Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:Frizz schreef op 08 januari 2014 @ 00:13:

'En, vertel eens iets over jezelf'.

Ik ben de combinatie tussen Angelina Jolie en Penelope Cruz, maar dan wel met de cupmaat van Pamela Anderson. Verder ben ik zo intelligent als Britt Dekker en praat ik als Marijke van Helwegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 08 januari 2014 @ 00:13:

'En, vertel eens iets over jezelf'.

Wat een stomme opdracht vind ik dat. Daar blokkeer ik volledig op. What the fuck wil je dat ik dan ga doen, een spreekbeurt?

Helemaal mee eens!
Mag ik die knippen en plakken?
quote:Frizz schreef op 07 januari 2014 @ 07:44:

[...]

Klopt, ze eten je zó op. Niet doen hoor.

Ik denk gelijk ik zal wel weer zo'n creep hebben!

Maar ben ook nieuw op de datingmarkt dus denk dat het daar ook mee te maken heeft hoor!
quote:Frizz schreef op 08 januari 2014 @ 00:19:

Mag ik die knippen en plakken? Die van mij? Ja hoor, als je hier wel even laat weten wat de reactie is geweest.
Leuk, een tinder topic!

Ik kom net uit een lange relatie en had de app meer voor de grap gedownload maar zo nu en dan heb ik best leuke gesprekken. Ben nu in het buitenland maar heb met 1 man gechat met wie er misschien wel een date gaat volgen als ik terug ben! Ben doodsbang want wat nou als hij echt heel erg leuk is? Ik ben totaal niet toe aan een nieuwe relatie!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Hey Kaarsvet, zo sta ik er ook in hoor. Het ging opeens erg snel met een paar leukerds, moest ik daarna uitleggen dat ik niet op zoek was naar een rebound. Verbaast me dat dat iedere keer begrepen werd of voor hen hetzelfde geval was!

Blijft vermakelijk!
quote:-Chicky- schreef op 08 januari 2014 @ 00:20:

[...]

Ik denk gelijk ik zal wel weer zo'n creep hebben!

Maar ben ook nieuw op de datingmarkt dus denk dat het daar ook mee te maken heeft hoor!Tinder is wel een van de meest safe manieren om te oefenen in het afwimpelen van creeps. Altijd nog te verkiezen boven de verhalen uit "meest gruwelijke date ervaringen" topic haha.
Nou, wat er nu gebeurd is... geloven jullie nooit!

Ik zit dus in het buitenland (tropisch eiland bij Zuid-Amerika) en Tinder zoekt nu dus mensen die hier in de buurt zijn. Ik ben al een paar dagen aan het chatten met een match, blijkt hij in het huis naast mij te zitten! Dus ik ben gisteravond een biertje bij hem gaan drinken en we hebben (de hele nacht) onwijs leuk zitten kletsen over vanalles: cultuurverschillen (hij is Amerikaan), opvoeding, zijn werk (wat echt heel gaaf is). En ik ben uitgenodigd om iets heel gaafs te doen van de week met hem en zijn vrienden/collega's! (klinkt een beetje cryptisch maar anders ben ik wel erg herkenbaar)

Uiteindelijk zijn we in het zwembad beland en hebben we gezoend (ik vond dat ik dat mocht want ik heb vakantie!)

En nu merk ik dat ik gewoon een beetje een soort zenuwachtig gevoel heb de hele dag... Ik kan eigenlijk alleen maar aan hem denken. Een crush, ik heb het te pakken... Nou ja, goed medicijn tegen een gebroken hart zullen we maar zeggen. Ik kom straks lekker goed in mijn vel terug naar Nederland!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
quote:Flutter-By schreef op 08 januari 2014 @ 07:42:

[...]

Tinder is wel een van de meest safe manieren om te oefenen in het afwimpelen van creeps. Altijd nog te verkiezen boven de verhalen uit "meest gruwelijke date ervaringen" topic haha.Dat topic moet ik dan maar niet lezen...dan durf ik sowieso nooit op een date! Haha
Ook geprobeerd dat Tinder en hoop mogen lachen.

Wat ik hier terug lees over foto's van mannen, het geldt ook voor vrouwen :-)

Trouwfoto's, foto's van babies of iets heel artistieks.

Maar goed, wel grappig dat Tinder, leuke vleeskeuring. Hahaha.

Gebruikte het puur uit nieuwsgierigheid. Inmiddels niet meer.
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Wat leuk Kaarsvet! Laat weten hoe het gegaan is

@Chicky, of misschien juist wel, dan heb je gelijk tips over hoe je moet reageren (staat er vaak bij ) mocht je date down the drain gaan. Want,,tenzij je heel lucky bent, is het je voorland.
Minder van Tinder?

Maar liefst 2 ex scharrels tegenkomen, 2 mannen van vriendinnen en nog een paar andere types waarvan je weet; Dames doe het niet.

Ik moest even zo nodig met een single vriendin meekijken. Op zich hebben we wat afgelachen.We kwamen erachter dat mijn ex scharrel die zich destijds niet konden openstellen voor echte liefde naar mij toe.. een match was met mijn vriendin (mijn vriendin wil niets van hem weten) en haar ging berichten...

Mijn vriendin heeft toen geantwoord met hallo ik ben het het.. en alsnog wilde hij met haar blijven chatten.
Je m"appelle belle
Wow Bellevr, dat is zeker minder.
Na hoe lang chatten gaan jullie eigenlijk daten?
Mijn Tinder date is nu mijn vriendje :D
Bij mij komt het niet echt tot dates..

1 date vrij snel gepland (1zondagje met elkaar chatten) die een dag voor onze date (nadat ik vroeg hoe laat we zouden afspreken nota bene) aangaf tot laat aan de andere kant van NL te zijn, dus of we het konden verplaatsen, wat niet echt lukte.

Dat is inmiddels al doodgebloed geloof ik.

En met twee mannen al een week aan de chat, maar nog geen date gepland. Het gaat ook vrij sloom, tussen de ene app en de andere kan zo een dag tussen zitten.

Verder vind ik het leuk tijdverdrijf, maar de leuke mannen lijken inmiddels op.
Ik was zoo niet te spreken over Tinder maar nu toch aan het kletsen met een leuke jongen. Blijkt een goede vriend van mijn exvriendje van 4 jaar gelederen zijn.. Hij had mij herkend, ik hem absoluut niet Heb ik weer!

Maar ondanks dit chatten we gezellig verder en wie weet komt het nog tot een date.
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
Nou, sommige matches willen bij wijze van spreken vanavond nog een drankje doen. Ik schrik daarvan
Gaat het goed met je Nemesis? Weer klaar om te daten?

Haha ik hou dus wel van die spontaniteit, ik date liever ook vrij snel dan dat ik weken lang chat, een beeld vorm in mijn hoofd en dat dat dan tegen valt.

Maar goed, een beetje weten hoe iemand is kan zeker geen kwaad!

Maar ik word ongeduldig als het echt lang duurt en dan verlies ik mijn interesse.
Bij mij verschilt het heel erg.
Nou, ik heb ook een Tinder date achter de rug hoor. Mijn langste, leukste en beste date ooit. Van maandagmorgen tot vanavond. Het was echt fantastisch! ik snap er niks van. Tinder was voor mij echt een beetje een lolletje en voor hem ook. Hij had zich nét aangemeld op aanraden/dringen van een vriendin. Kort gechat , dag erna afgesproken en dus net weer thuis. Ik denk dat ik een beetje verliefd ben nu! Dramatisch verleden qua mislukte relaties en ik was er dus wel een beetje klaar mee. Maar nu dit dus.. Damn! Nooit verwacht dus. Morgen zie ik hem weer. Kan niet wachten!
Wat super leuk Zomerfreak!

Als ik het zo lees is tinder de meest succesvolle datingsite ever!
Leuk Zomerfreak! geeft weer een beetje hoop.

Ik heb nog geen dates gehad maar wel een paar leuke en maffe gesprekken.

Ben er ondertussen wel achter dat het niet handig is om mijn voornaam in combinatie met mijn woonplaats te geven in een gesprek, klein dorp. Ben nogal vindbaar.

Na een paar raadselachtige vriendschapsverzoeken en een heuse volger verder is het voortaan maar "omgeving [.....]" haha.

Verder veel leuke gesprekken, eentje was minder. Ik heb het met iemand ' uit moeten maken' die dacht dat wij via de app al een heuse relatie hadden. Werd pissig toen ik hem vroeg of hij nog leuke dates in het verschiet had! Bizar.
Leuk he? Ik ben ook echt verrast hoor. Nog steeds een beetje gek.. Drie dagen geleden riep ik nog het hardst dat ik geen man meer wilde voorlopig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven