Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Dames,

ik kan maar een ding zeggen: IK HEB EEN TOPDAG gehad....

Waarom: omdat ik het gevoel had dat al mijn vriendjes en vriendinnetjes als kleine engeltjes achter op mijn buddysit zaten..... Ook al had ik verschrikkelijk veel zenuwen vanochtend en was het in het begin stroef heb ik toch een te gekke dag gehad.

Zijn jullie elkaar voor:

We vertrokken van ´t Harde vlakbij Zwolle, van mijn koninklijk dorpje (Mippie, wanneer gaan we een terrasje pakken op de Groest?) ongeveer 35 minuten rijden. Ik had het zo uitgekient dat ik net voor vertrek aanwezig zou zijn. Dat ik niet mee koffie hoefde te drinken. Een aantal heren van het bestuur waren blij mij te zien, ex gaf geen kik maar zei ook niet netjes gedacht (zoals verwacht). Gelukkig werd ik door andere op sleeptouw genomen. Bij het pontje had ik zoiets... mooi nu kan je niet vluchten. Dus naar ex gelopen en netjes gedag gezegd. Hij vroeg hoe met met mij ging en ik zei het gaat zeer goed met mij. Ik vroeg aan hem of hij mijn mail van 2 weken geleden nog had gelezen. Ik heb namelijk een mail gestuurd waar ik reageerde op zijn mail, maar waar ik vooral mijn kant van het verhaal in wilde vertellen zonder moddergooien. Die had hij gelezen. Ik heb toen gezegd dat ik graag ooit samen met hem op een bankje (stond ook in de mail) het een en andere wilde uitpraten. Daar reageerde hij niet echt op, ik zei ben je nog boos, daar reageerde hij ook niet op. Toen was de pont al bijna aan de overkant en heb ik gezegd... mijn communicatie is helder, moet je eens proberen....

In iedergeval voelde het goed dat ik de eerste stap had gezet en netje gedag heb gezegd. Iets wat hij blijkbaar niet kan. De rest van de dag heb ik hem een beetje geobserveerd. Mijn conclusie: hij zit verdomd slecht in zijn vel. Schouders naar beneden, buik naar voren, nors gezicht, spreekt pas als er gevraagd wordt. Als hij de weg afzet kijkt hij ongeinterreseerd naar de motoren die voorbij komen. Yep het is voor mij heel duidelijk, dit is niet de man waar ik een jaar geleden verliefd op ben geworden. Dit is iemand die compleet in de war is en niet weet wie hij is en wat hij wilt.

Aan het eind van dag liepen we toevallig gelijk op (ook zo uitgekient) zodat ik de laatste bal nog even kon laten vallen. Ex kan jij mij de routes van Duitsland tocht vorig jaar naar mijn mailen, ik ga namelijk september 1 1/2 week alleen op de motor naar Duitsland. Ohhh..... stilte, ja ik kijk wel wat ik voor je heb. Maar je zag hem denken, oke deze meid is nog nooit op motorvakantie geweest maar heeft besloten dan maar alleen te gaan. Daarna liep ik naast een ander bestuurslid en ex achter mij. Hij vroeg hoe ik erbij kwam om volgende week naar Friesland te gaan. Nou ik vertelde hem (natuurlijk iets hardere stem) dat ik het op de nieuwsbrief zag staan, dat ik een heel klein 2 persoonstentje heb gekocht en dat ik me gewoon heb opgegeven. En natuurlijk kan ik flyers uitdelen voor de rally volgende week. Want ach ik kan wel afwachten, maar ja dan kom ik nergens. Nee dat was de juiste instelling.

Dames, zoals ik al zei heb ik dus een topdag gehad. Waarom omdat het voor mij nu heel helder is dat het niet aan mij ligt in grote lijnen. Dat mijn ex niet weet wat hij met me aan moet, want hij merkt dat ik beter in mijn vel zit dan hij. Maar het beste van allemaal, ik had helemaal geen intresse in hem. Tijdens het rijden vroeg ik me echt niet af... ohh hij zit voorin en in achterin.... dat wil ik niet. Helemaal niet.

Gelukkig had ik ook een aantal leden die mij goed op sleeptouw hebben genomen en dat was heerlijk. Ik ben welkom op de club, en dat is iets waar mijn ex zich erg in heeft vergist.

En natuurlijk had ik al mijn viva engeltjes op de motor zitten.
Hier al een bericht terug van mijn ex. Hij schreef dat mijn mailtje - waarin ik voor het eerst het achterste van mijn tong heb laten zien - hem erg veel deed, dat hij er zo snel mogelijk op terug komt wanneer hij weer in NL is. Vervolgens schrijft hij 'dikke kus!' als afsluiter. Nou vraag ik je...... ben hier erg van in de war, met name omdat hij nooit zo 'klef' was, schreef af en toe wel 'X' onder een sms maar meer ook niet, deed ik ook niet. Nu krijg ik ineens een dikke kus? Eigenlijk ben ik wel erg blij met z'n mailtje, was namelijk meer bang dat ik niets zou horen en hij mij volledig bij het oud vuil had gestort, ook al was daar totaal geen reden voor om dat te denken, dat was echter mijn eigen onzekerheid al die tijd. Ben benieuwd waarmee hij terug gaat komen....

@Summerdance: al spullen opgehaald?
Olli,

Mijn ex ging me ook mailen toen hij en ik beide aan de andere kant van de wereld zaten. Op een of andere manier is er dan geen andere afleiding en gaan de heren nadenken. Na onze trip hebben een hele leuke zaterdag gehad maar een week later wilde meneer mij dan nooit meer zien. Ik begrijp dat je een zwaar gewicht zet aan de dikke kus, maar neem het met een hele grote berg zout. Want ver weg is toch anders dan in het dagelijkse leven. En uit recente ervaring kan ik zeggen dat het niet altijd beter wordt. Dus wacht rustig af, laat hem het inatief nemen maar vooral... geen hoop....
@ Ollie, yep spullen opgehaald, ik moet je zeggen het deed me minder dan ik dacht

Alles zit er netjes in dus het boek kan dicht.

Komt denk ik ook omdat ik vanmorgen al zo'n instortting had gehad.

@ Debbie, ben ook wel sterk hoor, alleen niet 24/7

Hoeft ook niet van mezelf en dat maakt het al veel makkelijker

Toevallig bij mijn psych gehoord afgelopen dinsdag:

Je hoeft niet Of gelukkig OF verdrietig te zijn.

Het kan ook En Gelukkig EN verdrietig zijn

(beetje meer de grijstinten in plaats van de zwart wit denk manier)

Moet je zeggen heb dat goed in mijn oren geknoopt en ik denk dat ze gelijk heeft.

Nu lekker onderuitgezakt op de bank met een colaatje en een peukie

@ Vlinder, rook jij ondertussen al wat minder?

@ Listet, goed te horen dat alles goed is gegaan en dat je er sterker uit bent gekomen.

Fijne avond iedereen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Fijn dat het met iedereen een beetje gaat.

En Liset, goed om te weten dat je nu gewoon met de club mee kan en dat je je geen zorgen meer hoeft te maken of het allemaal wel goed gaat of niet.

Hier toch een beetje minder. Wil hem een liefst smsen dat ik hem mis en terug wil, maar doe het niet, want daar heb ik alleen mezelf mee. Hij zou gisteren bellen, maar heb toen gesmst dat ik dat liever niet had, omdat ik niet lekker in mn vel zit. Daar krijg je natuurlijk ook geen reactie op, al is het alleen al dat ie het dan wel van me hoort.

Nou ja, de zondag is weer voorbij, ga lekker slapen en hoop dat ik me morgen weer wat beter voel.

Slaap lekker iedereen!!

Liefs
Heey allemaal,

zo liset wat een verhaal!

Gelukkig is het allemaal okee verlopen en kun je er nu wat meer afstand van nemen en ja... Een andere leuke vent scoren ;)

Even: Olli, ik weet dat het je heel goed doet dat hij dikke kus zegt, en hij meent het ook vast, maar ik zou niet gaan hopen op een 'ik wil je voor altijd bij me nu ik dit heb gelezen' want ik heb het zelf ook vaak gehad, ik een mailtje sturen met al mn gevoelens, en hij mailt iets superliefs terug maar helaas niet wat je graag zou willen horen..

dus be careful en bewaak je hart zoals summer laatst zei!!!

Das n goeie van je psych, dat je indd niet of gelukkig of verdrietig moet zijn...

Kan allebei (je bent het levende bewijs)

sorry hoor dames maar ik ben heel moe, ik duik mn bed in..

spreek jullie morgen weer!

XXX fijne avond nog
Heej Dames,

@lisette, wat goed dat je zo'n goeie dag hebt gehad. Het helpt ook wel als je ziet dat je ex niet lekker in zijn vel zit. Ik had dat laatst ook. Ik kwam ex tegen tijdens het uitgaan. Ik was flink aan het partyen en ex stond maar een beetje saggo te staan. Ik heb dan eerlijk gezegd ook wel met hem te doen. Heb jij dat niet? Dat je hoopt dat hij toch gaat nadenken. Niet over de relatie, maar over zichzelf. Ik gun hem dat wel (op mijn goeie momenten dan;-)

@Olli, ik denk ook dat je niet zoveel gewicht moet hangen aan 'dikke kus'. Dat had hij maar lekker moeten doen toen jullie nog samen waren, nu is het te laat!

@Summer, ik ben zelf ook erg aan het twijfelen of ik niet met een psych wil gaan praten. Zo te horen heb jij er veel aan. Het voelt voor mij aan als een grote stap. Is het ook wel. Ben een paar jaar geleden ook al bij eens bij een psych geweest, maar werd na 5 sessies weer naar huis gestuurd, omdat ik het zelf allemaal al helemaal door had:-S Nou, dat komt omdat ik al die theorieen en gedoe zelf in mijn studie gehad heb. Ik weet hoe het zit, ik moet er alleen iets mee. En dat kan ik waarschijnlijk niet in mijn eentje....... Heb je nog wat wijze woorden voor me?

@Jemmie, wat goed dat je het volhoudt om niet te smssen!!!

XXX fijne avond!
@ Debbie, ik vond het zo'n grote stap niet.

Ik weet ondertussen dat ik er heel veel moeite mee heb om mijn grenzen aan te geven maar vooral om faar aan vast te houden.

Das de reden dat ik daar in eerste instantie naar toe ging

Ben vorig jaar begonnen, was er eigenlijk klaar (dacht ik) maar merkte zeker na het stuklopen van mijn relatie dat ik nog steeds in dezelfde valkuil loop.

Nu dus weer terug voor een opfris cursus zeg maar

De kunst is alleen hoe vind je een goeie, ik rij er zelf 1x in de twee weken dik een uur voor (inclusief file) maar ik doe het graag.

Het helpt me dingen in perspectief zetten.

@ Jemmie, ik ben zo ontzettend trots op je meis, ik weet hoe moeilijk het is, maar ik weet ook dat je heel diep van binnen al best een beetje trots bent op jezelf.

Je ziet al dat het net nergens naar toe gaat, vind dat echt ECHT heel knap van je!

Ik duik lekker mijn bedje in meiden!

Kus,Sum
Hai allemaal,

Nou lisette wat goed dat het zo leuk was en het is stiekem ook wel leuk om te zien als het nog niet zo goed met je ex gaat hé? Hoorde ook van een vriend dat hij er uitgeput uitzag alhoewel ik het dan ook (zoals Debbie hierboven zegt) wel een beetje met hem te doen heb.

Had vandaag toch zoiets raars, mijn eetafspraak ging wél door dus dat liet ik (ruim op tijd) aan die vrienden weten die me eventueel wel mee wilden nemen naar de bios. Nou, flauwe smsjes dat ik kreeg! Eigenlijk komt het erop neer dat zij het patent hebben op hun (klaarblijkelijke) ramptoerisme bij mijn ldvd! Volgen jullie het nog? (ik niet namelijk) Ik heb ze duidelijk te verstaan gegeven dat ik niet van zulke opmerkingen gediend was, wat een flauwekul!

Op zulke momenten mis ik mijn exlief wel hoor, we waren dan toch wel samen sterk ofzo..

Maar ja.. hij is weg en blíjft weg. Heb besloten dat ik hem nog een week geef om de financiën op te lossen van zijn kant en dat ik dan een pittige mail stuur en het eventueel via de bank ga spelen, word het nu wel een beetje zat.

@debbie ik had hetzelfde bij de psych maar thuis bak ik niks van zijn tips, denk ook dat ik maar eens verder ga kijken dan mijn neus lang is, hoor van velen dat een haptotherapeut wel wat is, iemand hier daar ervaring mee?

@ jemmie het is moeilijk hé? Ik had vorige week een sms gestuurd en kreeg wel reactie op wat ik (voor zakelijks) vroeg maar niet op hoe het ging en toen toch nog een daarover verstuurd. Achteraf best spijt van want natuurlijk niks over gehoord.

@Mippie als je zoekt op "de eerste vrouw" in de hoofdstad van Drenthe en dan degene met de drie zwarte katjes dat ben ik ;)

@Summer dat helpt echt hé? Het huis opruimen enzo, dat heb ik ook gemerkt, nu nog bijhouden ;)

Ik ga ook mijn nest in,

Dikke knuffel voor iedereen!
Hallo iedereen, wellicht dat sommige me al kennen van topic, help man wil scheiden. Het is ondertussen een feit, scheiding is geregeld. Hij gaat verder en ik blijf hangen.

Op de een of andere manier wil het gewoon niet doordringen dat het echt voorbij is. Rationeel wel, maar emotioneel niet.

Loop inderdaad bij psych en die heeft zoiets kost tijd je moet leren loslaten maar hoe doe je dat. Veel verder dan iedere keer huilen komt er eigenlijk niet bij haar uit.

Ben vandaag wezen parachute springen, ging er vanuit dat dit zo extreem zou zijn dat ik toch echt wel 5 minuten hem uit mijn gedachte kon zetten en kon genieten van de adrenaline kick. Mis dus, tijdens de vrije val nog aan hem gedacht en zodra parachute openging kotsmisselijk geworden. Dit gaat dus ook niet werken maar hoe kom je hier dan doorheen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik het op moet lossen, ik moet het in de kleine dingen zien zegt de psych, maar ik zie ze niet. Zie alleen maar alle negatieve dingen om me heen, het lijkt wel of er niets lukt.

Krijg nu via via te horen dat hij met zijn nieuwe vriendin langzaam kennissenkring af gaat en dat het zo'n leuke meid is. Ja dat zijn de berichten waar ik op zit te wachten.

Ik weet het weer even allemaal niet meer en het speelt nu al vanaf januari een keer zou het kwartje toch moeten vallen en moet ik de draad weer op kunnen pakken.
@ Hulpeloos, welkom meissie,

Ik denk ook dat dat de enige manier is nu nog....huilen huilen huilen

Tis allemaal verdriet wat eruit moet!

En psych heeft gelijk, dat kost tijd, heel veel tijd, zeker ook op de manier waarop de scheiding is gegaan (las mee op je topic)

je psych gaat je daar echt wel bij helpen hoor, om je ratio van je emotie te laten "winnen"

Maar face it,je toekomst is weg, je droom is verloren, en je man is foetsie, wat dacht je dan?

Dat je na een paar maanden je leven weer op de rit had?

Niet zulke hoge verwachtingen hebben hoor.

Je doet het hartstikke goed, doe onderneemt dingen, zet zelf de hele malle molen in gang...ik ben eigenlijk trots op je hoor!

@ Eefje, wat waren dat voor smsjes dan? (gewoon erg nieuwschierig hihi)

En dat huis opruimen Eef, ik heb het mezelf echt voorgenomen, huis IS en BLIJFT schoon, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd zegt mijn mams altijd

@ de rest...

Heb telefoonnummer van RP-meneer...spannend!
@ Hulpeloos, een vent die snel naar een huwelijk aan een nieuwe relatie begint is niet gegarandeerd dat het goed gaat. Ik heb namelijk net een relatie achter de rug met een vent die een relatie/huwelijk van 19 jaar heeft gehad. Na een jaar is dat op de klippen gelopen, omdat hij toch vrij wilt zijn en niet weet of hij dit wil. Met daarnaast nog wat andere elementen heb ik gisteren half de man gezien waar ik een jaar geleden verliefd op werd. Eerlijk gezegd hij komt zichzelf nog wel tegen. Misschien ook niet, maar 9 van 10 komt zichzelf nog tegen. Hij probeert nu iets te vervangen wat hij kwijt is geraakt. Maar die vervanging heeft ook wensen en behoeftes. Het moet nog maar blijken of hij daar aan kan doen. Nu in de fase dat hij verliefd is het allemaal leuk en aardig maar zodra de sleur er in komt..... we zullen zien.

@ Summerdance, heb je al gebeld?

@Eefje, ja ik vind het heel erg om het zo te zien, maar ik kan hem er gewoon niet bij helpen. Dan word ik alleen maar meegezogen in zijn ellende. Hij heeft keuzes gemaakt daar moet niet alleen ik mee leven, maar ook hij. En ik denk dat hij de realiteit nu pas echt onder ogen begint te zien. Hij heeft door dat ik doorga en mijn leven weer op pak en leuke dingen onderneem. Dat ik niet blijf zitten in mijn potje ellende, maar gewoon weer onderneem. Begrijp me niet verkeerd, ik mis hem wel, maar ik mis de man van 5 maanden geleden, de vent die mij uitlaten voor mijn verjaardag gaf en mij het gevoel zijn prinsesje te zijn. Niet de vent die ik gisteren zag. Een schimp van wat hij ooit was.
Goeiemorgen!!

summer!! Ik heb meelf ook aangemeld op RP hehe

Wel bij het gratis lidmaatschap, dat dan weer wel.. ;) om te beginnen!!

@hulpeloos: ja wat kan ik zeggen.. Schrijven op t forum hier helpt heel erg, je persoonlijke psych hier hoor met zn allen!

Haptotherapeut? Nee nog nooit van gehoord....
fuck it girls,

ik had m net ff gemaild, ik dacht nou.... hoef toch niet PER SE elke dag mezelf te dwingen om m niet te mailen?

Ik begrijp de hint nu wel en kan me goed beheersen nadat ik 3 weken niet heb gemailt.

En ikd acht nou, ik vind het echt heel stom als ik niks meer laat horen, slaat nergens op eigenlijk want ik sta nu op RP en ik dacht naaaaaaaaaaja...

Dus ik heb net n mailtje terug gehad....En alles wat erin staat streelt mn ego..

Naja terugmailen doe ik vanmiddag wel HA

maar goed...

I know dat ik het niet had moeten doen. Lekker naief van me weer...

Maar het zit er ZO ingestampt dat hij toch iets zou zeggen wat ik niet wilde horen dat ik niet meer bang was van het antwoord..

maar goed ik heb nu weer even een kruimel gesnoept, ik ben nu weer het verstand zelve en wacht maar af op het heeeeeeeeerlijke brood.

Voel me best positief

(komt dat door dat bericht wat ik van m kreeg?)

Naja t zal wel..

Ik ben onverantwoord bezig geweest, ik weet het!!!
Maar ik wilde het eerlijk op t forum vertellen :-)
quote:Freebie schreef op 23 juni 2008 @ 09:52:

Maar ik wilde het eerlijk op t forum vertellen :-)Hmm alsof ik hierdoor minder stom ben geweest..
Hey iedereen,

@summer, een uur rijden?! Dan moet het wel een erg goede psych zijn. Hoe heb je haar(?) gevonden dan? Ik denk dat ik toch maar eens met de huisarts ga bellen voor een verwijzing. Voor mij voelt het wel als een grote stap. Net alsof ik de schuld voor het slecht gaan van de relatie bij mezelf leg ofzo. HIJ moet naar een psych! HIJ heeft issues! Ik weet dat ik heb lekker zijn gang moet laten gaan met zijn issues, en dat ik mezelf weer op de rails moet krijgen. Ik moet mijn trots even opzij zetten denk ik.

@eefje, een haptotherapeut? Nooit van gehoord. Ik ga het eens opzoeken. Ik volg je verhaal idd niet helemaal.......... Je bent dus niet naar de bios gegaan, maar naar die eetafspraak en toen waren die vrienden van de bios beledigd ofzo?

@hulpeloos, wat vreselijk dat je ex nog zo in je hoofd zit..... Het feit dat hij een nieuwe vriendin heeft is ondraaglijk. Ik spreek uit ervaring, want vorige ex had na een week een ander. Ik kon er niet van slapen, eten en ik flipte compleet. Goed van je dat je naar een psych gaat. En het is echt logisch dat hij nog zo in je hoofd zit. Zoiets gaat niet in je koude kleren zitten. Heb je nog contact met hem? Als dat zo is, kun je dat beter niet doen. Dan lukt het loslaten niet....... Heel veel succes, en schrijf het lekker van je af, dat helpt!

@ freebie, niet slim inderdaad!!! Maar ja, je kunt niet 24/7 sterk zijn! Wat heb je precies gemaild dan? En wat stuurde hij terug?

Wel heel eerlijk om het gewoon te zeggen hier!

Ik voel mij vandaag wel goed. Ga zo werken!

Huggs voor iedereen!
@freebie, Ja je kan niet 24/7 sterk zijn, maar pas op. Het brood is erg lekker en de kruimels zijn de voorbode, maar het lost de problemen niet op. En ik kan het weten.

En ik ben het eens met Debbie, onze heren hebben issues want anders waren ze wel gebleven.

Ik heb gisteren een hele grote hoop ellende gezien en een fractie van waar ik ooit heel erg verliefd op ben geweest. Ik vind het jammer en heel sneu, maar ik kan daar niet aan mee doen. Heel egoistisch maar ik moet verder. Voor mezelf en niet voor hem.
@eefje en summer: ik moet inderdaad nu toch echt maar eens de moed gaan verzamelen en beginnen met zijn spullen in te pakken, zodat ik daarna misschien toch ook iets in het interieur kan veranderen.... op zich is het wel helemaal mijn smaak zoals het nu is, maar het is gewoon teveel van ons samen. foto's en alle trouwspullen (tijdschriften, alle voorbereidingen etc) heb ik al wel in twee grote vuilniszakken in de kelder staan en mijn trouwjurk hangt bij mijn schoonzusje. Maar inderdaad, ik pas mijn verlovingsring ook nog regelmatig en ik was er zo blij mee en trots dat hij me eindelijk na zoveel jaar had gevraagd. Hoe kan hij dit nu doen?? Deze vraag gaat ongeveer 1000 keer per dag door mijn hoofd net zoals de gedachte dat we het toch ook echt heel erg leuk samen hadden en zo'n mooie toekomst. Waarom ziet hij dat nu niet?

Heb nu ook al bijna een week geen contact meer gehad, maar mis hem zo ontzettend. Heb het gevoel dat ik veel dingen op de automatische piloot doe...

Nou ja, het gaat hopelijk iedere dag weer een stukje beter. Denk ook dat het helpt als ik zijn spullen ga inpakken (alhoewel dat ook met de nodige tranen gepaard zal gaan). Dus dat wordt mijn doel deze week, om daar mee te beginnen. Daarnaast moeten we alle financiele dingen nog gaan regelen en alle praktische zaken rondom het huis (verzekeringen, overzetten contracten etc) maar kan me er gewoon niet toe zetten.

@Lisette, terrasje op de Groest is altijd goed!
@freebie: niet te streng zijn voor jezelf hoor, je hebt ook een tijd niet gesmst of gemaild! Maar inderdaad, ik had vanochtend ook ontzettend het gevoel dat ik hem moest mailen maar in plaats daarvan heb ik mijn zusje maar een mailtje gestuurd (ik weet het, is niet hetzelfde maar kon tegen haar zeggen dat ik hem zo mis en dat ik het niet begrijp en dat had ik ook aan hem willen mailen....).
ja goed van je mippie!! dat had ik ook vaak gedaan naar een vriendin of op t forum of IEMAND anders dan hem!

En ja.. ik moet ook erg oppassen voor mijn hartje...

Daarom blijf ik tegen mezelf zeggen dat hij andere gevoelens voor mij heeft, en dat helpt zeker.

Nou we zien wel weer hoe t loopt.

Echt zo zielig (sorry maar ik vind dat echt!) voor je dat je gewoon al je trouwplannen moet cancellen..

Jemig zeg echt heel zuur.

Een hele dikke knuf en je komt ook de 26e he?

Thanks voor de knuffel Freebie! En ja ik kom zeker de 26e! Staat al in de agenda...
@eefje: kan je niet vinden op Hyves....
He mippie,

dan kunnen we carpoolen... als we toch zo dichtbij elkaar wonen?

Heb nu al zin in 26 juli... ben erg benieuwd en nieuwsgierig
mie too mie too!!!

en gezellig lijkt me!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven