Seks = sport?

09-12-2013 16:24 30 berichten
Dat seks gezond is, daar twijfelt geen mens aan. Maar kan het ook gekwalificeerd worden als sport? "soms wel, soms niet", "het hangt ervan af met wie", "niet iedereen is gelijk", "voor mannen wel, voor vrouwen niet"... cliché-antwoorden, maar schuilt er ook waarheid in? Dankzij een Canadees onderzoek kennen we nu het wetenschappelijk antwoord!

Wist je dit al over bedsport?

Zoals te verwachten viel verbruikt de gemiddeled man meer calorieën aan seks dan de gemiddelde vrouw, en dat lijkt me ook ergens wel een beetje logisch aangezien hij gemiddeld ook actiever is dan zij. Maar meer dan een opwarmertje voor de échte sport is het dus niet.
Een opwarmertje? Dan heb jij de orgaskraan nog nooit helemaal opengedraaid.
Alle reacties Link kopieren
4 kcal per minuut verbrand je dus.. Keertje naar de MC Donalds met mevrouw wordt (zou moeten) beloond met zo'n 250 minuten knallen.
4 kcal tijdens seks versus 9 kcal tjidens joggen, dààr baseer ik me op voor dat "opwarmertje", Amand. Ze hebben hun onderzoek niet uitgevoerd op forummers en dat betreur ik persoonlijk ook.

Met de koudste wintermaanden nog voor de boeg is het handig te weten waar de conditie het leukst of het snelst mee op peil gehouden wordt.
quote:geve schreef op 09 december 2013 @ 16:50:

4 kcal tijdens seks versus 9 kcal tjidens joggen, dààr baseer ik me op voor dat "opwarmertje", Amand. Ze hebben hun onderzoek niet uitgevoerd op forummers en dat betreur ik persoonlijk ook.

Nou... Ik ben een wilde in bed hoor!
quote:sim33 schreef op 09 december 2013 @ 17:04:

Nou... Ik ben een wilde in bed hoor!Ik vind het maar hinderlijk hoor, zo'n caloriemeter om je pols tijdens het seksen.
Alleen nog maar in leven blijven (basismetabolisme) kost ook al zo'n 1440 - 1800 kcal/dag of 1 à 1,25kcal/min, dus die moet je dan nog aftrekken in mindering brengen van het totaal.

Seks (4) verbruikt ook maar net iets meer dan wandelen (3). Dat is de harde realiteit, al kan dat met een halfharde realiteit aanzienlijk toenemen.
Ik blijf het toch doen, geve. Alle kleine beetjes helpen.
Toch zijn de hoeren bij mij om de hoek een stuk dikker dan athleten
quote:geve schreef op 09 december 2013 @ 16:24:

Zoals te verwachten viel verbruikt de gemiddeled man meer calorieën aan seks dan de gemiddelde vrouw, en dat lijkt me ook ergens wel een beetje logisch aangezien hij gemiddeld ook actiever is dan zij. in welk tijdperk leef jij?
Je moet hem ook alleen om je pols doen bij het fistfucken.
Maarrrr anale sex werkt natuurlijk wel als anale spoeling, schijn je enorm van af te vallen.
quote:Murdoch schreef op 09 december 2013 @ 17:26:

Je moet hem ook alleen om je pols doen bij het fistfucken. Dat wil je niet hoor. Ik heb nog het oude model. Met 3 AA batterijen.
quote:lilalinda schreef op 09 december 2013 @ 17:38:

Maarrrr anale sex werkt natuurlijk wel als anale spoeling, schijn je enorm van af te vallen.Wanneer jij het over anale sex hebt, bekijk ik je ava opeens heul anders.
quote:Amand schreef op 09 december 2013 @ 18:40:

[...]

Wanneer jij het over anale sex hebt, bekijk ik je ava opeens heul anders.

zieke geest...

Mwoah. He twas feitelijk al de eerste gedachte die ik had toen ik jouw ava voor het eerst zag.

Ik maak het er niet beter mee nu, hè. Nee.
quote:Amand schreef op 09 december 2013 @ 18:40:

[...]

Wanneer jij het over anale sex hebt, bekijk ik je ava opeens heul anders.

*proest* hahaha

Ik zie hetzelfde als jij Amand
Hahaha... Denk ik ook elke keer als die ava zie!!
Het is coming-out day
oke, oke, ik zelf ook. Vond het wel lollig. Tis zo'n keurig blommeke
Ik zie een topic: 'anal bleach - komt die kleur nog goed????'
10 tot 57 minuten? Amateurs.
quote:barbarella70 schreef op 09 december 2013 @ 19:01:

10 tot 57 minuten? Amateurs.zoekt de :gaaaap smiley:
quote:Amand schreef op 09 december 2013 @ 18:56:

Het is coming-out day Gooit piek naar je hoofd. telfort? tssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven