Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:very__cherry schreef op 09 augustus 2012 @ 23:23:

[...]

[afbeelding]
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hahahaha, om the truth te zeggen, hij ruikt great in het potje, maar daarna in mijn haar ruik ik klei!! nikst te strand of aftershave lucht! Kan net zo goed potje playdog kopen, zit nog meer geur aan!
Dus ultrabalm ruikt vies? Jammer, geur is wel belangrijk voor mij.
quote:somidi schreef op 10 augustus 2012 @ 08:16:

Hahahaha, om the truth te zeggen, hij ruikt great in het potje, maar daarna in mijn haar ruik ik klei!! nikst te strand of aftershave lucht! Kan net zo goed potje playdog kopen, zit nog meer geur aan!Hahahha dat is nog veel erger.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dubbel
Upje voor roodkapje
Lush Lemon Flutter is mijn favoriete product!! [spam] kun je meer informatie vinden.
Ooooh Lush!!

Mijn badkamer puilt uit, ik gebruik eigenlijk niks anders meer! Vooral de haarproducten ben ik heel erg gelukkig mee.
Snap niks van al die lush producten. Het zijn toch veelal "harde" producten, hoe wordt dat dan shampoo of een serum?
De bars (die ronde dingen) met shampoo gebruik je net als een stuk zeep.

In je handen opschuimen, of het blok over je haren heen wrijven.

De massagebars smelten bij lichaamswarmte, dus als je ze vast houd smelt er wat van af wat je vervolgens kunt gebruiken.

Ik vind het wel lekker, maar het is me nu veel te duur geworden.

Misschien als ik weer eens naar Londen ga, daar was het altijd een stuk goedkoper.

Of bestellen op de uk site, maar dan zit je weer met verzendkosten, en zoveel heb ik niet nodig.
Ik wilde een zeep proberen waar je ook bruin van werd. Maar hij was maar heel klein en 13,95.. Heeft 1 van jullie deze gebruikt?
Ha een Lush topic! (duurde effe voordat ik daar achter was ) ik ben op t moment hélemaal fan van Pied de Pepper, dat ruikt gewoon naar peperkoek en het maakt mijn voeten lekker zacht en warm! Hoera!

De bubblegum-luchtjes vind ik niet zo lekker, maar die frisse sinaasappelluchtjes zijn zálig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Een vriendin van mij werkt bij lush, dus ik krijg weleens samples, maar over het algemeen heb ik er niet zoveel mee. Wat ik wel super vind is dat ze het niet op dieren testen.
Cum non tum age
Eh, alle Europese cosmetica is proefdiervrij tegenwoordig. Ik vind t eerder een beetje mal dat ze daar zo mee schermen, terwijl dat juist t meest normale aan hun producten is. Maar verder ben ik absoluut fan! Van de manier waarop Lush naar duurzaamheid kijkt, van t feit dat ze alleen plantaardige (ok, en hier en daar een ei) grondstoffen gebruiken, en van de spullen zelf. Ik vind de haarproducten echt super, en je doet er heel lang mee, dus in verhouding is t niet eens zo gek duur.
Weet iemand wanneer de kerst sale onine op de uk site begint? Weer middernacht op tweede kerstdag?
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dat scheelt dus veel, neem ik aan?
Omg!! Er is gewoon een Lush topic!! Hoe kon ik dit missen?!

Ik zweeeeeer bij Lush, heb een aantal vaste producten; Big (Shampoo), The olive branch (douchespul), Karma handzeep en van de Bubble Bars the Comforter, Blue skies en Sunny side.

Verder staat de hele badkamer vol met "wisselende producten", geen vaste maar elke keer dat ik ga probeer ik een lading nieuw spul. Krijg er geen genoeg van, probeer mezelf elke keer te beheersen als ik een nieuwe voorraad insla (helaas lukt het nooit). Ik heb een tijdje Dirty bij m'n vaste producten gerekend, maar om de een of andere reden koop ik em niet meer (geen idee waarom eigenlijk?).
Oh wow! Een lush topic!!! I luvvv Lush

Groot fan van Phoenix rising, helaas dat ik mijn bad nog weleens moet poetsen na gebruik van mijn favoriet. Verder you've been mangoed, yummie! Hottie, die jasmijngeur hmmmmm!

Buffy, de beste scrub ever!

Mijn lievelingsseasonal is de Rose Jam, wat lekker is die!

Zoooo mijn enthousiasme ook weer geuit
Doei Pippi Langkous!
Woosey, ja ongeveer de helft

Op de kerst producten. In nederland is er ook een kerst sale maar hier is alles

Duurder dan de uk.
http://www.lush.nl/shop/p ... ody-tints-black-stockings

Deze bedoel ik, kent iemand deze?

Is het wat?
Chocolate chip, dat klinkt echt goed!
Doei Pippi Langkous!
Dames, de online UK sale is begonnen!
Let The Good Times Roll

Alleen de geur al, héérlijk!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Even een up! Ik las in dit topic over samen met mensen bestellen uit de UK. Ik vraag me af of dit op een site georganiseerd wordt, om mensen samen te brengen. Ik zie het niet echt op het Lush forum via de Lush site. Weet iemand dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven