Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
@freebs hahahaha nee ik moet niet ongesteld worden haha
en jaaaa coldplayfan!

en ik zag op jouw hyves hoeheettetters staan...

OASIS

Ken je Maybe? die is MOOOIII weergaloos

Maaaaybeeeeeeeeeeeeeehh lalalalaaa

wonderwall van ryan adams is ook mooi, een hele langzame
Kaartjes uitverkocht?? Ja kan het me voorstellen.... :-S

Als ze nou ens optreden in HMH.. Dan kun je stiekem naar binnen ik weet nog wel een maniertje om te proberen hihi :D
hahaha hmm naja ik word dan altijd een beetje labiel!!!
Jezus freebs ik kom je een keer ophalen en dan stop ik je thuis in een doos en dan mag je d'r uit als ik een kutdag heb.

Moet iedere keer zo om je lachen!
ik ga naar bed...

Night!!!

XXXXX freebs

En Vlinder zou jij OOK MOETEN DOEN

hihi

hahahahhaa

.......

Ik weet niet of ik in het echt ook zo grappig ben hoor hihihi

naja je weet me te vinden voor je kutdagen...

KUSSSS!
Ja ja ik ga ook!

Bedankt voor het opvrolijken freebie!

Truste iedereen!

xxx
Ai Vlinder wat moeilijk, maar je moet het natuurlijk zelf beslissen, ben het eigenlijk wel een beetje met de anderen eens, straks is het een grote deceptie, doet dat dan niet extra pijn?

Even voor de hyves; ik ben dus de eva met boontjes op het menu mét foto, ga die andere account (zonder foto) voor de zekerheid maar even verwijderen haha, heb op de foto een roze polkadotbloesje aan en volgens mijn vrienden een te diepe inkijk hahaha.

Knuf

Eef
@Nomad en @Lobelia, allebei heel veel sterkte, hopelijk hebben jullie wat aan het lezen en schrijven op dit forum, wij weten hoe moeilijk het is dikke knuffel voor jullie
@vlinder, Ik houd nog wel heel erg van hem en ik heb vreemd genoeg ook steun aan hem. Verder doe ik een klein beetje of het nog niet zo is met hem in de buurt en vindt ik dat hij best mag zien hoe ontzettend veel pijn hij mij doet.

Ik ben bang om alleen te moeten gaan slapen vannacht in het grote bed.

Drie jaar geleden kende ik hem nog totaal niet en was ik erg onafhankelijk van alles en iedereen. Waarom denk ik dan nu dat mijn leven ophoud zonder hem?

Ik hoop gewoon dat hij mij heel erg gaat missen en beseft dat hij wel van mij houdt en dat hij mij nodig heeft, ik weet echter heus wel dat dat niet gaat gebeuren.

Hoelang zijn jullie er al mee bezig? Ik weet dat het bij iedereen anders is maar het zou mij helpen om te weten wanneer jullie je weer een beetje ok gingen voelen.

knuffels voor iedereen die dat gebruiken kan
@ Lobelia, daar moet je juist NIET naar luisteren

Over hoe lang anderen erover doen om zichzelf weer beter te voelen.

JIJ bent JIJ namelijk, er staat simpelweg geen tijd voor liefdesverdriet.

Kijk Vlinder die heeft het er soms nog steeds heel zwaar mee, en ik, ik ben een maand verder en ik al weer veel minder.

Daasr moet je je niet te veel aan optrekken.

Je moet voelen wat je voelt en vooral heel dicht bij jezelf blijven (sorry Vlin dat ik jou er even bij betrek, maar tis om even een verschil aan te geven)

Hopen is iets wat iedereen doet, vaak tegen beter weten in.

Mijn moeder zij altijd, Sum, hopen liggen in de toiletpot, daden doe je met je hoofd (wijs mens die moeder van mij)

Geef het gewoon tijd, wanneer kom je weer terug naar huis en heb je een plekje voor jezelf (en je verdriet)

Knuffel,Sum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dames

Even korte reactie. Aantal to do's dingen hier liggen.

@ Vlinder, aub stuur hem de mail niet. Of haal in iedergeval eruit dat je hem terug wilt. Want zoals Summer al zei, waar zijn de rode rozen en serenades. Stuur hem naar ons op of naar jezelf... maar niet naar hem. Kan totaal afrechst werken..

@Lobelia, ja we zitten allemaal in verschillende stadiums, ik zat ook in de jouwe een aantal maanden geleden, maar ben verder. Bij de een gaat het sneller dan bij de anderen. Maar vooral praat/schrijf/huil en lach.... samen komen we er door heen.

Een vriend van mij zei ooit: soms kom je mensen tegen op bepaalde moment in je leven die je weer een stap verder helpen. Wij zijn deze mensen voor elkaar. Wij gaan elkaar helpen deze stap te zetten. Door je verhaal op het forum te zetten heb je de eerste stap gemaakt. En we kunnen delen, omdat we allemaal hetzelfde mee maken
ahum, denk je dat je alweer verder bent, heb je weer zo'n rare droom. Dromen jullie ook veel over je ex?

Vannacht droomde ik dat ik (wel op die twee matrasjes die nu nog heb) wakker werd en naar een andere slaapkamer (die ik nu niet heb ) liep en daar mijn ex zag liggen slapen. Ik deed de lamp aan en vroeg waarom hij apart sliep en toen stond hij op en liep met me mee, hij zei niks en bleef rustig wachten tot ik de matrassen naast elkaar had gelegd. O jee.. ik speur hierin naar de onderliggende boodschap, iemand een idee?

Eef
Rare droom...maar helaas ben geen dromen expert dus kan je niet uitleggen....
Jij hebt het gevoel dat je al 'het werk' doet en veel moeite doet terwijl hij maar toe kijkt en niks doet..

?
Jij probeert (matrassen) weer te lijmen....Maar hij niet.

Het feit dat jij hem ophaalt zegt al dat je het niet helemaal snapt (waarom slaap je hier? / waarom heb je me verlaten?) en je hebt nog steeds het gevoel (hoop) dat het goedkomt.

Ook al moet jij er alleen je best voor doen, en doet hij niets.
Hoi Lobelia.. Welkom dan maar...

Schrijf erop los zou ik zeggen!

Was er nou nog een nieuw iemand??
Je moet voor zo'n droom gewoon ff terug gaan naar wat voor gevoel je had in die droom..

Wanhopig/ verdrietig/ boos..
Nee joh Eef, gewoon een rare droom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
of bang

(ja freebie, of dit, of dat..Je punt is duidelijk nu.hihi)
Nee sum vind ik niet..

Je droom wil je dingen duidelijk maken (vaak) en helemaal als je nooit je dromen herinnert...

En als het eenmaal duidelijk is dan droom je die droom niet meer!

En het helpt jezelf ook bij de acceptatie!! bij mij iig...

Zet je aan het denken.
Niet stom bedoeld!
Droom jij nooit dan Sum?
Kun je nagaan hoe lief je lichaam voor je is door je zomaar door de acceptatie heen te slepen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven