Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Ik krijg vandaag mijn 1ste portie wiet nou ja de synthetische variant dan Toch een raar idee. Het is het werkzame stofje uit marijuhana dat op de zenuwbanen werkt ofzoiets en dat dus mensgemaakt. Moet langzaam opbouwen anders ben ik zo stoned als een garnaal.
Optimist tot in de kist!
Happy trip, Fant. Ben benieuwd hoe het was.

Ploutje, hoe is het nu, heb je al weer iets gehoord?
Ik ga er vanavond heen.

Hij was de nacht goed door gekomen, zijn fijne motoriek was ernstig aangetast maar Ezema belde later dat het iets beter leek te gaan.

E is er nu.
Het kan zomaar enorm vooruit gaan hè. Dat hoop ik heel erg voor jullie. Maar het blijft natuurlijk enorm griezelig en klote.

Sterkte straks.
Ging stukken beter met hem gelukkig en zoals het er nu naar uitziet mag hij maandag weer naar huis. Pfoe...

Verder heb ik vandaag met de spuit van E en hulp van de klusjesman het hele huis gewit
Met de spuit van E........ juist.

Dat klinkt gunstig over Ezepa, Plou! Duimen dat het zo door gaat!
Ik lees het nu pas Pilou, maar het ziet er dus weer wat positiever uit.

Nou leuke Kaat verhalen. Kaat is tegen een geparkeerde auto aan geknald. Achterlicht van de auto was stuk en ik was zo beschaafd om er een briefje voor achter te laten. Kosten: 182 euro volgens de garage van die meneer. De volgende keer rijd ik door. Ik had wel een aansprakelijkheidsverzekering maar daar heb ik een eigen risico van 175 euro. Ik baal nu zo van diejan lul verzekering. Ooit was me bij de ABN verteld dat een eigen risico erplicht was. Nu zes jaar later komik er achter dat dit niet zo is. Ikga dit nu wel laten aanpassen bij de ABN of ergens anders want zelfs voor 5 euro meer per maand ofzo is de rust mij veel waard. Dit zijn nou echt van die dingen waar ik mij niet goed in verdiept heb.

Gelukkig heeft ze niet mijn gevoel voor richting. Ik verdwaal heel makkelijk en weet nooit de weg. Naar haar zwemles zal ik het wel nooit leren. Het is een soort dyslexie voor richting ofzo. Laatste keer na zwemles vroeg ik weer aan Kaat hoe we moesten fietsen (want donker en dan snap ik er helemaal niets meer van) Kaat dacht echt dat ik haar in de maling zat te nemen. Ze wilde het dus niet zeggen en toen reden we dus verkeerd. Toen heeft zij maar weer verteld hoe we moesten.

Verder moet ik echt weer eens goed gaan reageren. Na studie zeker nu ben ik blij dat ik van mn forumverslaving af ben.
Het Viva forum is papaja.
Het gaat weer slechter met Ezepa

Wat een geld voor een lichie zeg

Heeft hij er een infarct overheen gehad?

Ik blijf duimen voor jullie..

Tonks

Was dit het leuke nieuws over Kaat? En had ze zelf niks? Best een linke actie!
Nou, weten ze nog niet Splint, hij moet nog bekeken worden door een arts. Hij komt niet meer uit zijn woorden en voelt zich weer zoals vrijdag. Maar is niet warrig zoals toen en heeft wel weer meer gevoel in zijn rechter kant. E is er nu vanaf vanmorgen met zijn moeder.

En ik ben net weer thuis na een klusochtendje. Lekker opgeschoten weer
wat naar Pilou
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Nou uh.....wij hebben net ons kerstconcert gehad, in een koude kerk. Met een koor, allemaal van die blije zangers. Die heeeeeeel veel coupletten zongen. Ik had 1 warme voet (daarmee zat ik op het tapijt) en 1 koude (die stond op de koude stenen vloer) en zat op een wiebelstoel (vanwege die overgang van tapijt naar stenen vloer). Verder zaten we heel krap, daardoor zat man gezellig vlak achter me. En daarnet hebben we kip Siam gegeten en straks nog een frambozenpuddingtoetje met bessensaus van Mona.

Is dat leuk?

(ik had het ook in 2 zinnen kunnen zeggen, maar dit was ter verhoging van de feestvreugde, zeg maar)

Klinkt nog rot, van Ezepa. Lijkt me vreselijk als je helder bent, maar niet kunt zeggen wat je wilt. Of dat je denkt dat je iets logisch zegt, maar dat anderen er dan niks van begrijpen. Dat zijn verschillende vormen van afasie. Wel positief dat zijn rechterkant weer beter wordt. Nu de rest nog....

Wat heb je allemaal gedaan in huis?
Mijn opwekkende verhaal: Gisteren net weer dat ene glaasje wijn te veel (kerstdiner BW en daarna feestje bij zus ...van 17.30-03.00u aan de buis)

Vandaag de hele dag een zeurend gevoel..mweeee zeg maar.

Wel leuk: ZM kan gevel klimmen. Die zagen we vanmiddag ineens de muur omhoog nemen. Die nieuwe muur is nog niet ingevoegd en dat vond hij blijkbaar wel handig.
Haha, spidermanZM

OcharmeSplint met een warm en een koud voetje. Je eten was lekker zo te lezen

Ezepa gaat op en af. Toch weer meer zoals vrijdag. Warrig en dan weer helder. Ze kunnen niks voor hem doen. Ze hebben wel een scan gemaakt om te kijken of er nu meer schade is dan vrijdag.

Ezema blijft er slapen. Edit: Er is niet meer schade. Dit schijnt er bij te horen en het is wachten tot het stabiel wordt.

En mijn huis... Vandaag nog de laatste dingen gewit, hout uitgebikt, had de stukadoorlul niet schoongemaakt en ik heb geveegd en de nieuwe deuren in de grondverf gezet.

Vrijdag ga ik alles wat ik kan afplakken, afplakken zodat ik zaterdag en zondag muren kan spuiten. Als iemand wil komen helpen met zo een coole spuit? Ik heb er twee. Rollen mag ook
Zeurend gevoel is stom, Bieb. Maar ZM maakt wel weer wat goed. LefgozerT.

(overigens dacht ik eerst dat je het over MO had )

Ik heb trouwens ook veel eerder last van een glaasje wijn, tegenwoordig. Als ik er 2 drink op een avond, ben ik de volgende dag een dweil.

Pilou, afwachten dus met Ezepa. Bah. Maar op zich redelijk goed nieuws dat er geen extra schade is en dat dit erbij hoort.

Huis gaat toch wel hard, zo te horen! Leuk, als het wit is, ziet het er vast weer veel meer klaar uit.

Volgend weekend weet ik nog niet, er staat van alles op stapel met muziek, maar dat krijgen we deze week te horen. Laat ik nog weten!
Splint, probeer eens vit.C in te nemen voor je naar bed gaat dan.

Wil nog wel eens helpen. Goed plan, wijn. Slaap ik goed op
Nou, het is denk ik beter voor mij om het maar bij 1 glaasje te houden. Vanwege een appel die soms maar beter wel ver van de boom kan vallen. Maar in geval van nood: thanks!
Fant, hoe was je wiet?

Splinter, je voet weer opgewarmd? Raar gevoel lijkt me dat, een koude en een warme voet hebben.

Bieb weer bijgekomen van je weekend?

Pilou, je schiet lekker op zo. Jammer dat Ezepa zo blijft kwakkelen.

Ik heb wel een leuk weekend gehad. Zaterdag lekker uitgeslapen. daarna bij een oom van K op bezoek geweest. Was erg gezellig. Leuke beesten lopen er rond. Poesie is echt superleuk! Kletst echt met je als je wat tegen hem zegt. Hondje is een schatje, wilde eigenlijk wel op schoot maar hij durfde niet.

Gisteren in de polder gelopen en 's middags niks en 's avonds naar een verjaardag geweest. Was ook weer gezellig.

Nu nog een weekje werken en dan een week vakantie!
Wow!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat mooi!
Wauw!

Ik ga zo kerststukjes maken met mijn moeder.

Wordt ook vast heul mooi.

(ze heeft me er gewoon ingeluisd )
quote:Splinter_ schreef op 16 december 2013 @ 19:05:

Wauw!

Ik ga zo kerststukjes maken met mijn moeder.

Wordt ook vast heul mooi.

(ze heeft me er gewoon ingeluisd )

Have fun.
En prachtig dat oog!

Rat is de scheetlucht inmiddels uit je neus?

En net per mail mijn loonstrook per mail gezien. Dec. + 13de maand.

Lekkah!!!
Leuk Splint Kerststukjes, deed ik vroeger ook met mijn moeder. Nu met dochters, hoewel hier in C weinig kerststukjes, ik mis Intratuin, daar ging ik elk jaar voor Kerst helemaal uit mijn dak. Hier hebben ze heel weinig leuke dingetjes om er in te prikken enzo.

Bieb, leuk he zo'n lekkere vette loonstrook voor december!! Ik zag trouwens MO al in de gevel hangen

Tonks, hellup die maffe Kaat. Das best wel eng Was ze erg geschrokken?? Ja we missen je hier wel! Hoe gaat het met de studie eigenlijk?

Olijf, hoe is het eigenlijk met je arm, is alles weer helemaal tot normaal gekomen?? Moest ik ineens aan denken, was ong. een jaartje geleden toch??

Mooi dat oog!!

Hier gaat het met mij heel goed en met mijn ms heel kaa uu tee.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven