* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
*%%$ $%%^^&*(()_+&^%$$ ##$#$$% ^%^&*^&*(*(

Ik ben nu 40 minuten bezig hier en dit is de 4e poging.

Heb op iedereen gereageerd en *boem* tekst vliegt weg (geen idee waar naartoe). Ik ben WOEST !

Dat doet die klote-laptop nou elke keer als ik draadloos zit te werken. Word er sch*tziek van inmiddels... zucht....

Fijne avond verder !

XXX
Goh, het is zomaar gelukt om bovenstaande te posten

neem een lekker glas wijn en ga buiten zitten

Hoe is 't met jou en Laura !?

O, wat ben ik toch weer goed bezig geweest met sporten net. Dus is het helemaal niet erg dat ik nu met een aantal m&m's achter de computer zit....toch??

Mooie buik weer Marit, 't begint er al op te lijken hè?

P. en ik zaten gisteren eens te bedenken hoe we Femkes verjaardag gaan vieren. Niet te druk, maar 't is toch wel leuk om iets te doen. Met ouders, broers en aanhang en twee goede vriendenstellen met kinderen zitten we toch al op de 20 personen (=inclusief 7 kinderen, van 0 tot 4,5 jaar.....)

Nou goed, we hebben nog even om er over na te denken hoe of wat. Hebben jullie een tijdsduur bedacht? Bijvoorbeeld van 3 tot 6 uur ofzo?

Ik denk dat ik met de traktatie op de creche ook maar iets van rozijntjes doe ofzo, da's altijd goed volgens mij.

Onze creche doet trouwens niet aan moederdag en vaderdag, vond ik eigenlijk wel een beetje sneu voor ons, haha. Gelukkig had Femke er zelf aan gedacht .

Femke heeft nu sinds een week dat het onder haar (linker) okseltje rood is, een beetje uitslag ofzo. Ze heeft er geen last van, als ik er aan kom dan mag dat gewoon, maar het klopt toch niet.

Nu doe ik er na het douchen wat talkpoeder op zodat het echt goed droog is en dan nog wat sudocrème, maar ik zie nog niet echt resultaat.

Hebben jullie ook zoiets gehad bij jullie kindjes?

Ik zal anders donderdag even de huisarts bellen om te vragen of ik nog iets kan doen.
ik moest ff kwijt dat zoë mijn moeder en ik gezellig boodschappen hebben gedaan. het zo schattig als ze dan los mee loopt. ze heeft daar precies aan gewezen wat ze wilde eten. ze heeft een zak aardappels uit het schap getrokken en bijna een gehakt bal. toen is ze maar het winkelwagentje weer in gegaan.

al vast weltrusten

groetjes marianne
Oh my God, Ik heb gesolliciteerd op een functie in Groningen (afgelopen vrijdag) en vanmiddag belden ze of ik maandag op gesprek wil komen. Aaaaaggghhh dat gaat me toch wat te snel.

Stom he? We hadden toch besproken dat we vanuit de Randstad wel terug wilden naar het Noorden maar nu het zo ver zou kunnen komen krijg ik toch heel erg de neiging om terug te krabbelen, we hebben hier zo veel. Maar ja, dichter bij mijn ouders is voor Carlijn (en ons) ook leuk, om niet te zeggen heel handig. Bovendien kunnen we zoooo mooi wonen in Drenthe voor hetzelfde geld (of minder). Decisions decisions....

Marianne, wat goed zeg, Zoe die al zelf loopt in de supermarkt. Ik vind het echt zo knap en leuk ook. 't worden zulde wijsneusjes nu.

Jane, kut zeg, ben wel benieuwd naar je verhaal maar ja, drie keer op nieuw typen is ook geen lolletje

Peetje, lastig he, dat het zo snel druk wordt. Wij verdelen het een beetje in tweeen, de mensen met kinderen voor het middagslaapje en familie na het middagslaapje, al zullen mijn ouders er de hele dag wel zijn. Trouwens over rozijntjes gesproken eten jullie kindjes die al? Ik vind ze zo klein en ben bang dat ze zich zal verslikken met nare gevolgen.*of ben ik nu weer overbezorgd*
quote:malar schreef op 24 juni 2008 @ 22:41:

Oh my God, Ik heb gesolliciteerd op een functie in Groningen (afgelopen vrijdag) en vanmiddag belden ze of ik maandag op gesprek wil komen. Aaaaaggghhh dat gaat me toch wat te snel.

Stom he? We hadden toch besproken dat we vanuit de Randstad wel terug wilden naar het Noorden maar nu het zo ver zou kunnen komen krijg ik toch heel erg de neiging om terug te krabbelen, we hebben hier zo veel. Maar ja, dichter bij mijn ouders is voor Carlijn (en ons) ook leuk, om niet te zeggen heel handig. Bovendien kunnen we zoooo mooi wonen in Drenthe voor hetzelfde geld (of minder). Decisions decisions....

Lastig inderdaad. Ga je wel gewoon op gesprek om het aan te kijken? Kun je altijd nog nee zeggen, beetje marktwaarde bepalen .

. Trouwens over rozijntjes gesproken eten jullie kindjes die al? Ik vind ze zo klein en ben bang dat ze zich zal verslikken met nare gevolgen.*of ben ik nu weer overbezorgd*

Hahaha heb dus precies hetzelfde. Vind het maar enge dingen. En hierin zit het me erg mee...Eva is er niet gek op!
Nou, met frisse moed er maar weer tegenaan vandaag. Heb spontaan besloten een vrije dag op te nemen. Laura net naar de crèche gebracht. Ik heb zin in een dagje saunaaaaaa \\:-)// .

Malar, whahaha, héél herkenbaar, jouw reactie op die sollicitatie. Ik heb dat ook altijd als ik ergens op gereageerd heb. Dan vind ik het ineens ook wel eng worden. Echte helden zijn wij . Stel dat je die baan krijgt, dan gaat er zoveel veranderen in jullie leventje. Das niet niks en zeker iets om alle voors en tegens af te wegen. Natuurlijk beslis je dat niet in 1 dag.

Ik zou je adviseren om wèl op gesprek te gaan (wat Metis ook al zei: marktwaarde bepalen) en daarna kijken wat er gebeurt. In het gesprek zal het ook wel ter sprake komen, lijkt mij. Ze zien je huidige woonplaats. En als je gewoon eerlijk bent daarover (ik gooi altijd alles op tafel, zo fair mogelijk), is het ook geen heet hangijzer bij besluitvorming. Je hoeft pas te beslissen als beide partijen graag met elkaar verder willen. En zover is het nog niet, toch? Kiek'n wat' wordt .

En v.w.b. rozijntjes: Laura eet ze sinds ze 10 mnd is. Ze kan ze zelf uit het doosje peuteren (als ik de gevaarlijke klepjes eraf scheur). Ik ben nooit bang geweest voor verslikken eigenlijk. Ze kauwt ze heel lang fijn. Gewoon proberen.

Marit, ik heb geen wijn meer genomen, maar wel een goeie tip . Maar heb wel gelachen om de film 'Ellis in Wonderland'. Was een goed recept om weer te kunnen lachen ! Gave buik heb je trouwens al hoor. En ik vind Ilse echt heel erg veranderd op de nieuwste foto's. Leuk hoor.

Marianne, wat lief dat Zoë al zo lief meestapt. Knappe meid hoor. Wat kun je dan trots zijn hè? Laura staat/loopt nog niet los, maar wel aan 1 handje. Als ik dan de crèche uit loop met haar ben ik ook zo trots .

Peetje, ons feestje was inderdaad van 3-6. Prima bevallen. Laura heeft nog wel even op bed gelegen van 5-half 6 en dat ging prima. Wij hadden ook iets van 20 volwassenen en 7 kinderen. Ik vond het perfect, maar wij hadden geluk dat het schitterend weer was en iedereen buiten zat. Doe waar jij je leker bij voelt. Dat is het belangrijkste.

Metis, wat lief dat je een afgesabbelde aardappel krijgt !!! Vroeger vond ik het altijd vies als ouders iets opaten wat hun kind had uitgespuugd, hahaha. Maar nu doe ik het zelf ook .

Catpowert, where art you?

Laura is ook erg vroijk de laatste tijd. Ondanks vreselijke luieruitslag (de billen liggen helemaal open) is ze een vrolijk moppie. Altijd lachen en gek doen. Hoe wilder, hoe beter.

Ze heeft de afgelopen 3 weken 3 hoektanden gekregen (2 bovenin, 1 onderin). Het wachten is nu op 1 hoektandje onderin. Gaat lekker.

Verder vind ik het gewoon zó leuk de laatste maanden. Wat Punkertje ook als schreef: het wordt alleen maar leuker. Dat geloof ik ook. Ik ben niet zo'n baby-mama, geloof ik. Ik vind deze leeftijd zoveel leuker. Ze kan zelf veel dingen, zoals stappen en drinken. Ze kan zichzelf heel lang goed vermaken. Ze eet/drinkt goed, is vroijk. Slaapt hele nachten door zonder problemen. Ik ben stráálverliefd op d'r. Een lekker ding.

Ik ga de site van de sauna eens bekijken en dan zo lekker weg. Luxe hoor !!

Kus, kus.

Jane

Jane, je klinkt heel goed in je verhaal !

voel je je ook echt weer goed? niet zoals de tijd na je vakantie?

ik ben ook geen baby-mama

en toch komt er weer één.... en kijken we allebei al uit naar de tijd na februari....weer beetje rust in de toko.

hier geen problemen met de rozijnen hoor,

ik ben juist bewust niet te voorzichtig met grovere dingen, in de hoop dat ze het zo snel mogelijk doorheeft en er minder risico's zijn.

ik ben zó vreselijk moe !

vanavond vroeg het bedje in dus..

Malar, trouwens heel herkenbaar wat jij schrijft over opeens de neiging hele sollicitatie af te blazen!

Maar, goede tips hier; toch gaan. Je kan altijd nog zien daarna.

LANG ZAL ZE LEVEN

LANG ZAL ZE LEVEN

LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA

IN DE GLORIA

IN DE GLORIAAAAAA

HIEPERDEPIEP

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lieve Zoë,

van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

Dat je maar een hele grote meid mag worden, de hele taart kapot mag slaan (en veel taart mag eten), veel kadootjes en veel knuffels mag krijgen.

Een hele gezellige dag gewenst.

Liefs, Laura
Hiep hiep hoera voor Zoë!!

Een hele fijn dag, met mooie slingers, kadootjes en vooral: taart

Marianne en man, gefeliciteerd met jullie dreumes!
Van Harte Zoe! Een hele fijne dag gewenst. (Ik ben heel benieuwd wat je met je taart doet maar dat laat je mama vast wel weten )

Metis, Marit en Jane, maar natuurlijk ga ik naar het gesprek. Ik zie wel. Het hoeft tot niets te leiden en bovendien zoeken ze iemand voor voltijd en eigenlijk wil ik dat niet. Vier jaar voltijd werken betekent dat ik Carlijn pas weer een hele dag voor mezelf heb als zij naar school gaat, daar krijg ik spijt van.

Jane, je klinkt goed, heb je lekker van je dagje sauna genoten?

Trouwens, over sauna gesproken, even een oproepje. Mijn beste vriendin gaat in september trouwen en we zouden nog een dagje weg met een meid of 5. Ze woont in het buitenland dus dat maakt het moeilijker echt een vrijgezellendag te organiseren, een dagje pamperen (met massage, gezichtsbehandeling en pakkingen oid) leek ons nog wel te doen maar waar???? Het is allemaal best wel duur en bovendien zijn we geen echte sauna gangers dus is zo'n hele dag dan wel leuk want je haalt volgens mij je geld er alleen maar uit (hoe Nederlands, deze wens ) als je van alle faciliteiten gebruikt maakt. Iemand tips voor een goede locatie of misschien een heel ander leuk idee voor een dagje weg met 5 meiden???

(f) (f)

(f) (f)

(f) (f)

Jaaah Zoë is jarig vandaag

Hieperdepiep Hoera!

(f) (f)

(f) (f)

(f) (f)
Oh ja, Jane en Metis, namens Notie nog heel erg bedankt voor jullie kaart! Leuk!!

(wel sneu trouwens, er zijn zaterdag maar 5 kaartjes aangekomen, terwijl een boel mensen er 1 verstuurd hadden.. Maandag weer 1, dinsdag 2 en ik mis er nog minstens 4, volgens mij is de TNT een beetje in de war)
anoniem_33092 wijzigde dit bericht op 26-06-2008 11:26
Reden: ff in grijstint
% gewijzigd
Zit nu op mijn werk en tis druk druk, dus ik probeer later weer even te komen kletsen..
Lieve Zoë

Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een hele fijne dag gewenst, ook voor Marianne + man!

anoniem_31840 wijzigde dit bericht op 26-06-2008 11:51
Reden: Plaatje was verdwenen
% gewijzigd
Joepie, Zoë is 1 jaar!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

En ook gefeliciteerd voor jullie, Marianne en man

.
hoi hoi,

bedankt voor de leuke felicitaties

punkertje en jane heel erg bedankt voor de kaarten. zoë vond ze erg leuk.

vandaag hebben we het erg druk gehad. zoë is overladen met kadootjes. Ze genoot echt van alle aandacht. we hebben 'sochtend op de kov haar verjaardag gevierd. was erg gezellig. de traktaties hebben de kleintjes heerlijk op gepeuzeld. toen we thuis kwamen kregen we de eerste verrassing. mijn oma was er. die is nog nooit bij mij thuis geweest om dat ze de 6 trappen niet op durfde en een uurtje later was verrasing 2 er kees zijn oma uit a'dam. die was ook nog nooit geweest omdat ze de trappen niet op durfde.

de taart vond ze geweldig. echt alle slagroom heeft ze op gegeten.... de snoepkont.

enigste wat wel sneu was dat ze vannavond wakker werd van de bel. ze was echt helemaal overstuur. na 2 pogingen ging ze met wat gewrijf en gesus rustig in bed liggen en viel ze inslaap. ze ligt nu nog steeds te slapen....

morgen lekker vrij.....de troep opruimen. het lijkt wel of er een bom ontploft is.

groetjes marianne
late reactie late reactie late reactie !!!!

LIEVE ZOE, KNAPPE MEID, VAN HARTE GEFELICITEERD NOG MET JE 1E VERJAARDAG !!!!

zo te lezen ben je lekker verwend en heb je gesmuld van je slagroomtaart! Marianne voor jou en K. ook nog van harte met jullie meisje.

dikke knuffel van ons! DD en Jayda (f)
Sorry ook een late reactie van ons.

Zoe van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt zo te lezen heerlijk genoten van je slagroomtaart en heel veel speciale visite gehad. Wij hopen ook dat je heel veel cadeautjes hebt gekregen.

Doe je ook de groetjes aan je vader en moeder.

Liefs Tinok, Tinok-man en Guy
hoi allemaal,

de eerste foto's staan op het album!!

groetjes marianne
Hoi,

Klinkt als een leuke verjaardag Marianne. Leuke foto's hoor, grappig met zo'n feestmuts op.

Punkertje: ik heb jouw nieuwe foto's ook bekeken. Schattige foto's van die 2 samen naast elkaar in de kinderstoel en in het badje!

Femke doet steeds meer pogingen tot tijgeren, in combinatie met rollen.

Hebben jullie trouwens een buggy die je aan de fiets kunt hangen? Dus een lichtgewicht buggy? En zo ja, wat voor één? Eentje die in verschillende standen kan of gewoon een hele simpele goedkope? Je hebt ze van ¤ 20,- tot ¤ 250.- geloof ik.

Morgen heb ik een cursus, niet echt veel zin in, maar goed.

groetjes, peetje
Leuke foto's Marianne :-) Klinkt als een mooie dag! Hield ze haar mutsje netjes op?

Punkertje, wat een scheetjes jouw kindjes met zn 2! Echt heel leuk!

Metis, schattig he, als je zo'n lekker klef afgesabbeld stukje eten in je gezicht krijgt?
Hm, daar ging iets mis met posten..

Ga nog ff verder tikken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven