Mode & Beauty alle pijlers

Uggs uit China

08-12-2013 23:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met goedkope Uggs uit China of waar dan ook? Zijn ze ook zelfde of bijna het zelfde kwaliteit? iemand een betrouwbare site?
quote:jalie20 schreef op maandag 09 december 2013 16:30 Itsmyempire ik had een vraagje..als je iets besteld heb op LightInTheBox krijg je naderhand de rekening thuis gestuurd dan?Nee je betaald online, je krijgt via de email een betalingbevestiging, en als je bestelling verzonden is krijg je weer een mail dat hij onderweg is, en als hij ontvangen is moet je dit aangeven op je account, volgens mij kan je namelijk niet via acceptgiro betalen omdat het verscheept wordt. Ik heb het altijd netjes en optijd ontvangen! Bij sommige artikelen rekenen ze geen verzending maar betaal je alleen de verzekering van ¤0,91 !
Oke.. Ik was het een beetje aan het uitvogelen en dacht dat paypal via de iDeal was maar dat was dus niet zo.. Maar nu staat er dat ik ze heb besteld wat ik nog niet heb gedaan. Weet u hier toevallig meer van ? Of dat ze nou wel of niet zijn besteld?

Bedankt nog!
quote:jalie20 schreef op maandag 09 december 2013 19:19 Oke.. Ik was het een beetje aan het uitvogelen en dacht dat paypal via de iDeal was maar dat was dus niet zo.. Maar nu staat er dat ik ze heb besteld wat ik nog niet heb gedaan. Weet u hier toevallig meer van ? Of dat ze nou wel of niet zijn besteld?

Bedankt nog! Nee ik had dat de eerste keer ook, dit blijft er net zolang staan tot je hebt betaald, dus ze zijn niet besteld, gewoon opnieuw doen en dan wel de ideal aanklikken! Veel succes met je aankopen! Ik werd er altijd heel blij van! Alleen jammer dat het een beetje lang duurt! Maar ik kan je echt verzekeren dat het écht aankomt
Computersayno, ooit van die website wat besteld? is het betrouwbaar?zie wat leuke jurkjes maar geen idee of wel "veilig"is?!
Voor ¤24,- kan ik me niet voorstellen dat je echt suède of schapenvacht hebt. Dus die mishandeling zal wel mee vallen?
Itsmyempire heel erg bedankt ben hier erg mee geholpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven