Fototopic
donderdag 2 januari 2014 om 13:56
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Ik kwam laatst deze tegen...als we het dan toch over respectloze tattoo's hebben. Wat bezielt zo iemand zeg...
http://www.roblurted.com/?p=2833
[...]
Ik kwam laatst deze tegen...als we het dan toch over respectloze tattoo's hebben. Wat bezielt zo iemand zeg...
http://www.roblurted.com/?p=2833
donderdag 2 januari 2014 om 13:57
donderdag 2 januari 2014 om 14:18
[quote]Tepelsteeltje schreef op 02 januari 2014 @ 14:15:
Speciaal voor Badmeester, alleen maar om te weten of hij me zou doen
Ja ik zou je doen
( dat zegt niet zoveel he? Je hebt een hartslag dus dan vind ik het allang best, je kan beter vragen wat ik van je vind op basis van de foto )
En boerderijgeit, echt iedereen heeft me allang gezien.
Speciaal voor Badmeester, alleen maar om te weten of hij me zou doen
Ja ik zou je doen
( dat zegt niet zoveel he? Je hebt een hartslag dus dan vind ik het allang best, je kan beter vragen wat ik van je vind op basis van de foto )
En boerderijgeit, echt iedereen heeft me allang gezien.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2014 19:59
Reden: Quote met link verwijderd!
Reden: Quote met link verwijderd!
% gewijzigd
donderdag 2 januari 2014 om 14:20
quote:jira schreef op 02 januari 2014 @ 14:16:
De vergelijking van de smiley, een verkeerde opvatting die de toon van je reactie heeft bepaald.
Klaar?
Huh? Ik had het helemaal niet over die smiley! Volgens mij weet je zelf niet eens wat je gepost hebt. Kijk anders nog eens terug naar je eigen bericht van 13:16 uur, en dan vooral naar wat je gequote hebt.
Edit: ik zie nu dat een van de mods de link al heeft verwijderd. Gelukkig maar, het lag dus niet aan mij.
De vergelijking van de smiley, een verkeerde opvatting die de toon van je reactie heeft bepaald.
Klaar?
Huh? Ik had het helemaal niet over die smiley! Volgens mij weet je zelf niet eens wat je gepost hebt. Kijk anders nog eens terug naar je eigen bericht van 13:16 uur, en dan vooral naar wat je gequote hebt.
Edit: ik zie nu dat een van de mods de link al heeft verwijderd. Gelukkig maar, het lag dus niet aan mij.
quote:badmeester schreef op 02 januari 2014 @ 14:18:
[...]
Ja ik zou je doen
En boerderijgeit, echt iedereen heeft me allang gezien.Hey, onfatsoenlijke rakker! Verwijder de link, Trotter slacht je.
[...]
Ja ik zou je doen
En boerderijgeit, echt iedereen heeft me allang gezien.Hey, onfatsoenlijke rakker! Verwijder de link, Trotter slacht je.
donderdag 2 januari 2014 om 14:23
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 13:16:
@beelicious: jij ziet er guitig uit op deze foto (is het dezelfde als in het laatste fototopic?)
Ja is dezelfde, staat daar ook nog gewoon tussen
Ben niet zo bang voor de gevaren die mijn foto met zich meebrengt, valt weinig lolligs aan te photoshoppen
@beelicious: jij ziet er guitig uit op deze foto (is het dezelfde als in het laatste fototopic?)
Ja is dezelfde, staat daar ook nog gewoon tussen
Ben niet zo bang voor de gevaren die mijn foto met zich meebrengt, valt weinig lolligs aan te photoshoppen
donderdag 2 januari 2014 om 14:25