Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
quote:clauuu, 28 seconden geleden

Je bent het echt! Ja, ik ben het echt!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:sole-mare schreef op 02 januari 2014 @ 00:02:

[...]

Nou ja zeg.! Zie regel 2 ! Wat nou? Geef toch alleen liefjes ongevraagd advies?
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 02 januari 2014 @ 00:02:

[...]

Welja! Geef mij maar de schuld.

Het is ook jouw schuld. De foto is namelijk een link van het topic waarin jij zo nodig mijn foto's moest plaatsen.

Sowieso vind ik het apart dat je alles van mij leest, maar als je het interessant vindt!
quote:muppetophetvivaforum schreef op 01 januari 2014 @ 23:38:

De kat heeft op het knopje gedrukt.

Gave Kat!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 00:06:

[...]

Gave Kat!
hnmf.. Ik zat te denken om hier ook even een foto van mezelf te laten zien maar nu ik lees over misbruik en forummers die er spijt van hebben gehad doe ik het maar niet.
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 00:04:

[...]

Het is ook jouw schuld. De foto is namelijk een link van het topic waarin jij zo nodig mijn foto's moest plaatsen.

Ehm, volgens mij heb je dit zelf veroorzaakt.
quote:zomerfreak schreef op 02 januari 2014 @ 00:09:

hnmf.. Ik zat te denken om hier ook even een foto van mezelf te laten zien maar nu ik lees over misbruik en forummers die er spijt van hebben gehad doe ik het maar niet.Jammer!
Is er al onenigheid? Zo niet dan volgt dat snel.
quote:zomerfreak schreef op donderdag 02 januari 2014 00:09 hnmf.. Ik zat te denken om hier ook even een foto van mezelf te laten zien maar nu ik lees over misbruik en forummers die er spijt van hebben gehad doe ik het maar niet.

Nee joh ook beter van niet. Alhoewel ik niet herkent was hoor maar ik had wel een topic lopen paar dagen daarvoor wat eigenlijk best prive was dus vanwege dat topic en blabla had ik toch een nieuwe Nick aangemaakt. Aantal andere werden idd diezelfde avond gebelt van hey ik zag je foto. Dus het kan wel

Ach een aantal van hier hebben mijn fb en dat is voldoende. Ik ga ook niet naar meetings dus ken deze mensen niet dus ik hoef in principe geen foto's te zien van hen
.
Dat weet je dus niet of je herkend bent.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 02 januari 2014 @ 00:02:

[...]

Welja! Geef mij maar de schuld.
quote:isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 00:12:

[...]

Nee joh ook beter van niet. Alhoewel ik niet herkent was hoor maar ik had wel een topic lopen paar dagen daarvoor wat eigenlijk best prive was dus vanwege dat topic en blabla had ik toch een nieuwe Nick aangemaakt. Aantal andere werden idd diezelfde avond gebelt van hey ik zag je foto. Dus het kan wel

Ach een aantal van hier hebben mijn fb en dat is voldoende. Ik ga ook niet naar meetings dus ken deze mensen niet dus ik hoef in principe geen foto's te zien van henPrecies,de forummers die mijn foto mogen zien hebben allemaal mijn facebook.
quote:matroesjka_ schreef op donderdag 02 januari 2014 00:13 Dat weet je dus niet of je herkend bent.Je weet het nooit Zeker maar de mensen dichtbij je zouden dat sneller zeggen en als de bakker je herkent boeit het minder
.
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 00:04:

[...]

Het is ook jouw schuld. .

Funky je moet echt nog veel leren. Zelfs hier krijg je het voor elkaar om een ander de schuld te geven van jouw eigen gedrag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Net zoals dat wanneer ik een specifieke vraag heb of een topic open, verander ik de waarheid ook wel eens. Als ik het over een zusje heb kan ik net zo goed m'n nichtje bedoelen. Waar ik woon, heb ik nooit genoemd althans niet de juiste plek want dat zijn details die voor de vraagstelling toch niet uit maken. Mijn leeftijd klopt ook niet helemaal. Tja want gaat niemand wat aan
.
quote:_isis_ schreef op donderdag 02 januari 2014 00:11 Is er al onenigheid? Zo niet dan volgt dat snel.Neuh dit topic zal wel doodbloeden ik ga naar bed!
.
quote:isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 00:19:

Net zoals dat wanneer ik een specifieke vraag heb of een topic open, verander ik de waarheid ook wel eens. Als ik het over een zusje heb kan ik net zo goed m'n nichtje bedoelen. Waar ik woon, heb ik nooit genoemd althans niet de juiste plek want dat zijn details die voor de vraagstelling toch niet uit maken. Mijn leeftijd klopt ook niet helemaal. Tja want gaat niemand wat aanWel hoor, op het weggeeftopic heb je het gemeld destijds.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
We hebben Facebook, Instagram, Photobucket, Tinder, Picasa (Google) en meer maar enkel op het Viva forum wordt er misbruik gemaakt van foto's (?).

Hoe?
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 00:17:

[...]

Funky je moet echt nog veel leren. Zelfs hier krijg je het voor elkaar om een ander de schuld te geven van jouw eigen gedrag.Hij plaatst die foto van mij in een topic en daardoor sta ik ineens op Google, zijn schuld dus. Want het wordt gelinkt naar dat ene topic. Snap je?
Hahahaha! Ja dat deed ik al!
quote:isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 00:19:

Net zoals dat wanneer ik een specifieke vraag heb of een topic open, verander ik de waarheid ook wel eens. Als ik het over een zusje heb kan ik net zo goed m'n nichtje bedoelen. Waar ik woon, heb ik nooit genoemd althans niet de juiste plek want dat zijn details die voor de vraagstelling toch niet uit maken. Mijn leeftijd klopt ook niet helemaal. Tja want gaat niemand wat aan

Alsof je zo interessant bent dat je de waarheid moet verdraaien. Boeiend of je nou 24 of 25 bent hoor. Je wordt heus niet herkend als je de waarheid neerzet.

Ik ben hier echt te nuchter voor, ik denk niet eens over dat soort zaken na.
quote:Mylene_Valerie schreef op donderdag 02 januari 2014 00:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Fototopic"" class="messagelink">isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 00:19</a>:</b>

Net zoals dat wanneer ik een specifieke vraag heb of een topic open, verander ik de waarheid ook wel eens. Als ik het over een zusje heb kan ik net zo goed m'n nichtje bedoelen. <b>Waar ik woon, heb ik nooit genoemd</b> althans niet de juiste plek want dat zijn details die voor de vraagstelling toch niet uit maken. Mijn leeftijd klopt ook niet helemaal. Tja want gaat niemand wat aan</div></blockquote>Wel hoor, op het weggeeftopic heb je het gemeld destijds. Klopte niet. Ja daar in de buurt want daar werk ik in de buurt maar 'woon' er niet maar als iemand iets wil ophalen en brengen dan stuurt diegene maar een pb en krijgt juiste gegevens.
.
quote:jira schreef op donderdag 02 januari 2014 00:21 We hebben Facebook, Instagram, Photobucket, Tinder, Picasa (Google) en meer maar enkel op het Viva forum wordt er misbruik gemaakt van foto's (?).

Hoe? Omdat mensen hier prive dingen vertellen? Misschien he ik weet het niet . Ja ik snap het niet zo. Ik vind sommige mensen leuk hoor maar om me nou echt in iedereen te verdiepen neuh
.
quote:funky2901 schreef op donderdag 02 januari 2014 00:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Fototopic"" class="messagelink">isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 00:19</a>:</b>

Net zoals dat wanneer ik een specifieke vraag heb of een topic open, verander ik de waarheid ook wel eens. Als ik het over een zusje heb kan ik net zo goed m'n nichtje bedoelen. Waar ik woon, heb ik nooit genoemd althans niet de juiste plek want dat zijn details die voor de vraagstelling toch niet uit maken. Mijn leeftijd klopt ook niet helemaal. Tja want gaat niemand wat aan</div></blockquote>

Alsof je zo interessant bent dat je de waarheid moet verdraaien. Boeiend of je nou 24 of 25 bent hoor. Je wordt heus niet herkend als je de waarheid neerzet.

Ik ben hier echt te nuchter voor, ik denk niet eens over dat soort zaken na. Ja maar zoals jij typt zou ik dus bijv nooit doen. Voor het geval dat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven