Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Wel leuke meiden idd. Maar van sommige had ik al een foto gezien
.
Mooi niet, ik durf niet. Respect voor Barbie!
quote:Frizz schreef op 01 januari 2014 @ 23:35:

[...]

Ja heel soms heb ik ineens een leven.ik heb vakantie, vandaar
Funky volgens mij onderschat jij dit forum.
Het lijkt me erg leuk een gezicht bij een reactie te kunnen plaatsen, maar snap waarom mensen geen foto posten. Ik blijf ook liever anoniem denk ik
Nou ja ik durf wel omdat ik nu niets boeiends heb staan en dat had ik met mn vorige Nick wel. Maar vervelend als mensen bijv gaan quoten enz
.
Kom op verlepte theevrouwtjes, ik wil foto's zien!
Ik doe het wel in de nacht dan slapen veel mensen
.
quote:jira schreef op 01 januari 2014 @ 23:44:

Het is trouwens best 'eng' om op je eigen nick te zoeken en dan allemaal foto's te vinden die je zelf gepost hebt..

Mijn hele vivageschiedenis in plaatjes
quote:matroesjka_ schreef op woensdag 01 januari 2014 23:41 Funky volgens mij onderschat jij dit forum.Dat denk ik ook. Als ik over vreemdgaan aan het vertellen ben dan plaats ik niet snel een foto
.
Maar waar google je dan op. Ik vind namelijk niets terug en ik ben echt geen n00b..
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:43:

Nou ja ik durf wel omdat ik nu niets boeiends heb staan en dat had ik met mn vorige Nick wel. Maar vervelend als mensen bijv gaan quoten enz

Dat snap ik dan niet. Je hebt een andere nick genomen omdat je vervelende problemen hebt gehad bij het plaatsen van je foto toen, dus je weet als geen ander wat voor problemen het kan geven en dan overweeg je nu weer een foto te plaatsen.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sinds het vorige fototopic heb ik pas twee forummers na nickchange weer 'herontdekt'

Tssss, verlept!

Ik wil jouw foto ook wel zien. Kan alleen maar beter zijn dan je avatar
@johand: op 'viva:nickname' of 'viva:Fototopic'
quote:Mylene_Valerie schreef op woensdag 01 januari 2014 23:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Fototopic"" class="messagelink">isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:43</a>:</b>

Nou ja ik durf wel omdat ik nu niets boeiends heb staan en dat had ik met mn vorige Nick wel. Maar vervelend als mensen bijv gaan quoten enz</div></blockquote>

Dat snap ik dan niet. Je hebt een andere nick genomen omdat je vervelende problemen hebt gehad bij het plaatsen van je foto toen, dus je weet als geen ander wat voor problemen het kan geven en dan overweeg je nu weer een foto te plaatsen.

<a href="http://s576.photobucket.com/user/mylene ... e.jpg.html" class="link"></a> Nee nee nee . Dat was vanwege een topic en dat topic was op een gegeven moment wel verwijderd maar toch Just in case dacht ik nee ik maak een ander aan aangezien ik verder wil schrijven en dan kunnen mensen op een gegeven moment een link leggen
.
helaas,helaas..ik blijf lekker anoniem op het forum.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Daarbij mensen kunnen hier wel foto's plaatsen, wie zegt dat ze echt zijn. Je kan ze zo van fb afhalen. Dus of een topic als dit zin heeft mwah
.
Hè, nou vraag ik mij wel af wie jij eerst was isa88.
quote:lemoos2 schreef op 01 januari 2014 @ 23:48:

@johand: op 'viva:nickname' of 'viva:Fototopic'

Gewoon onder de nick ook. Maar ook bijv door site:forum.viva.nl .... op de stippeltjes de nick. Wel bij de afbeeldingen doen.

Maar goed. Ik heb nu genoeg gewaarschuwd. Heb de klapstoel gewissseld voor de bank met dekbed en kussentje, wat lekkers erbij dus
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:muppetophetvivaforum schreef op 01 januari 2014 @ 23:45:

[...]

Zou één van deze twee mensen nou de mannelijke trol van dit forum zijn? De trol waarover ergens in een paars land ver,ver van hier vandaan over al werd gesproken?

Ik zeg dan: walchelijk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O dan weet ik ook niet wie jij was. Of heb jij geen naamverandering gehad? Ik heb er een stuk of 4 ontdekt
.
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:51:

Daarbij mensen kunnen hier wel foto's plaatsen, wie zegt dat ze echt zijn. Je kan ze zo van fb afhalen. Dus of een topic als dit zin heeft mwahNou de vorige keer was je herkent door die foto en werd er een naar topic over geopend. Dus zo onschuldig is het ook allemaal niet.

Kom op verlepte theevrouwtjes, ik wil foto's zien! Na lang wikken en wegen.. hier een selfie :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven