Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
http://i1367.photobucket. ... 459081EEF_zpsrfgehdws.png
Empire, ik kan ze allemaal zien...
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 04 januari 2014 @ 01:34:

*poef*

Daten?
Haha, wat een leukerd! En wat een scheur heeft dat beest zeg!

Mijn ouwe knar is een straatkat geweest, die laat zich nog niet op zijn kop zitten door die kleine. De puber komt ook van straat, en is van niets onder de indruk. Hij doet zelfs bijdehand tegen de grote hond van mijn zus, die zich op zijn beurt daar weer niets van aantrekt.
Wilbert stemt voor haha!

Redhead, weet ik en maakt mij niets uit
Tja, hier is het makkelijk. De chihuahua is de baas. Zowel over ouwe knar, als over pubertje en alle honden (echte honden, niet kleine muizen zoals haar dus) op straat.

Denkt ze. Zodra zo'n hond naar haar kijkt heeft ze niet meer zoveel moed
quote:melbrw schreef op zaterdag 04 januari 2014 01:39 Haha, wat een leukerd! En wat een scheur heeft dat beest zeg!

Mijn ouwe knar is een straatkat geweest, die laat zich nog niet op zijn kop zitten door die kleine. De puber komt ook van straat, en is van niets onder de indruk. Hij doet zelfs bijdehand tegen de grote hond van mijn zus, die zich op zijn beurt daar weer niets van aantrekt. Mijne wel, is n echte sukkel, je kan er alles mee doen hij geeft geen kick. Wij hebben ook een kitten dat beest kan hem aftuigen wat ze wil! Wilbert doet niks
quote:itsmyempire schreef op 04 januari 2014 @ 01:39:

Wilbert stemt voor haha!

Redhead, weet ik en maakt mij niets uitOke dan.
quote:redhothead schreef op zaterdag 04 januari 2014 01:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Fototopic"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 04 januari 2014 @ 01:39</a>:</b>

Wilbert stemt voor haha!

Redhead, weet ik en maakt mij niets uit</div></blockquote>Oke dan. De meeste hebben hier oog voor Wilbert niet voor mij gelukkig haha
*poef*
Mooie kater, en hij lacht zo lief
[quote]Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 01:44:

Heerlijke foto's van de poezenkinderenbeesten!
Kattenfoto's, seriously?!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
*poef ook huisdieren weg*
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2014 @ 01:47:

Kattenfoto's, seriously?! Haha, het is laat. Geen mens die nog wil posten nu en wij zijn allemaal al te zien geweest
Aah wat een leukerd Ravati! Mooie rooie

Kattenfoto's, seriously?! Die poes van jouw avatar komt anders ook bijna tot leven..
quote:Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 01:50:

Hier hadden we hond net een dag. Lijkt alsof ze samen in haar mandje knuffelen, maar eigenlijk probeerde ouwe knar haar te vermoorden en het bewijsmateriaal te verduisteren. Na deze foto is het me nooit meer gelukt om ze samen (met z'n 3en ook niet) op 1 foto te krijgen.*smelt* [ondanks de psychopatische neigingen van ouwe knar]

Kattenfoto's, seriously?! Ja, kattenfoto's, seriously!
Stom, ouwe knar plundert alles wat eetbaar is, is zelfs een keer thuisgekomen met een ruggengraat, waarschijnlijk van een lam ofzo. Ik verdenk hem ingebroken te hebben bij de slager.

Puber is helemaal vreselijk, eten is zijn god.

En toch heb ik muizen
quote:melbrw schreef op 04 januari 2014 @ 01:58:

Stom, ouwe knar plundert alles wat eetbaar is, is zelfs een keer thuisgekomen met een ruggengraat, waarschijnlijk van een lam ofzo. Ik verdenk hem ingebroken te hebben bij de slager.

Puber is helemaal vreselijk, eten is zijn god.

En toch heb ik muizen Ergens wel herkenbaar.. Ik heb een week niet rond durven lopen, omdat ouwe knar naar binnen kwam met een muis en muis zo op de grond neerzette. Muis heeft een week rondgelopen en is toen op mysterische wijze verdwenen. Puberrtje voelde zich dus te goed om muizen van ouwe knar af te maken. Nu zaten wij ermee. Vind overigens ook wel eens meeuwen, duiven en ratten binnen. Heel fijn.
Tepelsteeltje zou jij mijn afbeeldingen uit de quotes kunnen halen? Anders blijven ze zo zichtbaar ;)
Ladies, ik ga slapen! Het was me weer een waar genoegen Hopelijk zijn er morgen veel mensen die hun foto's hier posten!

Welterusten!
quote:Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 02:02:

Tepelsteeltje zou jij mijn afbeeldingen uit de quotes kunnen halen? Anders blijven ze zo zichtbaar ;)

Tuurlijk! Stom van mij! Solly.

Doe ik hetzelfde als BM..zo snel gaat het dus..
En daar sluit ik me bij aan, tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven