Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Probleem kan je soms verhelpen door niet op te geven, dus een stuk of tien keer (eventueel vaker) opnieuw het plaatje erin browsen bij je profiel.

Als dat cirkeltje blijft draaien gewoon weer opnieuw choosen. Verversen, opnieuw, en dan kan zowaar ineens je plaatje verschijnen.

Maar dan nog mag de TD er zeker naar kijken, want zo hoort het uiteraard niet te gaan.
quote:christiane schreef op 08 december 2013 @ 00:15:

Probleem kan je soms verhelpen door niet op te geven, dus een stuk of tien keer (eventueel vaker) opnieuw het plaatje erin browsen bij je profiel.

Als dat cirkeltje blijft draaien gewoon weer opnieuw choosen. Verversen, opnieuw, en dan kan zowaar ineens je plaatje verschijnen.

Maar dan nog mag de TD er zeker naar kijken, want zo hoort het uiteraard niet te gaan.Ik zie bij jou ook geen plaatje.
quote:Biebeliee schreef op 08 december 2013 @ 00:18:

[...]

Ik zie bij jou ook geen plaatje.Ik ook niet.
ik zie een heel lichtblauwe omlijning. of grijs?
Topic raar?! is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

Topic Lesbisch, gevoelens voor een getrouwde collega is verplaatst naar de pijler Relaties.

Topic Wat vinden jullie van het programma is verplaatst naar de pijler Entertainment.

Topic activiteiten kerstdagen amsterdam is verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
Het topic Scooterverhuur op een vakantiepark..is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Leesclub Enschede zoekt leden! is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic sportmaatje gezocht in Hilversum.. is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic Verjaardagscadeau voor je vriend... Gouden tip!? is verplaatst naar de pijler Overig.

mvg,

Junior.
quote:SuzanneSuus schreef op 04 december 2013 @ 17:57:

Mods zie bannertopic en mijn bericht van gister.

Er zit reclame over het scherm met nieuwe topics

Mods, voor de tigste keer, hier en op het bannertopic, ik heb gemaild en er hebben meer forummers geklaagd maar tot nu toe is er geen enkele!! reactie geweest. Geen enkele

Er zit reclame over het nieuwe topics scherm!!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 09 december 2013 @ 09:17:

[...]

Mods, voor de tigste keer, hier en op het bannertopic, ik heb gemaild en er hebben meer forummers geklaagd maar tot nu toe is er geen enkele!! reactie geweest. Geen enkele

Er zit reclame over het nieuwe topics scherm!!

Beste SusanneSuus,

Ik heb jouw probleem nog even (extra) onder de aandacht gebracht bij de mods en CM.

mvg,

Junior.
Mods wanneer kan ik weer priveberichten lezen en verwijderen?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 09 december 2013 @ 09:43:

[...]

Beste SusanneSuus,

Ik heb jouw probleem nog even (extra) onder de aandacht gebracht bij de mods en CM.

mvg,

Junior.Dank je
Je bent zelf een theepot
quote:bankje schreef op 09 december 2013 @ 09:55:

Mods wanneer kan ik weer priveberichten lezen en verwijderen?

Hier wordt aan gewerkt en we hopen spoedig met een oplossing te kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemiddag,

Al een paar keer probeer ik een post te quoten, zodat ik er op kan reageren, maar het enige dat ik dan krijg is een witte pagina.
Yep, hier ook witte pagina's!

En niet alleen als ik wil quoten, ook gewoon als ik naar een ander onderwerp wil!
Hier ook voortdurend witte pagina's, maakt niet uit waar ik heen wil.
De link forum.viva.nl werkt niet, krijg alleen een witte pagina. Als ik op een topic zit en van daaruit verder klik doet alles het wel.
Oh, niet bij alles dus. Als ik naar Actueel wil dan krijg ik een witte pagina, als ik naar Digi wil gaat het wel goed.
Yep, het forum is weer stuk.
.
Beste forummers,

Zoals jullie merken, kampen we momenteel met een storing die over meerdere sites van Sanoma verspreid is. De technische dienst is er druk mee bezig om het te verhelpen.

Excuses voor de overlast!

met vriendelijke groet,

Junior
Bij mij werkt alles weer!
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven