Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:Viva Angel4 schreef op 21 juni 2008 @ 16:46:

70 pagina's Ik zou eerst koffie pakken als ik jou was

Nee serieus, het hoeft niet perse gelezen te worden, maar ik verwacht niet dat dit nog een keer gebeurt. En daarmee bedoel: dit gebeurt niet meer.
Misschien bedoelt Angel4 hoeveel pagina's er gescholden is?
Het is een kopje thee geworden.

(En ik heb ook google gebruikt, die zoekfunctie van het forum is eh.... apart).

Misschien heb ik meer reacties op 1 pagina staan? (Maar zouden dat er dan 17 schelen? Geen flauw idee...)
Ik heb er ook maar 70.
Ik ziet toch niet het verkeerde topic te bekijken? Ik heb inmiddels 27 pagina's gehad, nog 60 te gaan. Minny, wanneer kom jij eigenlijk binnen in de discussie, kan ik wat overslaan?
Ergens halverwege de discussie meen ik mij te herinneren. Ga het niet nog een keer lezen want dan wordt ik alleen maar weer heel erg pissig
Ja, je bent inmiddels opgedoken, dank je.
Minny heeft gelijk; er is op de persoon gescholden en dat had bewerkt moeten worden en er had een waarschuwing uitgedeeld moeten worden. Het staartje van de discussie zal aan mijn aandacht ontglipt zijn want dat is helaas niet gebeurd en dat vind ik oprecht vervelend.

Overigens zijn er over en weer harde dingen gezegd en heb ik er - in overleg met mijn collega's - toen voor gekozen de discussie aan de forummers te laten.

Minny, ik mail je een kleine aanvulling op dit bericht op het mailadres dat bij ons bekend is.
quote:Viva Angel4 schreef op 21 juni 2008 @ 14:15:

Was niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat ik verkeerd was ingelogd. Minny , val ik nu eindelijk af als zijnde Angel-verdachte ? Of verdenk je me ervan een ándere Angel te zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
One down.... Maar je bent nog steeds verdacht
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juni 2008 @ 17:40:

[...]

Minny , val ik nu eindelijk af als zijnde Angel-verdachte ? Of verdenk je me ervan een ándere Angel te zijn ?

Dacht zij dat jij mij was?

Nah, je kunt altijd nog 1, 2 3 of 5 zijn.
Angel 4 ; kun jij uitsluitsel geven of ik 1, 2, 3 of 5 ben ?

Gaat me namelijk erg irriteren .
quote:minny schreef op 21 juni 2008 @ 17:42:

One down.... Maar je bent nog steeds verdacht lekker zijn die , he , die paranoianootjes ?
Ja hoor, zwart op wit. Jij bent geen Angel.
Zo ! Klaar ermee !

Dankje , vier . ( mis ik gloeiendegloeiendegloeiende weer wie JIJ bent ? ! )
BGB, je hebt de afgelopen jaren toch aardig wat kansen gehad. Gewoon de volgende afwachten, ik log met enige regelmaat verkeerd in.
Alsof jij dat niet weet
Reactie terug op aanvulling
quote:minny schreef op 21 juni 2008 @ 17:49:

Alsof jij dat niet weet

Ik weet niet of jij écht op een dieet staat met die nootjes , maar nee, Minny , ik heb werkelijk geen flauw idee .

Misschien moeilijk te geloven , maar er zijn forummers die buiten dit forum om met amper iemand contact hebben en die als ze contact hebben niet over complotten , Angels , jou of andere forumgerelateerde onderwerpen praten .
Ja ja...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juni 2008 @ 17:47:

Zo ! Klaar ermee !

Dankje , vier . ( mis ik gloeiendegloeiendegloeiende weer wie JIJ bent ? ! )Wat bied je?
quote:misschicken schreef op 21 juni 2008 @ 18:38:

[...]

Wat bied je? Wat wil je ?
Oeh, waar kan ik uit kiezen?
Hey, wordt er geboden voor identiteitsverraad? Was toevallig aanwezig hier en kan nog wel een paar vakantie-eurotjes gebruiken
Shit happens
Achteraansluiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven