rare velletjes

10-12-2013 23:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben bijna 20 en slik bijna een jaar de pil.

daarnet bij een toiletbezoek, de eerste dag van mijn menstruatie, lijkt er een 'velletje' aan de tampon te hangen, ongeveer 2 cm groot, het kwam van binnenin..

heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
Doe even een lesje baarmoederslijmvlies.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor bijna 20 weet je bijzonder weinig van biologie.. Wat denk je van je baarmoederslijmvlies??
quote:Fame schreef op dinsdag 10 december 2013 23:27 Doe even een lesje baarmoederslijmvlies.:D
quote:masque schreef op 10 december 2013 @ 23:27:

[...]

:DGMTA.
Rauwe lever.
Baarmoederslijmvlies of rauwe lever.

Ow, mosterd.
Wcpapier
stukje condoom, keertje blijven hangen natuurlijk.
Een stuk eierstok, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor het geval er nu iemand een lekker crackertje voor het slapen gaan wegknabbelt zal ik maar niet zeggen wat mijn tampon allemaal wel niet mee naar buiten neemt....Gebeurt ook vaak dat ik "zoiets" met de harde douchestraal het doucheputje in moet sturen......
Was er recentelijk ook al niet zo'n topic?
paprikachips? als er ribbeltjes op zitten is het ribbelchips, zo niet is het normale..
Een postzegel.
' een postzegel '

quote:netniet schreef op 11 december 2013 @ 00:34:

Voor het geval er nu iemand een lekker crackertje voor het slapen gaan wegknabbelt zal ik maar niet zeggen wat mijn tampon allemaal wel niet mee naar buiten neemt....Gebeurt ook vaak dat ik "zoiets" met de harde douchestraal het doucheputje in moet sturen......

Kijk, dat zijn nou intieme zaken die mannen nooit te zien krijgen van hun vrouwen. Wie weet wat er allemaal voor ons angstvallig verborgen wordt gehouden onder de dekmantel "vrouwenzaken" om de "magie" van de vrouwelijke schoonheid maar niet te doorbreken met de harde realiteit.

Met ingehouden adem en verkrampte tenen (zie ava) heb ik eens gegoogeld op "inhoud tampon", maar dat levert (gelukkig) alleen cleane steriele plaatjes op, het resultaat van "placenta" is wat explicieter maar ook daar weer geen plaatjes van een bevalling. Niet dat ik daar persé naar op zoek ben maar het geeft toch aan hoe ver het schoonheids-complot wel gaat als zelfs google er zich niet aan waagt.
vrouwen poepen ook niet, he geve ;)
quote:geve schreef op 12 december 2013 @ 11:19:

[...]

Niet dat ik daar persé naar op zoek ben maar het geeft toch aan hoe ver het schoonheids-complot wel gaat als zelfs google er zich niet aan waagt. Nee hoor, je gebruikt gewoon de verkeerde zoektermen.
heb je pas chili con carne gegeten? daar heb ik het altijd bij.......

en waarom staat dit onder seks?
quote:itsme1973 schreef op 12 december 2013 @ 16:56:

heb je pas chili con carne gegeten? daar heb ik het altijd bij.......

en waarom staat dit onder seks?Jij hebt velletjes aan tampons na Chili?
quote:itsme1973 schreef op donderdag 12 december 2013 16:56 heb je pas chili con carne gegeten? daar heb ik het altijd bij.......

en waarom staat dit onder seks?
quote:itsme1973 schreef op 12 december 2013 @ 16:56:

...

en waarom staat dit onder seks?Misschien de doos wat beter uitspoelen door de maand heen na de sex. Klinkt nogal als opgedroogd sperma. Stinkt het ook naar vis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven