél snel toedeledoki. En zij is nu een gefrustreerde alleenstaande moeder van een tweeling. Leuk is anders. (en ik had haar nog zó gewaarschuwd, zie ook alle reacties voor mij)
Jouw verhaal was precies hetzelfde verhaal als dat van iemand heel dicht bij mij. Zij is zelfs zo ver gegaan dat ze 'per ongeluk' zwanger is geraakt van die vent. Vervolgens was hij héél snel toedeledoki. En zij is nu een gefrustreerde alleenstaande moeder van een tweeling. Leuk is anders. (en ik had haar nog zó gewaarschuwd, zie ook alle reacties voor mij)
zondag 8 december 2013 om 21:27
Onthoud:
The way you get them, is the way you lose them.
Hij gaat niet voor jou kiezen.
En als wel. Lees bovenstaande zin.
Als je daarmee kan dealen, kun je een leuke tijd hebben.
Maar ik zou deze deur dicht trekken.
Dan is bij jou de weg ook vrij voor een nieuwe (opr)echte liefde.
Een ervaringsdeskundige.
The way you get them, is the way you lose them.
Hij gaat niet voor jou kiezen.
En als wel. Lees bovenstaande zin.
Als je daarmee kan dealen, kun je een leuke tijd hebben.
Maar ik zou deze deur dicht trekken.
Dan is bij jou de weg ook vrij voor een nieuwe (opr)echte liefde.
Een ervaringsdeskundige.
zondag 8 december 2013 om 21:39
quote:schimmel schreef op 08 december 2013 @ 21:27:
Onthoud:
The way you get them, is the way you lose them.
Hij gaat niet voor jou kiezen.
En als wel. Lees bovenstaande zin.
Als je daarmee kan dealen, kun je een leuke tijd hebben.
Maar ik zou deze deur dicht trekken.
Dan is bij jou de weg ook vrij voor een nieuwe (opr)echte liefde.
Een ervaringsdeskundige.hier ben ik het volledig mee eens!!
Onthoud:
The way you get them, is the way you lose them.
Hij gaat niet voor jou kiezen.
En als wel. Lees bovenstaande zin.
Als je daarmee kan dealen, kun je een leuke tijd hebben.
Maar ik zou deze deur dicht trekken.
Dan is bij jou de weg ook vrij voor een nieuwe (opr)echte liefde.
Een ervaringsdeskundige.hier ben ik het volledig mee eens!!
zondag 8 december 2013 om 22:06
Been there, done that, got the T-shirt. Je maakt er veel meer van dat het werkelijk is. Hij zal je vast heel leuk vinden, maar niet leuk genoeg om een echte relatie met je te willen. En wil je dat wel met iemand die blijkbaar makkelijk vreemdgaat? Zoals je eraan komt, kom je er ook weer af. En als ie met verhalen mocht komen hoe zijn vrouw hem vooral niet begrijpt etc, bedenk dan dat het blijkbaar niet erg genoeg is om te scheiden. Ik ben zelf ook ervaringsdeskundige met vijf jaar ervaring. Laat het niet zover komen. Je overleeft het heus zonder deze man. Het kan zelfs zo zijn dat je juist een leuke vent aan je voorbij laat gaan, omdat je je blind staat te staren op iemand die onbereikbaar is. Doodzonde van je tijd.
dinsdag 10 december 2013 om 10:12
quote:meandminime schreef op 08 december 2013 @ 18:41:
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wilt
'hoe hard je er tegen vecht' ??
Je hebt niet je best gedaan hoor, maak dat jezelf niet wijs. Je hebt je benen wijd gespreid en keer op keer geef je toe aan je lusten.
Waarom kick je zo op die aandacht van hem? Heb je een probleem met het krijgen van relaties met mannen van je eigen leeftijd die niet getrouwd zijn?
Deze dingen gebeuren niet altijd met opzet. En hoe hard je er soms tegen vecht soms neemt het meer controle over je dan je zelf wilt
'hoe hard je er tegen vecht' ??
Je hebt niet je best gedaan hoor, maak dat jezelf niet wijs. Je hebt je benen wijd gespreid en keer op keer geef je toe aan je lusten.
Waarom kick je zo op die aandacht van hem? Heb je een probleem met het krijgen van relaties met mannen van je eigen leeftijd die niet getrouwd zijn?
dinsdag 10 december 2013 om 12:55
Ik snap dat je verliefd kunt raken op een bezette man, en er zijn zeker aantrekkelijke mannen van een jaar of 50. Het is wel zo dat die al een heel leven hebben opgebouwd en dit bijna nooit voor een minnares aan de kant zetten. Ik kan niet bepalen of hij van jou houdt, maar leuk vind hij je zeker, zoals hierboven gezegd, dan deelt hij anders ook het bed niet met je. Ik las laatst dat 2 procent van vreemdgaande mannen kiezen voor hun minnares. Dat is dus bijna nihil. Ik vraag me ook wel eens af waarom mannen vreemdgaan, alleen voor het avontuur of omdat ze iemand echt leuk vinden, of dat ze echt verliefd zijn. Volgens mij komt er niet vaak liefde bij kijken, terwijl dat bij vrouwen vaker wel het geval is. Het is heel frustrerend, en zoals al vaker gezegd, je kunt kiezen. Of ermee stoppen, of ermee doorgaan en accepteren dat je tweede keus bent. Dat laatste zou ik persoonlijk niet kunnen verdragen, je wilt toch dat iemand er 100 % voor je is en jij voor hem? Hij heeft zijn keus al gemaakt, hij kiest voor zijn vrouw, dus nu aan jou de keus. Ik zou het contact verbreken, hoeveel pijn het ook doet. Hij zal het wel gaan proberen om je weer over te halen, maar niet toegeven! Ik zou mijn gezonde verstand volgen en niet mijn hart. Ik wens je heel veel sterkte, en laat maar weten hier hoe het is afgelopen.