Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 24 juni 2008 @ 22:03:

Bridge, voor jou en kleine dramaqueen.Haha dank. Kan niet wachten tot ze 18 is, en ik op zondagochtend echt mijn huis MOET stofzuigen!
Ja clusterposten Bridge
Dacht al dat Ceetje een regeldag had en zo...
Haha je zou het bijna denken. Nee dus

Ceetje doet weer raar. Gisteren bij mijn ouders zei ze ineens: 'Dead people are crying'. Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
Getver... Heeft ze dat vaker?
quote:amalia schreef op 24 juni 2008 @ 22:01:

[...]

Tss, echt wel. Zo'n hippe Amsterdammer!

't Waren meer van die gooise types, Amalia.. Oeps sorry!

En het werk speelt zich hier nog steeds af in de schuur en dat gaat nog ff duren.

Welterusten!
Werk? Dat voor die baby? In de schuur? huh?
He bah Star, heeft ze een stukje film gezien misschien?

Nieuwste stunt van oudste zoon:

je hangt aan de wasbak, trekt je op, doet een voet op de greep van het keukenkastje, trekt je nog verder op et voila, je zit in de gootsteen.

Ik vind het niet zo´n goed idee eigenlijk...
quote:bridges6 schreef op 24 juni 2008 @ 22:14:

Werk? Dat voor die baby? In de schuur? huh?
Oh Jin het is heel erg maar ik moet meestal wel lachen om dit soort stunts van T. Kan me dat stukje van de badkamer op slot doen ook nog herinneren. Heb ik ook om moeten grinniken. Terwijl het inderdaad niet zo'n strak plan is...
Ik ga een fles geven en wat slaap pakken. Wil eigenlijk de rest van Star niet nu horen, want anders kan ik daarvan niet slapen. Ben een muts wat dat betreft, sorry Star! Lees het morgen wel!
Saai, saai, saai! En ik maar wachten op grote smurf hier. Ik wil eigenlijk nog dweilen....
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums

de groep is niet gelukt, dus ze staan op de link. Foto van buik is van 9 juni

meiden ik ga mijn bed opzoeken. Ik hoop dat ik de volgende keer baby- nieuws heb!

tût maris
Geen idee of ze iets gezien heeft. Kan me niet herinneren dat ze the sixth sense onlangs nog gezien heeft

Grote smurf

Cee heeft geleerd van jouw, met recht, Steenbokje. Zat vandaag bij mijn moeder ineens boven op de eettafel.
Doet het ook niet Ris, moet je voor inloggen.
Oh jee, dat is een slecht voorbeeld van mijn klauter! De mijne spreekt nu drie talen:

doej,baai,tsjauw
http://familie_album.mijnalbums.nl/
deze dan???
Goed van Thomasje. Vond dat doeiiiii zo schattig.
Jaaahaaa, die doet het Rissie! Mooie buik, fleurige kamer (en dan moet ik toch stiekem even gniffelen om mijn gyn die het toe verkeerd had....) en leuk koppie heeft Mark! Grote vent kijkt wel wat sneu trouwens met die leegloop van de vijver.
Jaaaaaaa nu doet ie het! Schattig kamertje, mooie zoon en supertoeter
dank dank. Haha ja ik denk daar dus ook wel aan hoor jin; hij zou het toch wel goed gezien hebben??? Anders heeft uk meteen een complex;-))

ja die toeter.... Bij mark was het nog erger! Hou mijn hart (of moet ik zeggen buik) vast

Nou nu ga ik echt, zit zo te wiebelen op de stoel dat vent er gek van wordt haha

Lekker slapen voor straks
Trusten! Hopelijk een vruchtbare nacht

He, we hebben onze 10000-ste posting net niet eens gevierd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven