It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Wat goed van jou, Kreeft, heb je het opgezocht of wist je het al?

Ik wist alleen haar voornaam. Femme fatale, dat was me niet bekend.

Ze ziet er een beetje uit zoals ik me voel de laatste tijd, haar beeld sprak me meteen aan.

Ik zal eens kijken of ik er wat meer van te weten kan komen.

Had jij ook zo'n ontbijt waar je héél lang mee kon doen, zo'n beetje tot aan de lunch? Vertederend is dat hé, zo'n zelfverzonnen vanallesennogwat 's morgens vroeg?
Lucretia kende ik nog niet, maar wel de schilder en haar familie. Het was indertijd een heel interessante dame. Ik denk niet dat je alles wat erover haar geschreven werd moet geloven. Want veel is afkomstig uit onbetrouwbare middeleeuwse propaganda.

Het ontbijt was met zachtgekookte eitjes. En ze waren inderdaad heel creatief. Vanavond had midi-kreeft zelfs alleen gekookt. Het koste me enigszins wat zelfbeheersing om niet te kijken in de keuken. Maar het was allemaal gelukt, en zelfs de keuken heeft ze netjes achtergelaten. Dat vond ik toch wel een hele prestatie van haar.
De kleine kreeftjes hebben het vast van geen vreemde ,

jij bent toch ook altijd zo lekker aan het rommelen in de keuken?
Dat rommelen vinden ze hartstikke leuk en gezellig. En het ontlast ook kreeftlief een beetje. Dus het keukenmes snijdt aan alle kanten.

Nog geen nieuwe tag-line gevonden? Een goede vriendin van mij heeft ook weer veel last van haar ex-xen. Te triest voor woorden. Van de ene ex mag ze niet naar het examen feest van haar "stief-dochter", die dat heel leuk zou vinden. De andere heeft haar zoontje al meer dan een jaar niet gezien, en zit continue moeilijk te doen over de alimentatie. Sommige soortgenoten maken het wel erg bont.

Trouwens we zijn van de zomer in de buurt denk ik. We hebben een huisje geboekt op duinrell. Dus dat gaat een leuke vakantie worden denk ik. Strand, zwembad en pretpark in de buurt, dus dat kan niet misgaan. En af en toe uitstapjes in de buurt, en daarvoor is er genoeg te doen.
Hé? Wat is dat nou? Ik had een hardstikke positief motto...maar die zie ik ineens niet meer staan..ik ga even kijken waar ik die ben kwijtgeraakt..

Kreeft, breek me de bek niet open. Het voert te ver om en detail de zaken te bespreken ,laten we het een beetje gezellig houden , maar het kost een energie....het lukt me nog steeds om de eer aan mezelf te houden, en eerlijk duurt het langst blijf ik maar denken.

Duinrell is leuk, dat vinden mijn kinderen ook nog steeds!

En het strand van Wassenaarse Slag (ik neem aan dat jullie daar dan terecht komen) dat is een fijn strand. Niet zo trendy, je moet er niet willen loungen, maar wel een rechttoe-rechtaan strandtent waar je heerlijk kan eten.

Ik heb er eens gezeten met vrienden tot de zon helemaal onder was, en toen het strand af teruglopen naar de auto, door een klein stukje volslagen donker duin/bos.Heel apart.

Als het weer meewerkt gaan jullie het daar vast heel leuk hebben.
Hij's weer terug!

Wat is-ie goed hé?
Ik word er vrolijk van, Perel!

Goedemorgen allemaal!
Grrr, hebben jullie dat nu ook? Ik ben de laatste tijd al een aantal van mijn posts kwijt. Terwijl ik echt zeker weet dat ik ze gepost heb.

Leuk motto trouwens Perel, ik ben het er helemaal mee eens.
Gister hadden de kids een optredentje van jazz-ballet. Als ontaarde vader had ik het foto toestel vergeten, maar het was wel leuk om te zien. 's avonds weer een wedstrijd gespeelt, en ondanks de byes die ik had vanwege de kuur, sta ik weer mede aan kop. Dus daar haal ik wel voldoening uit.

Trouwens hoe gaat het hier verder? Alles goed?
Up!

Is iedereen b.b.h.h.??
b.b.h.h.? Bezig buiten ha ha, of zoiets?

Vandaag de bijna heel de keuken gewit, en samen met kreeftlief weer veel opgeruimd, dus de kringloop kan weer goede zaken doen. Morgen hebben de kids schoolreisje, dus spannend!
Bezigheden Buitens Huis Hebbende.

In jouw geval Kreeft is het Bezigheden Binnens Huis Hebbende

Is een vooroorlogse afkorting die gebruikt werd in advertenties waarin kamers te huur werden aangeboden, b.v. (bijvoorbeeld )

Gemeub. kam. t.h. aangeb. v. n. jonged., b.b.h.h.

Zie je'm al voor je, die kamer? Lang en smal, veel bruin, één scheef vergeeld lijstje aan de muur en een gehaakte beddesprei....

Groetjes,

Perel.
Haha, zo'n kamer zie ik wel voor me.

Op de te kleine tafel ligt ook nog een perzisch tapijtje. Het tapijt op de vloer ligt los onder je voeten, en stoft een beetje. In de hoek zit op het behang een opgedroogde vocht-kring. Boven laat het behang ook al een beetje los, zodat je ook de vorige lagen kunt zien.

De vorige huurder was geweldig, dus ze hopen dat je ook even leuk bent. In de keuken hangt de geur van te lang gekookte groente, je mag best mee-eten als je wat extra kostgeld betaald. Op tafel staat een gezonde hollandse hap, met de boontjes van gister, want het is toch zonde om weg te gooien. De koffie geurt al bitter, maar je mag best een kopje met een koekje. Nee toch, je blijft toch niet dit weekend? Nou als het maar niet elk weekend is. Want een nieuwe huurder krijgen is geen probleem.

Zoiets?
Trouwens we zijn van de zomer in de buurt denk ik. We hebben een huisje geboekt op duinrell. Dus dat gaat een leuke vakantie worden denk ik. Strand, zwembad en pretpark in de buurt, dus dat kan niet misgaan. En af en toe uitstapjes in de buurt, en daarvoor is er genoeg te doen.

hey kreeft, ben benieuwd welk type duingalow je hebt, nummer zal ik niet vragen ghegheghe, of heb je een Eurocamp huisje geboekt? onwijs leuk vooral voor de kids met name het atraktiepark, wassenaar is leuk vertoeven, kun je leuk shoppen..oh en een tip, Meijendal is prachtig om te wandelen, en er staat een klein restaurantje, midden in het bos/duingebied, met in het midden een open haard, zo gezellig, je kunt er een heerlijke pannenkoek eten of oa een jachtschotel, jammie!

heel veel plezier lieverd en geniet van je vakantie met je gezinnetje
Hartstikke leuk. We zijn er van iets van 10-24 aug. Moet ik even op de kalender nazoeken. En het boeken was even terug dus ik moet het even in de papieren uitzoeken. Je mag het nummer best weten, als je er in dezelfde periode bent. Maar ik stuur het dan wel even via de mail.

In het buitenland boeken we meestal via eurocamp, maar nu hebben we via roompot geboekt, omdat dan het tikibad en het pretpark inclusief is.

Ik zal de tips meenemen. Wandelen ben ik niet goed in. Na 5 kilometer heeft kreeft blaren op zijn scharen, maar die restaurantjes zijn wel altijd leuk, dus dat zullen we zeker bezoeken. En dat vermindered altijd de pret.

Vorig jaar zijn we een week in kijkduin geweest, en dat was ook een succes. De kids vinden dat fantastisch, en als zij het naar hun zin hebben is het voor ons ook leuk.

Had ik het goed gezien, dat je ook fan bent van Anouk? Kreeftlief vindt die ook fantastisch.
nvt ivm privacy mailadres staat in mij profiel
Festen, ik stuur het dit weekend, ben nu iets te ziek om te zoeken.
een gezond mens heeft duizenden wensen

een zieke maar 1

doe je het rustig aan? zal aan je/jullie denken
Wijs gesproken Festen!

Gelukkig voel ik me nu weer een stuk beter. Vanmiddag nog zelfs even een muurtje gewit, want morgen komen er nieuwe meubels.
Kreeft wat leuk! nieuwe meubels!

ben benieuwd hoe het allemaal staat bij jullie thuis, geniet ervan

maar doe ook een beetje rustig aan oke?

knuff en big huggie
Uppekeee......

Wat is het stil?

Is iedereen in goeden doen?

Kreeft, zijn jullie nog aan het schuiven thuis, of heeft alles zijn plekje gevonden?

Groetjes, Perel.
Kreeft, ik heb goed nieuws man! ons huis stond nog geen 10 dagen te koop en vandaag een goed bod gehad, of tewel het huis is verkocht! in deze barre tijden ivm de economie die bijna op zijn kont ligt, is het zo fucking vlug verkocht, jeeh ik moet nog vd schrik bekomen: VERKOCHT

toch een huis van een half miljoen...

wel een schitterend huis al zeg ik het zelf

ik hoop dat de nw bewoners er net zo naar hun zin wonen als wat wij deden

nou vertel hoest met de nw meubels? en met jezelf???
Up!
waar is tientje trouwens gebleven?
Wat weinig energie op het moment, maar gelukkig maandag ben ik weer van de pillen af, en dan ben ik binnen een paar dagen weer redelijk energiek.

De meubeltjes staan nu netjes op hun plaats, en het staat heel mooi. Het was nog even haasten met het witten, maar wat moest is toch af gelukkig. Vrijdag nog even naar wat kussens en accessoires gekeken, en die heeft kreeftlief zaterdag nog gekocht, dus nu is het helemaal af. Het is alleen kijken, wat we met de muren doen. Maar dat wordt een beetje hersjuffelen denk ik van wat er was.

Klasse Festen, dat jullie huis zo snel verkocht is. Het blijft een hele zorg, als je het te koop hebt staan. Maar meestal als een huis er heel netjes uitziet, maakt dat de koop wel een stuk sneller, ook als de huizenmarkt wat slapper is. Als ik de huizenprijzen tegenwoordig zo zie, vraag ik mij altijd af hoe iedereen dat kan blijven betalen. Maar als ik het goed begrijp ben je net verhuisd?

Trouwens had je mijn berichtje nog ontvangen over de vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven