Condooms
zaterdag 21 december 2013 om 15:07
quote:Amand schreef op zaterdag 21 december 2013 09:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chica_1982 in "Condooms"" class="messagelink">chica_1982 schreef op 21 december 2013 @ 09:56</a>:</b>
Laag libido die Amand....</div></blockquote> Hoe kom je tot die conclusie?
Zou altijd in de mood zijn, dan maar met.
Ach, met hoeft van mij niet, dan slaan we wel over....
Laag libido die Amand....</div></blockquote> Hoe kom je tot die conclusie?
Zou altijd in de mood zijn, dan maar met.
Ach, met hoeft van mij niet, dan slaan we wel over....
One life, live it!
zaterdag 21 december 2013 om 17:53
Wat is dat toch voor gezanik over risico's en anderen 'in gevaar brengen'. Als jij met een verkouden neus een supermarkt binnen loopt breng je anderen meer in gevaar. En hiv oplopen met heteroseksuele contacten is vergelijkbaar met door een meteoriet geraakt worden. Het enige wat je nog wel op kan lopen als je flink rond neukt is chlamydia, herpes en genitale wratten.
zaterdag 21 december 2013 om 18:02
Ik vind die laatste 3 ook niet echt gezellig. Chlamydia ontdekt een vrouw nog wel eens te laat met alle gevolgen van dien, herpes kun je doorgeven aan je ongeboren kind en wratten zijn gewoon vies.
Ik vind die 3 ziektes erger dan een condoom gebruiken.
Ik vind die 3 ziektes erger dan een condoom gebruiken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 21 december 2013 om 19:39
quote:Antoon69 schreef op 21 december 2013 @ 17:53:
Wat is dat toch voor gezanik over risico's en anderen 'in gevaar brengen'. Als jij met een verkouden neus een supermarkt binnen loopt breng je anderen meer in gevaar. En hiv oplopen met heteroseksuele contacten is vergelijkbaar met door een meteoriet geraakt worden. Het enige wat je nog wel op kan lopen als je flink rond neukt is chlamydia, herpes en genitale wratten.Wat een bullshit allemaal.
Wat is dat toch voor gezanik over risico's en anderen 'in gevaar brengen'. Als jij met een verkouden neus een supermarkt binnen loopt breng je anderen meer in gevaar. En hiv oplopen met heteroseksuele contacten is vergelijkbaar met door een meteoriet geraakt worden. Het enige wat je nog wel op kan lopen als je flink rond neukt is chlamydia, herpes en genitale wratten.Wat een bullshit allemaal.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zaterdag 21 december 2013 om 19:49
zaterdag 21 december 2013 om 19:52
quote:Antoon69 schreef op 21 december 2013 @ 17:53:
Wat is dat toch voor gezanik over risico's en anderen 'in gevaar brengen'. Als jij met een verkouden neus een supermarkt binnen loopt breng je anderen meer in gevaar. En hiv oplopen met heteroseksuele contacten is vergelijkbaar met door een meteoriet geraakt worden.dat heb ik ook wel eens zo begrepen, ja. Mijn huisarts(en) hebben ook nooit aanleiding gezien om bij mij een HIV-test te rechtvaardigen. Vast niet om mijn jongensachtige charme alleen, gok ik.quote:Het enige wat je nog wel op kan lopen als je flink rond neukt is chlamydia, herpes en genitale wratten.
Zelfs met condoom dus.
Safe sex bestaat niet.
Wat is dat toch voor gezanik over risico's en anderen 'in gevaar brengen'. Als jij met een verkouden neus een supermarkt binnen loopt breng je anderen meer in gevaar. En hiv oplopen met heteroseksuele contacten is vergelijkbaar met door een meteoriet geraakt worden.dat heb ik ook wel eens zo begrepen, ja. Mijn huisarts(en) hebben ook nooit aanleiding gezien om bij mij een HIV-test te rechtvaardigen. Vast niet om mijn jongensachtige charme alleen, gok ik.quote:Het enige wat je nog wel op kan lopen als je flink rond neukt is chlamydia, herpes en genitale wratten.
Zelfs met condoom dus.
Safe sex bestaat niet.
zaterdag 21 december 2013 om 20:02
quote:Mies85 schreef op 21 december 2013 @ 02:27:
Rary ik snap je prima. Vraag me af of je het bespreekbaar maakt. 'Geen condoom? ' ofzo? Zodat beide het ook bewust doen?Uiteraard maak ik het bespreekbaar. Wellicht niet bij de eerste keer met iemand, omdat de lust het gebruik van je hersenen dan onmogelijk maakt, maar ik zal het een volgende keer zeker ter sprake brengen.
Rary ik snap je prima. Vraag me af of je het bespreekbaar maakt. 'Geen condoom? ' ofzo? Zodat beide het ook bewust doen?Uiteraard maak ik het bespreekbaar. Wellicht niet bij de eerste keer met iemand, omdat de lust het gebruik van je hersenen dan onmogelijk maakt, maar ik zal het een volgende keer zeker ter sprake brengen.
zaterdag 21 december 2013 om 20:20
Wat een discussie zeg. Al of niet het gebruiken van condooms tijdens sexuele kontakten.
Als je schrik hebt om wat op te lopen met een sexpartner, dan is het beter dat je in een steriele kamer kruipt en niemand meer aanraakt.
Alle gevaren als we het zo kunnen zeggen, schuilen in een klein hoekje en je gezond verstand gebruiken is het belangrijkste.
Alleen door iemand aan te raken kan je al een geslachtsziekte oplopen, en als je daar al zit aan te denken, dan denk ik dat het genot achterwege zal blijven.
Ikzelf ben daarin heel selectief in de keuze van een partner.
Mijn visie is, de juiste keuze maken van partner, met diepgaande gesprekken en dan pas beslissen als je verder gaat of niet. En ja, vergeet niet te genieten.
Als je schrik hebt om wat op te lopen met een sexpartner, dan is het beter dat je in een steriele kamer kruipt en niemand meer aanraakt.
Alle gevaren als we het zo kunnen zeggen, schuilen in een klein hoekje en je gezond verstand gebruiken is het belangrijkste.
Alleen door iemand aan te raken kan je al een geslachtsziekte oplopen, en als je daar al zit aan te denken, dan denk ik dat het genot achterwege zal blijven.
Ikzelf ben daarin heel selectief in de keuze van een partner.
Mijn visie is, de juiste keuze maken van partner, met diepgaande gesprekken en dan pas beslissen als je verder gaat of niet. En ja, vergeet niet te genieten.
namaste
zaterdag 21 december 2013 om 23:09
quote:Amand schreef op zaterdag 21 december 2013 19:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chica_1982 in "Condooms"" class="messagelink">chica_1982 schreef op 21 december 2013 @ 18:08</a>:</b>
Nou, wratten! Daar ben je blij mee!!
Dan maar veilig! Zoveel moeite is dat niet.</div></blockquote>
Het gaat niet om de moeite. Zo'n condoom verpest de pret voor een groot deel.
Waar dacht je dat die weerstand tegen condooms vandaan komt anders?
Als je goed bent, ben je goed Amand. Daar verandert een rubbertje om je apparaat nix aan. Tegenwoordig heb je ze in zoveel verschillende maten en soorten dat er voor iedereen wel een passend, goed voelend modelletje tussen zit.
Geniet liever na in plaats van kopzorgen over ranzige wratten....
Nou, wratten! Daar ben je blij mee!!
Dan maar veilig! Zoveel moeite is dat niet.</div></blockquote>
Het gaat niet om de moeite. Zo'n condoom verpest de pret voor een groot deel.
Waar dacht je dat die weerstand tegen condooms vandaan komt anders?
Als je goed bent, ben je goed Amand. Daar verandert een rubbertje om je apparaat nix aan. Tegenwoordig heb je ze in zoveel verschillende maten en soorten dat er voor iedereen wel een passend, goed voelend modelletje tussen zit.
Geniet liever na in plaats van kopzorgen over ranzige wratten....
One life, live it!
zaterdag 21 december 2013 om 23:11
zaterdag 21 december 2013 om 23:18
quote:Amand schreef op zaterdag 21 december 2013 23:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chica_1982 in "Condooms"" class="messagelink">chica_1982 schreef op 21 december 2013 @ 23:09</a>:</b>
[...]
Als je goed bent, ben je goed Amand. Daar verandert een rubbertje om je apparaat nix aan.</div></blockquote>Wanneer je zoals jij gewoon feiten ontkent of net doet of ze niet bestaan, dan heeft het weinig zin om verder met je in discussie te gaan. Als ieders genot voor jou feitelijk is, heb je helemaal gelijk. Weinig zin inderdaad.
[...]
Als je goed bent, ben je goed Amand. Daar verandert een rubbertje om je apparaat nix aan.</div></blockquote>Wanneer je zoals jij gewoon feiten ontkent of net doet of ze niet bestaan, dan heeft het weinig zin om verder met je in discussie te gaan. Als ieders genot voor jou feitelijk is, heb je helemaal gelijk. Weinig zin inderdaad.
One life, live it!
zondag 22 december 2013 om 00:12
Mies, ik maak het niet gebruiken van een condoom niet bespreekbaar.
Ik ben namelijk niet anti-condoom. Ik gebruik het liefst wel een condoom, maar de meeste mannen gebruiken het liefst geen condoom dus is het aan mij om er 1 tevoorschijn te toveren. Als ik dat niet doe om welke lakse reden dan ook, dan is het dus mijn en zijn keuze om het onveilig te doen.
Wat ik wel altijd bespreek voor ik het bed met iemand in duik is dat het puur om de seks gaat, en niet meer, dat ik niet open sta voor een relatie etc.
Dan is het verder aan hun wat ze daarmee doen.
Ik ben namelijk niet anti-condoom. Ik gebruik het liefst wel een condoom, maar de meeste mannen gebruiken het liefst geen condoom dus is het aan mij om er 1 tevoorschijn te toveren. Als ik dat niet doe om welke lakse reden dan ook, dan is het dus mijn en zijn keuze om het onveilig te doen.
Wat ik wel altijd bespreek voor ik het bed met iemand in duik is dat het puur om de seks gaat, en niet meer, dat ik niet open sta voor een relatie etc.
Dan is het verder aan hun wat ze daarmee doen.
zondag 22 december 2013 om 12:07
quote:Rary schreef op 22 december 2013 @ 00:12:
Mies, ik maak het niet gebruiken van een condoom niet bespreekbaar.
Ik ben namelijk niet anti-condoom. Ik gebruik het liefst wel een condoom, maar de meeste mannen gebruiken het liefst geen condoom dus is het aan mij om er 1 tevoorschijn te toveren. Als ik dat niet doe om welke lakse reden dan ook, dan is het dus mijn en zijn keuze om het onveilig te doen.
Wat ik wel altijd bespreek voor ik het bed met iemand in duik is dat het puur om de seks gaat, en niet meer, dat ik niet open sta voor een relatie etc.
Dan is het verder aan hun wat ze daarmee doen.
Eens met Rary. Ik heb altijd condooms bij me. En als een man geen zin heeft in een condoom, dan gaat de seks niet door. Ik ben van plan heeeel oud te worden en dus voorzichtig met mijn lichaam
En eerlijk gezegd valt het reuze mee hoor. Sommige mannen stribbelen een beetje tegen, seks zonder condoom is lekkerder. Maar ik ben nog geen man tegengekomen die dan maar geen seks wilde, of genoegen nam met een handjob.
Voor mij is seks zonder condoom iets wat je in een serieuze relatie doet, als je een soa test hebt gedaan.
Mies, ik maak het niet gebruiken van een condoom niet bespreekbaar.
Ik ben namelijk niet anti-condoom. Ik gebruik het liefst wel een condoom, maar de meeste mannen gebruiken het liefst geen condoom dus is het aan mij om er 1 tevoorschijn te toveren. Als ik dat niet doe om welke lakse reden dan ook, dan is het dus mijn en zijn keuze om het onveilig te doen.
Wat ik wel altijd bespreek voor ik het bed met iemand in duik is dat het puur om de seks gaat, en niet meer, dat ik niet open sta voor een relatie etc.
Dan is het verder aan hun wat ze daarmee doen.
Eens met Rary. Ik heb altijd condooms bij me. En als een man geen zin heeft in een condoom, dan gaat de seks niet door. Ik ben van plan heeeel oud te worden en dus voorzichtig met mijn lichaam
En eerlijk gezegd valt het reuze mee hoor. Sommige mannen stribbelen een beetje tegen, seks zonder condoom is lekkerder. Maar ik ben nog geen man tegengekomen die dan maar geen seks wilde, of genoegen nam met een handjob.
Voor mij is seks zonder condoom iets wat je in een serieuze relatie doet, als je een soa test hebt gedaan.
maandag 23 december 2013 om 03:49
maandag 23 december 2013 om 12:59