Toeslagendag!
vrijdag 20 december 2013 om 12:07
vrijdag 20 december 2013 om 18:49
quote:veraaa schreef op 20 december 2013 @ 18:48:
Mies.. Hoeveel heb je nodig om van te eten voor nu? Jij en je kids? Ik las al dat je abn hebt, dan maak ik je even iets over.. Ik heb ook abn, dan heb je het direct! Ik vind niet dat je je kindjes Zo lang kan laten wachten op het avondeten.. En ik doe het graag! Omdat het bijna kerst is!Geweldig, dan wil ik wel de helft daarvan bijdragen.
Mies.. Hoeveel heb je nodig om van te eten voor nu? Jij en je kids? Ik las al dat je abn hebt, dan maak ik je even iets over.. Ik heb ook abn, dan heb je het direct! Ik vind niet dat je je kindjes Zo lang kan laten wachten op het avondeten.. En ik doe het graag! Omdat het bijna kerst is!Geweldig, dan wil ik wel de helft daarvan bijdragen.
vrijdag 20 december 2013 om 19:07
Flowerblue: ING heeft het vanmorgen al gestort. Check ff je eigen profiel op www.toeslagen.nl wellicht is er iets veranderd in je persoonlijke situatie.
Verder heb ik ABN en is het net (18:50 uur) gestort.
(Zorg-, huur,- en kindgebonden budget)
Ik wens idee en fijne dagen en een gezond en financieel goed 2014.
Verder heb ik ABN en is het net (18:50 uur) gestort.
(Zorg-, huur,- en kindgebonden budget)
Ik wens idee en fijne dagen en een gezond en financieel goed 2014.
vrijdag 20 december 2013 om 19:08
vrijdag 20 december 2013 om 19:09
Jeetje Mies 
Hier abn en nog niets binnen, kreeg wel deze melding boven in te staan:
Door een storing is er op dit moment vertraging in de verwerking van bij- en afschrijvingen. Wij adviseren u op een later moment nogmaals uw bij- en afschrijvingen te controleren. Onze excuses voor het ongemak.
Neem aan dat banken ook op zaterdag bij schrijven ? Dan zullen de toeslagen er morgenvroeg uiterlijk op moeten staan lijkt me.
Hier abn en nog niets binnen, kreeg wel deze melding boven in te staan:
Door een storing is er op dit moment vertraging in de verwerking van bij- en afschrijvingen. Wij adviseren u op een later moment nogmaals uw bij- en afschrijvingen te controleren. Onze excuses voor het ongemak.
Neem aan dat banken ook op zaterdag bij schrijven ? Dan zullen de toeslagen er morgenvroeg uiterlijk op moeten staan lijkt me.
vrijdag 20 december 2013 om 19:20
vrijdag 20 december 2013 om 19:20
vrijdag 20 december 2013 om 19:22
Dames, ik wou even kwijt dat ik het top vind dat jullie zo klaar willen staan wanneer iemand het nodig heeft.
Er word nog tevaak ontkent dat er in nederland armoede is.
Ik schaam me kapot als nederlander dat het groten deel van de maatschappij bakken met geld weg geeft aan goede doelen, ontwikkelingshulp enz, maar hun ogen sluiten voor wat er hier in nederland ook gebeurd. Namenlijk kids die geen eten hebben.
Dus voor de mensen hier, ben trots op jullie
Er word nog tevaak ontkent dat er in nederland armoede is.
Ik schaam me kapot als nederlander dat het groten deel van de maatschappij bakken met geld weg geeft aan goede doelen, ontwikkelingshulp enz, maar hun ogen sluiten voor wat er hier in nederland ook gebeurd. Namenlijk kids die geen eten hebben.
Dus voor de mensen hier, ben trots op jullie