Toeslagendag!
vrijdag 20 december 2013 om 12:07
vrijdag 20 december 2013 om 15:24
vrijdag 20 december 2013 om 15:25
vrijdag 20 december 2013 om 15:37
vrijdag 20 december 2013 om 15:38
quote:nieuwschierig_aagje schreef op 20 december 2013 @ 15:14:
Keek nog eens voor de zekerheid op mijn toeslagen, maar nu zie ik dat alleen de kinderopvang toeslag is overgemaakt ? Hmm altijd die onzekerheid ook !Even gecheckt nav jouw opmerking en bij mij dus ook. Vanochtend stond dat trouwens nog op nul. Dus er zit al iets van beweging in.
Keek nog eens voor de zekerheid op mijn toeslagen, maar nu zie ik dat alleen de kinderopvang toeslag is overgemaakt ? Hmm altijd die onzekerheid ook !Even gecheckt nav jouw opmerking en bij mij dus ook. Vanochtend stond dat trouwens nog op nul. Dus er zit al iets van beweging in.
vrijdag 20 december 2013 om 15:58
vrijdag 20 december 2013 om 16:01
vrijdag 20 december 2013 om 16:56
quote:zomerfreak schreef op vrijdag 20 december 2013 13:59 Hebben jullie het al allemaal binnen? Ik nog niet en heb het echt hard nodig vandaag! Normaal is Rabobank een van de eerste.Rabobank is volgens mij juist altijd een van de laatste. ING als eerste, ABN helemaal als laatste en Rabobank net voor de ABN.
vrijdag 20 december 2013 om 17:00
Ik ben zo ongelooflijk blij dat ik een paar maanden geleden ben overgestapt van ABN naar ING voor m'n toeslagen. Niet meer dat elle lange wachten op de bijschrijving. En dan pas einde middag boodschappen kunnen doen. Nee, ik heb met jullie echt te doen! Wachten op toeslagen als je ze hard nodig hebt is niet leuk
vrijdag 20 december 2013 om 17:17
Hier ook nog niks. Heel vervelend als je bedenkt dat ik door fouten van de belasting dienst al 3 maanden op huurtoeslag zit te wachten.
Dus ik verwacht straks voor okt, nov, dec en dan januari de toeslag op mijn rekening te zien.
Bij de uitbetaling staat bij mij idd ook bij januari het dubbele van wat ik hoor te krijgen.
Dus ik verwacht straks voor okt, nov, dec en dan januari de toeslag op mijn rekening te zien.
Bij de uitbetaling staat bij mij idd ook bij januari het dubbele van wat ik hoor te krijgen.
vrijdag 20 december 2013 om 17:18
quote:Cateautje schreef op 20 december 2013 @ 15:41:
[...]
Zo Siepel, bizar. Die 100 euro kost je meer dan 2000 euro. Dit is niet rechtvaardig zeg.Dat vind ik ook ontzettend lullig. Laatst stond hier een artikel dat mensen niet ambitieus genoeg zouden zijn en daarom minder gaan werken omdat ze zo meer toeslagen krijgen (hier ging het over mensen met schulden etc.). Maar in dit geval zou je zelfs minder moeten werken om meer inkomen te hebben!
[...]
Zo Siepel, bizar. Die 100 euro kost je meer dan 2000 euro. Dit is niet rechtvaardig zeg.Dat vind ik ook ontzettend lullig. Laatst stond hier een artikel dat mensen niet ambitieus genoeg zouden zijn en daarom minder gaan werken omdat ze zo meer toeslagen krijgen (hier ging het over mensen met schulden etc.). Maar in dit geval zou je zelfs minder moeten werken om meer inkomen te hebben!