Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Zoiets als. Wie vind jij de leukste forumtrol, en dan antwoorden krijgen van, ik ken maar 1 forumtrol en dat is...............
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:fleurtje schreef op 20 juni 2008 @ 15:30:

We maken er een quiz van CL:

A) Blichtbron

B) Biva Angel nr 1

C) Brummetje

D) Bleurtje

E) Bosephine Ik twijfel, ik twijfel...ik gok.........
quote:CL2 schreef op 20 juni 2008 @ 21:32:

[...]

Ik twijfel, ik twijfel...ik gok.........

En en, vertel vertel
Worden reacties als deaud aan de moffen getolereerd?
quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 07:42:

Worden reacties als deaud aan de moffen getolereerd?Waarschijnlijk wel en als dat nou het enige gescheld in dat topic was.
Tja, ik kon er nog meer opnoemen, maar ik wil me niet tot dat niveau verlagen.
quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 07:42:

Worden reacties als deaud aan de moffen getolereerd?vreselijke opmerking, ben er helemaal naar van, en dat is nog zacht uitgedrukt
quote:superstar_2 schreef op 22 juni 2008 @ 08:08:

[...]

Waarschijnlijk wel en als dat nou het enige gescheld in dat topic was.

Als ze alle gvd's en vrouwelijke lichaamsdelen moet weghalen, dan kan ze haar vrije zondag wel op haar buik schrijven
quote:Festen schreef op 22 juni 2008 @ 08:27:

[...]

vreselijke opmerking, ben er helemaal naar van, en dat is nog zacht uitgedruktKijk jij eens naar je eigen forum gedrag, mevrouw Festen..
praat het maar goed Zamirah...
quote:barba schreef op 22 juni 2008 @ 09:17:

[...]

Als ze alle gvd's en vrouwelijke lichaamsdelen moet weghalen, dan kan ze haar vrije zondag wel op haar buik schrijvenTopic verwijderen en een ban,klaar.!!!
Dames, dames............ Kom op, het was gewoon afreageren. Misschien in combinatie met wat bier enzo. We lullen er niet meer over......hik
quote:Zamirah schreef op 22 juni 2008 @ 09:24:

[...]

Kijk jij eens naar je eigen forum gedrag, mevrouw Festen..

Was jij het niet die het nodig vond haar Joodse opa erbij te halen en scandeerde: deaud aan de moffen?

Volgens mij was het gisteren een wedstrijd tussen Nederland en Rusland, kan me vergissen.
quote:lapin schreef op 22 juni 2008 @ 09:34:

Dames, dames............ Kom op, het was gewoon afreageren. Misschien in combinatie met wat bier enzo. We lullen er niet meer over......hik Het zal aan mij liggen, maar "gewoon afreageren" vind ik iets anders.
Wat een gezeik zeg. In het vuur van je emotie zeg je soms toch zulke dingen?

Zien we lekker de kans om ons gram te halen dames? Jullie weten dondersgoed dat FV altijd bij het clubje hoort dat zich afzet tegen alles wat naar discriminatie riekt.

Alleen nu ff niet. Nu bestaan die elftallen en hun staff uit kutturken, kutrussen, kutduitsers en kutitalianen.

Gutteguttegut, moet dat nog uitgelegd worden?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HUh? Wijziging weg. Dan maar zo:

Én een kutnederlander die zich als een hoer aan de hoogste bieder verkoopt.
quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 09:35:

[...]

Was jij het niet die het nodig vond haar Joodse opa erbij te halen en scandeerde: deaud aan de moffen?

Volgens mij was het gisteren een wedstrijd tussen Nederland en Rusland, kan me vergissen.Je bent "alle russen oprotten naar de Goelag archipel" vergeten. Of vind je dat minder erg? (of weet je gewoon niet wat daar gezegd wordt, kan ook nog...)
quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 08:16:

Tja, ik kon er nog meer opnoemen, maar ik wil me niet tot dat niveau verlagen.
Ik gok het laatste. Oh ja, en vergeet ook niet dat ik Guus Hiddink gedeporteerd heb, in dat topic.
Am Yisrael Chai!
Maar ik mag wel voor de Turken zijn, omdat mijn neukertje Turks is. Grappig dit.
quote:korenwolf schreef op 22 juni 2008 @ 10:01:

[...]

Je bent "alle russen oprotten naar de Goelag archipel" vergeten. Of vind je dat minder erg? (of weet je gewoon niet wat daar gezegd wordt, kan ook nog...)Ik denk het KW, ik denk het. Hoe minder kennis, hoe harder er geschreeuwd wordt.
Er komen een hoop nieuwe spreekwoorden in mij op nav dat topic.

Als er een tokkie over de dam is ...

Nu komt de tokkie uit de mouw..

Enz.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 22 juni 2008 @ 10:16:

Er komen een hoop nieuwe spreekwoorden in mij op nav dat topic.

Als er een tokkie over de dam is ...

Nu komt de tokkie uit de mouw..

Enz.
Ik ben hier neutraal in. Ik denk niet dat Fashionvictim werkelijk meent dat die Duitsers dood moeten. Ik ken haar ook niet als iemand die om de haverklap op elk topic zit te schelden.
World of Warcraft: Legion
Hans, dat lijkt me inderdaad overduidelijk. (voor mensen die hun hoofd kunnen gebruiken dan. Voor kippen zonder kop is het een ander verhaal waarschijnlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven