Wakker
vrijdag 27 december 2013 om 02:03
quote:MocyMoos schreef op 27 december 2013 @ 02:00:
Thee olijven moet je echt leren eten. Als je lang genoeg volhoudt )zo iets als koffie eerst met melk en suiker en dan zwart, ga je het zooooooooo lekker vinden.
Met je eens, en je hebt tegenwoordig ook heerlijke smaken, bijv. die van Jo, Griekse met knoflook erin, en vorig jaar in het ziekenhuis had ze met kaasvulling of met ansjovisvulling, ook zo lekker. Met piment erin smaakt alweer anders. En de een is zouter of zachter dan de ander.
Op de Zwarte Markt kan je je hart ophalen qua verschillende smaken.
Thee olijven moet je echt leren eten. Als je lang genoeg volhoudt )zo iets als koffie eerst met melk en suiker en dan zwart, ga je het zooooooooo lekker vinden.
Met je eens, en je hebt tegenwoordig ook heerlijke smaken, bijv. die van Jo, Griekse met knoflook erin, en vorig jaar in het ziekenhuis had ze met kaasvulling of met ansjovisvulling, ook zo lekker. Met piment erin smaakt alweer anders. En de een is zouter of zachter dan de ander.
Op de Zwarte Markt kan je je hart ophalen qua verschillende smaken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 december 2013 om 02:09
vrijdag 27 december 2013 om 02:34
Ah een stekelvarkentje met kerst, wat een schatje.
http://www.telegraaf.nl/t ... arken_eet_maiskolf__.html
http://www.telegraaf.nl/t ... arken_eet_maiskolf__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 december 2013 om 02:47
quote:Jonari schreef op 27 december 2013 @ 02:39:
Ah lief.
Ik stapte van de zomer de deur uit en toen ging ik bijna op een egeltje staan.
Oh die zijn zo lief egeltjes, gelukkig stond je er niet op.
Jo ik zoek op welk kanaal Freek de Jonge was maar kan het niet vinden, wilde even kijken of ik het op de herhaling kon zien.
Ah lief.
Ik stapte van de zomer de deur uit en toen ging ik bijna op een egeltje staan.
Oh die zijn zo lief egeltjes, gelukkig stond je er niet op.
Jo ik zoek op welk kanaal Freek de Jonge was maar kan het niet vinden, wilde even kijken of ik het op de herhaling kon zien.
vrijdag 27 december 2013 om 02:48
vrijdag 27 december 2013 om 12:08
vrijdag 27 december 2013 om 12:34
quote:maroon5 schreef op 27 december 2013 @ 12:32:
Jeeeeej, een nieuw topic!
Hier geen actieve dag vandaag, had het wel op de planning staan. Maar gisteravond even op stap geweest, en nu pine yne harses en n dreuge bek..Was dus gezellig
Jeeeeej, een nieuw topic!
Hier geen actieve dag vandaag, had het wel op de planning staan. Maar gisteravond even op stap geweest, en nu pine yne harses en n dreuge bek..Was dus gezellig
vrijdag 27 december 2013 om 12:44
quote:maroon5 schreef op 27 december 2013 @ 12:41:
Nou! Iets te gezellig, hahaha. Daar gaat mn planning, zit nu in mn huispak (ook geen Royke) en een fleecedekentje, heb al een liter cola op..Geen Royke maar een onarie of hoe heten die pakken? Snuggle? Nee hoe heten ze nou. Nou ja, Mar, verwen jezelf vandaag even.
Nou! Iets te gezellig, hahaha. Daar gaat mn planning, zit nu in mn huispak (ook geen Royke) en een fleecedekentje, heb al een liter cola op..Geen Royke maar een onarie of hoe heten die pakken? Snuggle? Nee hoe heten ze nou. Nou ja, Mar, verwen jezelf vandaag even.