Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
[quote]sprokkelientje schreef op 07 januari 2014 @ 13:11:

Ik was net te laat (dacht dat het 20:30 begon i.p.v. 19:30) en was al heel snel klaar nadat ik een huilende man bij de koeien zag die werd groepsgehugd gesandwitched door twee vrouwen waarvan er 1 van hen op semi zalvende wijze zei: maar je vrouw laat je juist hier zijn omdat ze van je HOUDT, waarop hij snikschouderde dat hou-hou-houden van ook lo-lo-loslaten is boehhhhhhhhhh.

Me meisssiiieeeee
quote:tess07 schreef op 07 januari 2014 @ 10:47:

[...]

Dat hoeft niet hoor. Mijn oma had een euthanasieverklaring en toen zij niet meer wilde was het met 5 dagen geregeld.Ja maar daar gaat een proces aan vooraf. Om te voorkomen dat het een impuls beslissing is. Dus er moet minstens 2 a 3 weken van te voren geweten hebben dat ze niet meer verder wou leven. Ik heb dit proces van heel dichtbij meegemaakt.
quote:pluisje26 schreef op 07 januari 2014 @ 14:00:

[...]

Ja maar daar gaat een proces aan vooraf. Om te voorkomen dat het een impuls beslissing is. Dus er moet minstens 2 a 3 weken van te voren geweten hebben dat ze niet meer verder wou leven. Ik heb dit proces van heel dichtbij meegemaakt.Ik weet niet of je het woord "oma" gemist heb, maar ik heb dit ook van heel dichtbij meegemaakt. Dit was dus echt met 5 dagen geregeld. Wellicht dat het per ziektebeeld verschillend is.
quote:tess07 schreef op 07 januari 2014 @ 14:05:

[...]

Ik weet niet of je het woord "oma" gemist heb, maar ik heb dit ook van heel dichtbij meegemaakt. Dit was dus echt met 5 dagen geregeld. Wellicht dat het per ziektebeeld verschillend is. Oke wel apart. Vind het zelf erg belangrijk die paar weken, waar er goeie gesprekken nog plaats vinden en er het een en ander geregeld kan worden, maar je hebt gelijk denk ik. Ligt ook aan de 'ernstigheid' mischien.
Mijn oma wilde echt niet meer, de goede gesprekken waren al gevoerd. Als je al 7 jaar ziek bent is het goed geweest. Ik was al blij dat ze het zolang volgehouden had.
Als het binnen 5 dagen geregeld kan zijn, en dan heb je dus al een euthanasieverklaring liggen, dan is het bij die stiefdochter meteen geregeld op 1 of 2 januari....

31 december gingen ze het huis in en wist ze het blijkbaar dus niet...

Ik bedoel hiermee te zeggen dat de stiefdochter dus al heel, heel erg ziek was...en dat Andrea dus toch ging...ik snap die keuze niet, maar goed...
quote:pluisje26 schreef op 07 januari 2014 @ 14:07:

[...]

Oke wel apart. Vind het zelf erg belangrijk die paar weken, waar er goeie gesprekken nog plaats vinden en er het een en ander geregeld kan worden, maar je hebt gelijk denk ik. Ligt ook aan de 'ernstigheid' mischien.

Nogal offtopic, maar er moet ook altijd 2-e arts bijgehaald worden. Kan me haast niet voorstellen dat stiefdochter dit allemaal op/vanaf 1 januari heeft geregeld. Maar goed. Laat ook maar zitten. Treurig om het hier op entertainment over zo'n ziekte, laat staan beslissing, te hebben.

Laten we het er maar op houden dat Andrea op de hoogte was van ernst van de situatie en toch in Utopia gaat zitten.
oh, mosterd, wat Madamemicmac dus al zei.
31 dec zijn ze de loods ingegaan en een paar dagen later laat de stiefdochter van Andrea euthanasie plegen. En Andrea weet er niks van...... Ja hoor....

Hoe veel duidelijker wil je het hebben dat het nep is?
SBS 6 geeft hier een uitleg over het tijdsverschil vwb het artikel over de euthanasie.

http://www.spitsnieuws.nl ... bs-reageert-op-utopia-rel

En wat mij betreft mag die huilebalk er als eerste uit , bah, wat een miemel.
Stukje gekeken, maar wat n weirdo's zeg.
Cum non tum age
quote:madamemicmac schreef op 07 januari 2014 @ 14:21:

Als het binnen 5 dagen geregeld kan zijn, en dan heb je dus al een euthanasieverklaring liggen, dan is het bij die stiefdochter meteen geregeld op 1 of 2 januari....

31 december gingen ze het huis in en wist ze het blijkbaar dus niet...

Ik bedoel hiermee te zeggen dat de stiefdochter dus al heel, heel erg ziek was...en dat Andrea dus toch ging...ik snap die keuze niet, maar goed...

Ja daar doelde ik meer op

quote:Mijn oma wilde echt niet meer, de goede gesprekken waren al gevoerd. Als je al 7 jaar ziek bent is het goed geweest. Ik was al blij dat ze het zolang volgehouden had.

Ja daar doelde ik meer op Snap ik daarmee bedoelde ik ook dat ze er eerder vanaf moet hebben geweten.
Ik heb zo mijn twijfels bij dit programma maar dankzij dit topic vind ik Utopia toch erg vermakelijk
Ik houd van dit soort tv

Lekker half uurtje verstand,op nul en,kijken maar

Ik heb ook echt alle afleveringen van BB gezien.Heerlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 januari 2014 @ 10:57:

[...]

Als je dochter zo slecht is dan wil je toch bij je man en (stief)dochter zijn om ze te steunen in deze verschrikkelijk verdrietige strijd.

Dan ga je toch niet als je een van de verdrietigste dingen, die je als ouders kan meemaken, in een krot in Laren zitten?

Dit dus. Echt niet te geloven.

Wat moeten al die mensen wel niet denken in haar omgeving, das echt schandalig en al helemaal lullig als ze er over 2 maanden alsnog uit ligt, geen geld, en dat 'afscheid 'moment zal je nooooit meer terug kunnen halen en het steunmoment van je partner in de eerste periode ook niet. Wat een trut. Dat vind ik zacht uitgedrukt.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Van mij mag nog wel een seizoen secret story komen. Dat vond ik echt altijd erg leuk.
Moet er hier nog iemand hardop lachen om Rienk? :-)
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
Mennn mag ik me even heel erg ergeren aan die Rienk. Die wil gewoon echt niets wat iemand anders wil.
quote:kel20 schreef op 07 januari 2014 @ 19:34:

Moet er hier nog iemand hardop lachen om Rienk? :-)ik heb meer van omg. Zou helemaal gek worden van hem.
Ik vind toch ook wel dat hij goede punten heeft.
Rienk rules.
Billy zuigt, enorme popiejopie wannebe figuur. Bah, wat een meehuiler.
Ik heb gister even gekeken en ik snap er niks van. Dus die mensen gaan een jaar weg van huis en werden voor oud en nieuw uit huis gehaald zonder afscheid of wat dan ook om vervolgens een jaar proberen te leven met wildvreemden met helemaal niks en dan ook nog al die camera's. Ik vind het maar vaag. Okee er waren meer van dit soort programma's zoals big brother enzo maar daar hadden ze tenminste nog luxe en normale leefomstandigheden.
Klopt closednote.

Maar ze hebben wel gewoon een afscheid gehad, en het is ook niet zo dat ze 'niets'' hebben, ze mochten immers allemaal al een dik gevulde koffer mee nemen op dag 1. En ze krijgen '' een klein bedrag' nja 10.000 is voor mij geen klein geldbedrag.
Ik moet wel lachen om die zwerver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven