Heb ik weer.....

23-06-2008 22:55 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb ik weer.......vind een man helemaal leuk, echt té leuk eigenlijk.

We hebben leuk contact, vrijdag voor het eerst samen weg geweest, was hartstikke gezellig!

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem. We hebben het leuk, lekker lachen etc.. Verder is er trouwens nix gebeurd, hij heeft me thuis gebracht, keurige kusjes op de wang en dat was het.

Zoals gezegd, hij is echt errug leuk en ik voel me goed bij hem.

Té goed dus.

Maar nu komt het: hij is moslim, hartstikke getrouwd en 2 kiddies.

Pfffffffffffffffff, waarom heb ik dat nou weer???

Ik merk er overigens niets van hoor, dat hij moslim is. Hij eet geen varkensvlees, dat is het enige.

Maar dat getrouwde.......brrrrrrr. Aan de ene kant weet ik dat het gewoon gezellig moet blijven en verder nix, maar aan de andere kant snak ik naar meer!!!!!!!! Ik weet in me hoofd dat ik nu op dit moment, nu er nog nix is, al afstand moet gaan nemen. Maar ja, weten en doen is wat anders. Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Waarom doen wij vrouwen ons dit zelf aan? Een getrouwde man leuk vinden, eigenlijk min of meer weten dat je ge- dan wel misbruikt wordt. Maar gewoon doorgaan hoor, niet naar je verstand luisteren.

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoe moet ik hier mee omgaan? Gewoon over me heen laten komen en het lekker leuk hebben? Maar wat dan als er meer gevoel bij komt kijken? Dan is het te laat. Zit ik in tranen op me bank en hij lekker vrolijk bij z'n vrouw en kiddies. Goed verhaal! Ik baal er best van. Maar vind het toch ook wel leuk en spannend. Wat een tegenstrijd!

Grrrrrrrrrrrrr, wie heeft opbeurende woorden of advies???????
En jouw beste vriend, snakt hij ook naar meer (van jou)? Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je eigen vriend dat toch een tikkeltje minder prettig zou vinden.
@ Femina: ik ben niet speciaal wantrouwend t.o.v. mannen en al helemaal t.o.v. mijn eigen man. Ben ook nooit gekwetst in het verleden op deze manier. Heb wel gezond verstand en denk dat de situatie als door TO beschreven alleen maar narigheid met zich meebrengt voor alle betrokken partijen waarbij TO en man een keuze hebben en vrouw en kinderen niet.
@ Charlotte!

Gezond verstand, altijd goed om te hebben! En ik denk dat je gelijk hebt dat de meeste van dergelijke situaties narigheid brengen en dan met name voor de mensen die er niets mee te maken hebben (vrouw/ kinderen) zoals je terecht zegt.

Desalniettemin vind ik de ondertoon in deze topic een beetje 'jammer'... TO wordt alleen maar afgebrand en verteld zich uit de voeten te maken...

We zijn allemaal wel eens heimelijk verliefd geweest: op de leraar, de buurjongen met vriendinnetje, later op die ontzettend populaire student enz. enz. TO wil gewoon haar ei kwijt en wil misschien we dat horen wat ze eigenlijk al wel wist: niet doen... maar ik denk dat TO er meer aan heeft als we ook een beetje begrip voor haar tonen... Ik ben niet altijd van de Mantel der Liefde qua aanpak, maar deze modderpoel, dat lijkt me ook niet echt 'aardig'...

Zo, nu einde voor Fem wat betreft dit topic ;)!

Greets,

Fem
quote:Femina schreef op 24 juni 2008 @ 13:26:

[...]

hij mag hét dan wel hebben, maar het feit dat TO hier een topic over opent, geeft toch al aan dat zij niet geheel naief/ zonder nadenken etc.. in een relatie met een getrouwde man wil stappen.

Uiteraard is het voor TO zelf en de man en zijn vrouw/ kinderen beter om niets te beginnen! Maar moet dat ook direct een einde van een vriendschap betekenen? Als TO haar gevoelens bij hem neerlegt, dit niet wederzijds is en TO beseft/ onthoudt dat het dus niets kan worden op relatie/ liefdesgebied, dan kan een gewone vriendschap toch nog steeds...

Iedereen roept direct wegwezen, waarom? Tenzij TO zich zelf heel veel 'verdriet' aan doet om zichzelf elke keer te confronteren met een man die niet verliefd is op haar, dan zou ik een vrienschap met een man waarmee je kan lachten/ praten etc. niet zomaar beeindigen...

Enne, een man die bij een eerste afspraak direct zegt getrouwd te zijn en kinderen heeft, lijkt me niet de doorsnee vreemdganger, dan zorg je toch eerst dat iemand écht 'hooked' aan je is, alvorens je je trouwring laat zien....

In de OP lees ik niets terug over TO's bedoeling om een vriendschap met deze man te beginnen. Het is heel duidelijk, ze hebben met elkaar afgesproken, omdat er blijkbaar van beide kanten interesse is voor meer dan een platonische vriendschap. TO zegt dat ook. Ik heb ook niet het idee (maar dat is mijn interpretatie) dat die afspraakjes algemeen bekend zijn bij zijn vrouw, dat maakt ook verschil.

Ik spreek ook wel eens af met een getrouwde man, maar dat gebeurd niet geheim en dat heeft alleen met vriendschap te maken. We kunnen heel goed met elkaar opschieten, maar no way dat daar ooit (iig van mijn kant) een seksuele bedoeling achter zou zitten.

En ik weet niet of het komt omdat ik in een dorp woon waar veel buiten de deur gerotzooid wordt of dat ik in de horeca werk, waar ik veel zie/hoor gebeuren. Zoveel, dat ik alleen voor mezelf een hand in het vuur durf te steken en ik zal niet hardop zeggen dat mijn partner noooooooit vreemd zal gaan, omdat wij onze grenzen zo duidelijk met elkaar hebben afgesproken. Het vlees is zwak en dan zijn afspraken snel vergeten.

Het is niet zo dat ik mijn partner niet vertrouw, maar ik sluit niet uit dat er ooit iets zou kunnen gebeuren. Ik weet dat het heel makkelijk kan gebeuren, zie zoveel voorbeelden voor mijn neus. Maar ik zie ook dat het vaak niets voorstelt, dat het meer gebeurd omdat de sfeer nu eenmaal top was die avond, er chemie was, etc.

En voor Cyndi, je stelt dat het je allemaal zo overkomt en dat je eigenlijk slachtoffer in deze situatie bent, maar dat ben je niet. Hij heeft de eerste stappen gezet, dus jij bent niet de schuldige - nou, jij bent bij jullie eerste afspraak op komen dagen, dus jij bent net zo hard aan het werk om hier een relatie op te bouwen.

Verliefd worden kan gebeuren, kun je idd niet veel aan doen. Maar alles wat daarna gebeurd, is ook jouw verantwoording. Je bent in mijn ogen niet verantwoordelijk voor zijn huwelijksgeluk, maar wel voor het geven van de gelegenheid.

Op mijn werk zie ik ook genoeg leuke, maar vooral bezette mannen (vrouwen gaan hier minder op stap), die ook wel een keertje af willen spreken. Maar wat schiet ik er mee op, behalve een leuke nacht? Daarna sta ik toch ook weer met lege handen?

En wat als je straks compleet voor de bijl bent gegaan (want gezien je postings lijkt me dat slechts een kwestie van tijd), kom je dan hier uithuilen omdat hij niet bij zijn vrouw weg gaat?
quote:Ine schreef op 24 juni 2008 @ 14:13:

[...]

Het vlees is zwak en dan zijn afspraken snel vergeten.

Sorry, kan het niet laten...

Als het vlees zwak is, betekent dat dan ook dat ' ie' er automatisch in floept...?

Fem
Hey Fem, niet weglopen, hoor!

Je hebt gelijk als je zegt dat TO nogal door de mangel wordt gehaald dus het is juist goed dat jij de andere kant belicht!

Wat Ine zegt, daar ben ik het ook mee eens: de enige waarvoor ik mijn hand in het vuur steek, ben ikzelf. Wat niet wil zeggen dat ik mijn man niet vertrouw maar ik zal ook nooit zeggen dat hij nooooooit vreemd zal gaan.
Nee, maar ik weet alleen uit wat ik zie/hoor gebeuren dat grenzen en afspraken op bepaalde momenten ineens helemaal vergeten zijn.. Miss is mijn beeld wel gekleurd door mijn werk of door mijn omgeving, want hier is het bijna algemeen geaccepteerd dat iemand vreemd gaat. Ik zal dus nooit, zo hardop als jij het stelt, durven zeggen dat mijn man niet vreemd zal gaan. Maar dat is slechts mijn eigen mening.

En TO is vrijgezel, dus mag in principe doen en laten wat ze wil. Maar haar houding in haar post, vind ik niet erg respectvol en nogal slachtofferig. Dat is niet eerlijk, ze is geen slachtoffer, maar een volwaardig actief meewerkende partij. Alleen wil ze zich schoonpraten door hem de verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als ze straks met elkaar het bed gedeeld hebben, zegt ze, ja, maar hij trok ineens mijn kleren uit.. hij begon, niet ik..
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met titel 'Heb ik weer'?

Is het niet de eerste keer dat je op een getrouwde man valt?
quote:Charlotte69 schreef op 24 juni 2008 @ 14:00:

Mag hij ook stappen met een vrouw die snakt naar meer?

Zonder jou? Zonder het jou te vertellen?

mag hij best.. maar niet zonder het mij te vertellen nee.. onze relatie is gebaseerd op open en eerlijk..

En hij heeft geen problemen met mijn beste vriend, die tevens mijn ex is!!
@ Charlotte!

Loop niet weg uit frustratie hoor! Ik moet me enkel even gaan storten op mijn scriptie, het komende half uur en dan is het schloss voor vandaag! Heb namelijk vandaag al te lang op het forum rond gehangen in plaats van mij te verdiepen in de wondere wereld van de wetenschap...

(off topic)

On topic:

Ik denk dat jullie gelijk hebben als je zegt dat je niet voor de ander kan spreken, maar inderdaad het vetrouwen is er wel en ik ga er dan ook maar vanuit dat hij dat vertrouwen ook zo serieus neemt...

(overigens niet geheel on topic)...

Nu echt On topic:

TO, krijgen we nog een reactie van je, er is duidelijk wat onduidelijkheid over jullie beider intenties...

Greets,

Fem
Studeerse Fem, dat is inderdaad belangrijker dan dit forum!

Shyte: ik geloof je als je zegt dat het bestaat: platonische vriendschap tussen man en vrouw, zelfs als één van de twee meer voelt dan vriendschap, maar niet als beiden meer voelen dan vriendschap.

In dit topic gaat het over TO waarbij de situatie toch wel iets anders ligt en ik heb echt niet het idee dat de vrouw van.. hierin gekend is.
Ik denk niet dat we nog wat van TO horen ben ik bang...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat hij 'moslim' is wel een rol speelt hier. Het lijkt me in die 'cultuur' nog niet zo geaccepteerd dat je uitjes maakt met een (single) vrouw anders dan je echtgenote.

Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, maar zelf ga ik geen vriendschappen aan met gebonden mannen, omdat (zo leert mij de ervaring) het negen van de tien keer zo is dat de man toch meer dan platonische interesse heeft in mij (tsja ik ben ook zo leuk...) en ik heb bij voorbaat al geen zin meer in dat soort toestanden. Andersom zou ik het ook niet leuk vinden als mijn partner vrouwelijke vrienden heeft waarmee hij regelmatig gaat stappen (daar ben ik te jaloers voor).
Heeft iemand de openingstekst al gekopieerd?
Yep, heeft Calvijn al gedaan
HOAX
Ha'k toch al gezegd Lalein!
Hier is de TO dan zelf!! Sorry, beetje laat, maar ik heb een nogal drukke baan overdag waardoor ik echt niet ff op het forum kan. En ik sport ook nog 's avonds, heb vrienden die me bellen etcetc.

Best aardig toch, voor zo'n triest geval?

Maar ik ben er.

Allereerst, Femina bedankt, jij bent zo beetje de enige die nog een vorm van begrip heeft en het niet allemaal in het negatieve ziet.

De rest trouwens ook bedankt; me ogen zijn wagenwijd open gegaan.

Ik heb hem net nog gesproken en dat was een erg duidelijk gesprek. De aantrekkingskracht die ik bij hem voel is wederzijds. Zegt ie, en jullie zullen dat wel weer zien als slap gelul van hem, maar ik ken hem een beetje en ik geloof hem. En ja, hij was er niet voor weggelopen als er sex in het verhaal was geweest. Geeft ie gewoon toe, geloof ik ook gelijk (duh). Verder weet zijn vrouw van nix, er is ook nix. We hebben een leuke avond gehad, met een paar kuise kusjes op het eind en dat was het. Puur vriendschappelijk, zo was ook de bedoeling. Alleen vind ik hem dus té leuk en hij vind mij ook leuker dan mijn vriendin, collega of zijn vriendinnen of collega's, heeft ie ook gezegd. En dat merk ik ook, noem het een soort intuïtie, maar dan zal me wel verweten worden dat ik zweef of zo.

Eindstand is in ieder geval: we gaan er niet mee door, er komt geen sex o.i.d.. We gaan puur voor de vriendschap, want lachen etc. kunnen we goed samen. En die andere gevoelens moet ik maar uitschakelen, althans het proberen te negeren en hopen dat het overwaait.Maar ik weet nu dat het niet alleen van mijn kant ff moeilijk word. We gaan er wel voor iig, de pure vriendschap.

En het zal wel raar klinken, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

Dus dames, ik ga geen huwelijk kapot maken (wat ook nooit mijn bedoeling is geweest) maar proberen een hele fijne vriendschap op te bouwen!

En nog iets: ik heb ook een hekel aan vreemdgangers, wil geen buitenvrouw zijn etc.

Maar in mijn omgeving gebeurt het wel heel veel.

Ik heb een hele goede vriend, een man dus, die een relatie heeft met vrouw die samenwoont...en hij is niet de enige. Dus niet alleen mannen gaan vreemd en houden er buitenvrouwen op na, vrouwen kunnen er ook wat van........maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet en meemaakt. Het lijkt wel of vrouwen op dit forum allemaal perfect zijn en geen foutjes maken!!
quote:Cyndi41 schreef op 24 juni 2008 @ 23:26:

Dus niet alleen mannen gaan vreemd en houden er buitenvrouwen op na, vrouwen kunnen er ook wat van........maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet en meemaakt. Het lijkt wel of vrouwen op dit forum allemaal perfect zijn en geen foutjes maken!!Nee hoor, er zijn genoeg vrouwen die hun partner belazeren. Het is alleen niet my cup of tea.
@ Cyndi, ik ken ze ook wel hoor, de heren en dames met een ander aan de zijlijn

Ik weet dat het gebeurd, ik zie dat het gebeurd maar kan je in alle eerlijkheid zeggen dat het mij nooit zal gebeuren!

Wel goed dat je besloten hebt er niet mee door te gaan op de sexuele manier

En dan nog niet eens zo zeer voor de vrouw van de meneer maar voor jezelf, je doet jezelf zo ontzettend veel te kort op die manier

Enne...hier verre van perfect hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Cindi: Fijn dat je nog even reageert ondanks je drukke leven.

Ook fijn dat jullie dit onderwerp besproken hebben en nu beiden weten waar de grens ligt. Ik hoop ook voor je dat je een leuke vriendschap met hem kunt opbouwen.

Ik vind het wel nog steeds lullig voor zijn vrouw en kinderen dat hun man/vader zulke gevoelens voor een ander ontwikkelt en ook tot seks was overgegaan als jij het zover had laten komen. En zijn vrouw heeft waarschijnlijk niet eens een vermoeden en denkt dat er geen vuiltje aan de lucht is.

Ben je niet bang dat jullie tijdens één van jullie gezellige, vriendschappelijke ontmoetingen met een paar glaasjes op, toch in de verleiding komen aangezien jullie je erg aangetrokken voelen tot elkaar?

En gaan jullie zijn gezin nu dan ook betrekken in deze vriendschap?
quote:Charlotte69 schreef op 25 juni 2008 @ 00:02:

Ben je niet bang dat jullie tijdens één van jullie gezellige, vriendschappelijke ontmoetingen met een paar glaasjes op, toch in de verleiding komen aangezien jullie je erg aangetrokken voelen tot elkaar?

En gaan jullie zijn gezin nu dan ook betrekken in deze vriendschap?
Als het echt alleen om vriendschap gaat is dit wel een winwin situatie natuurlijk.

Niks geen stiekum gedoe enzo.

Kun je hem en zijn vrouw samen gezellig op de koffie uitnodigen en hou je er niet 1 maar wel 2 leuke vriendschappen aan over.

Zo'n leuke man heeft vast ook een hele leuke vrouw en die wil je vast graag leren kennen.

Toch?
"En het zal wel raar klinken, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt."

Het zal wel raar klinken maar ik heb er geen vertrouwen in.
quote:Tante Sjaan schreef op 25 juni 2008 @ 01:59:

Het zal wel raar klinken maar ik heb er geen vertrouwen in.Niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven