Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tepelsteeltje schreef op 15 januari 2014 @ 14:53:

Billy had zichzelf ook al 'letterlijk en figuurlijk een loopse teef' genoemd, toen ze afgelopen week ongesteld was.

[had ik nog van de streams meegekregen want ik volg dit niet meer]gafferdamme wat ranzig om dat te zeggen en dat het hele land dan gelijk weet dat ze ongesteld is!
Only dead fish go with the flow
Ik vind Billy er trouwens veel ouder uitzien als 31!

Kan bijna niet geloven dat ze zo jong is, hoor. Ik dacht nl zeker aan 40+.

Of ligt dat aan mij?
Huh, waarom is Lindy weg? Ze leek gister nog best vrolijk op tv. Ik hoopte eigenlijk dat zij zou winnen, omdat ze de "normaalste" was. Nu ben ik denk ik voor Harold.
Some flies are too awesome for the wall
Ik snap niet dat er ruim 1,3 miljoen kijkers zijn...misschien vanwege de nieuwigheid?
quote:stefstef83 schreef op 15 januari 2014 @ 15:05:

Ik snap niet dat er ruim 1,3 miljoen kijkers zijn...misschien vanwege de nieuwigheid?Denk dat het gaat teruglopen. Programma draait nog maar anderhalve week idd.
Die Lindy vond ik een van de leuksten, tenminste nog een beetje normaal. Maar dat zal ook wel de reden zijn dat ze weggaat. Ik zou het geen minuut uithouden in die slangenkuil.
quote:femselien schreef op 15 januari 2014 @ 15:01:

Huh, waarom is Lindy weg? Ze leek gister nog best vrolijk op tv. Ik hoopte eigenlijk dat zij zou winnen, omdat ze de "normaalste" was. Nu ben ik denk ik voor Harold.

Gisteren was ze al weg hoor,wat je op tv zag is van vorige week woensdag of zo...

Ze had erge heimwee geloof ik.
Heeft Billy nu al uitslag van haar lebberpartij met Ruud?
Ik schakel net even in, ik zie dit echt nooit

Maar zijn dit beroepsidioten of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Stelletje ego' s bij elkaar
Hoe komt die accuboormachine opgeladen dan als er geen stroom is??
quote:Dreamglasses schreef op 15 januari 2014 @ 14:57:

Ik vind Billy er trouwens veel ouder uitzien als 31!

Kan bijna niet geloven dat ze zo jong is, hoor. Ik dacht nl zeker aan 40+.

Of ligt dat aan mij?Echt zo jong?? Ik vind haar er ook minstens half in de 40 uit zien. Okee, ze heeft nog 'n slank strak lichaam, maar haar gezicht is wel erg verpieterd. Zeker 'n roker?
quote:Pucker schreef op woensdag 15 januari 2014 19:57 Hoe komt die accuboormachine opgeladen dan als er geen stroom is??Er is stroom! In de basis was er een gasleiding, een stroomkabel en een wateraansluiting
Ahh ok, omdat ze vlak daarvoor zeiden dat de groepenkast niet goed was dus dat de stroom nog even op zich liet wachten dacht ik dat ze niet aangesloten waren ofzo.
Heerlijke trash tv.

Bij Billy gaan er bij mij ook best wat vooroordelen rond.

zeg ik met schaamte! Mijn eerste gedachte bij haar was "waar blijft haar methadon?'

Maar je merkt dat er nu al te veel ingegrepen wordt door de regie en dan haak ik af.

Dan zou ik net zo goed gtst kunnen gaan kijken
Ik vind het nog steeds heerlijk om naar te kijken

Lindy is nu bij rtl-late night
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jammer dat er geen interessante intelligente (wijze) mensen bij zitten, maar van die aso's en ego's. Wel precies de doelgroep van SBS denk ik maar ik vind r zo niks an.
quote:dophertje schreef op 15 januari 2014 @ 22:33:

Jammer dat er geen interessante intelligente (wijze) mensen bij zitten, maar van die aso's en ego's. Wel precies de doelgroep van SBS denk ik maar ik vind r zo niks an.Wat een onzin
quote:calvijn1 schreef op 15 januari 2014 @ 22:29:

Ik vind het nog steeds heerlijk om naar te kijken

Lindy is nu bij rtl-late nightIk heb te laat ingeschakeld wat had ze te melden?
quote:calvijn1 schreef op 15 januari 2014 @ 22:39:

[...]

Wat een onzinVolgens mij geen onzin hoor, de doelgroep van de SBS6 is lageropgeleiden!
music is my life
lindy had niet veel te melden, behalve dan dat het heeeeel zwaar was en dat ze nu gaat bijkomen en tijd voor zichzelf nemen.

serieus , na 2 weken niet thuis te zijn geweest? Ze deed het voorkomen alsof ze 2 maanden, zo niet 2 jaar weggeweest was.
Met die mensen in in loods voelt het misschien wel zo:-)
Heimwee heeft haar genekt

Kan toch?
Vind het sowieso wel bijzonder dat mensen geld moesten toeleggen om mee te kunnen doen. ik twijfel dan ook erg aan dat verhaal.

In Show Laat zei Lindy dat ze het bedrag niet gaat noemen, maar ze moest er wel voor sparen. Dat kan toch elk bedrag zijn?? Wie weet nu de draagkracht van zo'n meid? toen ik 23 was, moest ik door omstandigheden sparen voor 50 euro extra. Sjaa...

Zo'n Paul ook: die is toch kostwinner? Kan zo'n gezin leven zonder zijn inkomen en ook nog eens met zijn afwezigheid.? Ik kan me echt niet voorstellen dat die gasten betaald hebben om mee te doen. Ik denk eerder dat ze er een vergoeding voor krijgen. Lijkt me iets logischer.
Is 't zo slecht bekeken dat ze nu zelfs de uitzendingen niet meer online zetten? Die van gisteren staat er in elk geval nog niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven