Entertainment alle pijlers

Astro TV. WTF???

27-12-2013 11:36 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al zappend kom ik nu op Astro TV op net 5...

En m'n mond valt echt open... En toch bellen er mensen maar wie dan?? Wie trapt hier in?

Kennen jullie iemand die hier naar kijkt/belt??

Of is er hier iemand die dat doet? Zo ja... Waarom?
Onder welke steen heb jij gelegen? Dit soort tv bestaat al heeeeel erg lang.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jezus man, dat is al 10+ jaar op tv...wordt je ook eindelijk wakker?
Ik werk.... ;)

Nu vakantie dus...;)
Wij niet?
Los even van het feit dat het al heel lang bestaat... WTF

Wie kijkt hiernaar? Is er iemand hier met ervaring? Ben zo benieuwd naar de mensen die hier naar bellen...
Dat hoor je toch wel aan de mafkezen die er bellen? Werk je 24/7 of zo? Avonds is het ook op tv.
Ik heb het wel eens gezien vluchtig en vind het uber kansloos
.
Dat weet ik toch niet Cadou?

Maar ik denk dat als dit op tv is ik normaal ah werk ben.. Ih weekend kijk ik overdag geen tv...
quote:Anthonius schreef op 27 december 2013 @ 11:45:

Los even van het feit dat het al heel lang bestaat... WTF

Wie kijkt hiernaar? Is er iemand hier met ervaring? Ben zo benieuwd naar de mensen die hier naar bellen...Bel zelf eens, als je zo benieuwd bent. Beter oordelen vanuit eerste hand toch?
Ik kijk er iedere nacht naar, en het is nu al maanden herhaling (iedere nacht dezelfde aflevering).

Iemand die volgend jaar een rode auto zal kopen, maar ze heeft al een rode. Er komt toch een andere en beller vraagt "Is 't nodig?"

Een meisje dat altijd naar haar kijkt en vind haar geweldig. Dat meisje krijgt nog meer kindren, Het zullen er in totaal vier zijn.

Een ander krijgt een opwaardering van haar werk, maar die werkt voor zichzelf, en daarom vroeg Sonia zich al af waarom ze opwaardering doorkreeg.

Ze heeft zelfs advies gegeven aan Sjoukje de Bot en Geogina Verbaan.

Enfin, ik ken die aflevering van voor naar achter en geef dan hardop de antwoorden en vragen, tegelijkertijd met beller en/of medium.
Haha schokkend hè . Nog nooit heen gebeld. Dikke onzin. Geloof er niks van. Wil er wel werken . Sta te springen om werk . Makkelijk geld verdienen met van die standaard antwoorden.
@ Ranny..

Misschien ben ik er onbewust wel eens langs gezapt maar ik liet t nu even staan...

Maar nogmaals los even van de discussie hoelang het al op tv is..

Is er hier iemand die iemand kent die dit kijkt of hier naar belt of doe je dat zelf?

Waarom? Dat was mijn vraag!!
Zo benieuwd ben ik nou ook weer niet Cadou;)

Ik geloof hier niet in..;) Maar wie dan wel en waarom??
Oja Ik voorspel vast voor 2014 een lekkere vent, zwarte auto en veel centen. Trouwens vraagje aan TO. Zit je wel lekker in je vel? ? Heb je problemen op werk?
quote:Anthonius schreef op vrijdag 27 december 2013 11:51 @ Ranny..

Misschien ben ik er onbewust wel eens langs gezapt maar ik liet t nu even staan...

Maar nogmaals los even van de discussie hoelang het al op tv is..

Is er hier iemand die iemand kent die dit kijkt of hier naar belt of doe je dat zelf?

Waarom? Dat was mijn vraag!! Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk, wie er gek genoeg is om er naartoe te bellen..:-d
Dat die gasten van astro TV ook dènken dat wij kijkers en bellers (of ze echt bestaan of niet) zó goed gelovig zijn, tssss. Al die algemeenheden die je om je oren vliegen!!
Heb je het nou over Astro tv of Dit is mijn toekomst?
Is er verschil?

Ik dacht astro tv
Jaa ik zit ook elke keer met mijn mond vol tanden te kijken en me ook echt op te vreten als je dan zo'n goedgelovig oud vrouwtje hoort die alles voor waarheid aanneemt wat er gezegd wordt.

De mensen die bellen willen ook zo graag geloven in wat er gezegd wordt, dat ze in alles wat er gevraagd of verteld wordt wel iets van herkenning zien of er zelf iets van maken.

Of ze komen zelf al met vanalles aan waar die "helderziende" op gaat inspelen.

En inderdaad dan zegt die "helderziende" of wat het ook is : ik zie wel iets met een nieuwe liefde?

Waarop zo'n vrouw aan de telefoon dan zegt : Oh? Uuhm ja ik ben al 20 jaar getrouwd, waarop die "helderziende" dan doet alsof ze dat allaaang wist en zegt : Jaa dat klopt dat zie ik inderdaad, alleen met nieuwe liefde kan ook bedoeld worden dat de liefde weer opnieuw aanwakkert omdat het de laatste tijd toch een beetje vanzelfsprekend geworden was tussen jullie.. blabla.

Waarop die goedgelovige vrouw dan weer wel herkenning ziet, en helemaal enthousiast wordt want jaa dit klopt precies!

Echt ik begrijp er ook werkelijk waar niets van dat er nog steeds mensen intrappen..
Ik geloof er ook niet in, maar heb voor de lol er ooit eens een belletje aan gewaagd. Dat belletje heeft me 18 euro gekost, uiteraard kom je niet in de uitzending........duh..

Ik geloof er nog steeds niet in, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat de vrouw die ik sprak wel gelijk heeft gekregen. Heb echt zelf niets verteld, alleen haar laten praten. Was namenlijk als de dood haar zelf per ongeluk info te geven, ook wel cold reading genoemd.
Iedereen wil graag horen dat alles goedkomt dus dat voorziet in een behoefte. En je schiet er niks mee op als jou hel en verdoemenis wordt voorspeld.
Volgens mij heeft Alberto Stegeman een keer een uitzending van undercover in Nederland gewijd aan het selectieproces van de mediums...
Astro TV is met die donkere, Sonia.

Bij Dit is mijn toekomst zitten ze meestal met twee of drie aan een tafel.
Maar Cadou, was het iets algemeens of vrij onvoorspelbaars waar ze bij jou gelijk in hadden gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven