Wachten, wachten, wachten (deel 3)

25-10-2013 15:47 2776 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel drie alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten.

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken.

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende:

- Beginnen vanaf begin 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenTara823132herfst 2014Baan vriend & trouwenflora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727najaar 2015Sparenukkie213333dec 2014Uitslag bloedonderzoekunderstatement2526voorjaar/zomer 2015Zekerheid huis & baandrika793527januari 2015groen licht huisartseerst gewacht op vriend & reis
quote:matroesjka_ schreef op 18 januari 2014 @ 10:13:

Zandvos je vriend wil gewoon niet alles zelf moeten doen bij een verhuizing Hahaha, zou het?
@zandvos Ja ik heb dat artikel in de Viva ook gelezen. Interessant he! Ik herkende me in bepaalde dingen (helaas) wel maar hoop ook dat ik niet zo extreem word als sommige dames daarin!
Ik lees geen viva. Behalve bij de afhaalchinees

Oh wat wil ik graag dat het april is. Dan begin ik met solliciteren. En hopelijk dan een beetje snel aan het werk en in 2014 nog zwanger!
Wat is er weer veel geschreven.. Wij zijn een lang weekend weg geweest, was heerlijk ! Nu nog een paar dagen wachten; uiterlijk vrijdag hoor ik of ik de baan heb! En dan kan alles dus wel weer snel veranderen, blijft nog even spannend..

@wintersport: Ik ga eind februari een weekje op wintersport, wel zin in. Ik ga overigens langlauflessen nemen ipv van skiën, dat is iets meer mijn ding.

@rammels: die vallen bij mij nu eigenlijk wel mee, ik ben zoals dester ook schreef vooral lekker van het nu aan het genieten en nu we samen een plan hebben voelt het gewoon goed zo. Ben wel benieuwd hoe ik het voel als de baby van mijn zus geboren gaat worden, wie weet ga ik dan weer keihard rammelen, haha.

@wijn ; sterkte en knuffel ! Hoop dat het snel weer wat minder stressvol is allemaal bij jullie.

@Tara; voor jou ook een dikke knuffel!

@tafelkleed, wat spannend, ik zal aan je denken vanmiddag!

@beginnen: Ik wil ook pas beginnen als het echt uitkomt, dus in ons geval waarschijnlijk ook na onze reis.

@verhuizen_zwanger: Ik zou denk ik vooral tegen de tijd dat ik zou moeten bevallen toch wel in een huis willen zitten dat gewoon klaar is daarvoor. Dus dan moet je niet middenin een verhuizing zitten..
Ik lees ook geen viva, dus geen artikel gelezen.

Tafelkleed, ik duim voor jullie vandaag!

Ukkie, spannende tijd! Hoop zo dat je wordt aangenomen en dat jullie verdere plannen uitgevoerd kunnen worden!
Tafelkleed ik weet niet of je dit nog leest maar ik duim vandaag ook voor je!
Ik duim ook!
Er branden hier kaarsjes voor jullie, Tafelkleed Heel veel succes met het gesprek!

Ik wil toch eventjes leuk nieuws vertellen . Mijn vriend heeft een hele fijne baan en een leuke baas, hij werkt in de zorgadministratie en zit daar nu al bijna 3 jaar heel goed op zijn plek. Hij heeft een contract van 32 uur, maar werkt veel over omdat er nu veel wordt aangepast in de zorg. Ik had al een paar keer gevraagd of het misschien een idee was om te vragen om meer uren (want hij bouwt nu steeds heel veel vakantie-uren op die hij toch niet opneemt). Nou zijn baas heeft hetzelfde gedacht. Die kwam bij hem langs en heeft gezegd dat hij niet één periodiek omhoog gaat, maar twee. En of hij ook van 32 uur naar 40 uur per week wilde gaan. En daar heeft mijn vriend natuurlijk geen nee tegen gezegd , dus hij gaat een stuk meer verdienen vanaf volgende maand! Helemaal top dus .
Succes vandaag tafelkleed!
Super fijn voor je vriend, Aliceanna!
Ik duim ook voor je tafelkleed!

En wat een goed nieuws Aliceanna:)
Wat goed Aliceanne!
Mooi nieuws Aliceanna!

Ook hier word voor je geduimd Tafelkleed!!
Er brandt hier een kaarsje voor je, Tafelkleed .

Aliceanna, wat fijn nieuws voor jou en je vriend!

EvaViva, ik heb een abonnement op de Viva en ik heb gelijk naar dat artikel doorgebladerd. Ik herken er inderdaad wat in, maar ik ben lang niet zo extreem als sommige voorbeelden die er gegeven werden. Ik begreep wel waarom vriendinnen geïrriteerd raakten en mannen ervandoor gingen, die vrouwen tilden rammels hebben naar een hoger level haha. En ik praat eigenlijk niet over mijn rammels met mijn vrienden, alleen met mijn vriend. En hier natuurlijk.
@zandvos Inderdaad, in dat artikel ging het er wel erg extreem aan toe. Maar het gevoel wat erachter zit van "ik wil nu" herken ik wel een beetje .

Ik praat over mijn rammels overigens ook alleen met mijn man en mijn beste vriendin. En met jullie ja!
Hoe is het gegaan tafelkleed?
Ik ben ook benieuwd Tafelkleed! Hopelijk hebben onze kaarsjes geholpen
@ Tafelkleed: Ik heb voor je geduimd.

Ik zit momenteel mezelf een beetje gek te maken met mijn eigen gepieker over vriend, werk, trouwen, kinderen. Nou ja over alles zo ongeveer dus. Vriend vind dat ik me geen zorgen moet maken over hem en ook niet over al die andere dingen. Hij heeft een punt, maar hij piekert er net zo goed over als ik.

Ik droomde laatst dat ik zwanger was en dat vertelde ik aan vriend. Zegt hij: Zal ik je dan maar zwanger maken? Aan de ene kant lief dat hij het ook wil, maar aan de andere kant herinnert het mij er alleen aan dat het nog niet de juiste tijd is.

Sorry voor mijn gezeur.
Tafelkleed ook hier een kaarsje! Succes
Lieve tafelkleed, hoe ging het?

tara: dikke knuffel! Echt niet leuk dat wachten op werk.
Tafelkleed, hoop dat het gesprek positief is verlopen!

Tara het is frustrerend!
Het is ook wel een hele ongelukkige tijd om je kinderwens uitvoeren te verbinden aan een baan hebben he
Even laten weten dat ik heb bijgelezen, maar heb even geen puf om te reageren ivm stress door het huisgedoe.

Hoop dat dat alles goed is gegaan met tafelkleed.
@Tafelkleed, ben ook benieuwd!

@Tara; ik herken het gevoel van wachten op een baan voor je aan kinderen (of in ons geval eerst samenwonen) begint.. zeer frustrerend af en toe.

@artikel_viva; heb voor de verandering deze week ook maar eens een viva gekocht om het artikel te lezen. Herkende er wel wat in, maar ben zelf idd niet zo extreem als de vrouwen waar het daar over ging. Het lijkt me ook niet gezond om puur en alleen vanuit je kinderwens heel hard op zoek te gaan naar een man waarmee je die kunt vervullen. Bij mij was het echt andersom, dat ik pas nadat ik mijn huidige vriend ontmoet had een echte kinderwens kreeg.

@rammels; Vandaag is mijn neefje geboren en nu zijn de rammels dus weer terug !
@artikel_viva, nu ben ik nieuwsgierig wat er allemaal in staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven