Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
@ Debbie, NEE OEN, niet dronken worden, dan heb je jezelf weer helemaal niet in de hand.

Als een echte dame aan de rose! (tipsy mag dan weer wel hihi)

@ Listet, balen zo'n dag (dagen) meis het wordt beter ECHT!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Summer, haha, misschien toch niet zo'n goed idee nee! Tipsy ben ik al snel, dus dat kan ik wel proberen;-) Wat voor creatieve uitvluchten heb jij al bedacht? Misschien kan ik er een paar van je gebruiken voor als het zover is bij ons;-)
Euhm....zieke hond, plotseling heul erg ziek, ineens een dringende afspraak, spontaan verliefd geworden op iemand anders...noem maar op heb ze allemaal al verzonnen, maar ik ga WEL!
@Summer, Gewoon gaan. Wat heb je te verliezen. Hooguit 4 uur niet leuke avond. Maar het kan ook 4 fantastische uren zijn.

GO for it Girl!!!. I know het is eng... maar eens moet de eerste keer zijn. Vind het erg moedig dat jij de eerste bent van ons die de stap gaat nemen

Hoe lang was het ook alweer uit?
Ik ga ook wel hoor Listet, we smssen stug door en heb er ook echt wel zin in.

Tis echt een schattie volgens mij.

Als we maar half zo lekker kunnen kletsen als gister aan de telefoon wordt het een gezellige avond

Tis eigenlijk nog maar heel kort uit

Een dikke maand nu.

Waarschijnlijk omdat ik gewoon heel erg achter de beslissing sta (al was het op zijn initiatief) kan ik ook wat makkelijker verder.

Verder weinig moedigs aan hoor, heb gewoon geen zin in ellenlang smssen en bellen

Daar hou ik wel van, maar dan wel met iemand die ik ken!
Hoe lang hadden jullie wat met elkaar?

Kijk mijn vent en ik hadden samen woon plannen. Had ik alleen even tijdelijk in de ijskast gezet, omdat ik eerst een vakantie samen wilde overleven... helaas nooit van gekomen.

Eindelijk ook wel goed, want uiteindelijk was hij toch wel in deze crisis terecht gekomen.

Hij is alleen voor mij de eerste waarvan ik dacht, goh daar wil ik kinderen van hebben. Nooit eerder gehad.
Bijna 3 jaar, waarvan we samenwoonden in 2 huizen zeg maar

De ene helft van de week zat ik daar, de andere helft zat hij bij mij....

maar nogmaals, voor mij is het goed zo, wij waren zijn en zullen nooit meant to be worden, hoe graag we het beide ook wilden.

Daarom is het voor mij makkelijk loslaten...
Oke dan snap ik het. Vind ik wel knap hoor, ik zou er echt nog niet aan moeten denken

Bij ons was er echt totaal een complete klik. Mensen vielen ook echt van hun stoel af toen ze vernamen dat het uit was.

Ik denk ook dat het bij mij echt ligt aan het feit dat mijn ex 19 een relatie heeft gehad met zijn enige vriendin/vrouw en ik was de eerste daarna (binnen 6 maanden). Hij heeft dat huwelijk gewoon niet verwerkt en daar word ik de duppe van. Was het zo dat hij al een paar jaar verder was dan was het denk ik anders....

maar ja we moeten verder kijken. Wil vandaag niet echt lukken. Weer even niet wat ik aan moet met mezelf vandaag
Gewoon lekker een baaldag houden Liset, en als dat niet helpt een baalweek.

Gaat vanzelf weer over en voor je het weet is het weer weekend!
Liset ik kan je een hand geven, heb ook echt zo'n k-dag.

Heb vandaag m'n schooljaar afgerond, zou blij moeten zijn maar in plaats daarvan zitten de waterlanders behoorlijk hoog de hele tijd!
Ach ga dit weekend naar Friesland met de motor. Dat moet goed komen (hoop ik)
Hey Vlindertje, gewoon lekker laten komen meis de waterlanders, ze kunnen er maar uitzijn.

Mijn psych roept de hele tijd

Tranen zijn uitgaand verdriet, als je ze hebt uitgehuild dan ben je een heel klein stukje verdriet kwijt.

Vond het wel weer een aardige!
whuh ook een baaldag hier..

heb net mijn haren laten kleuren, vele te donker!!!! ik ben altijd blond geweest en nu ineens heel donkerblond, tegen bruin aan en in principe zou je moeten denken, ach jij blijft toch jezelf, al verander je van haarkleur per dag zou het me nog niet moeten uitmaken..

maja...

Ik ben daar gewoon niet zo zeker over... helemaal omdat ik nog nooit iemand tegen ben gekomen die mij zo ontzettend leuk vond en verliefd op me werd!

Maar goed...

Waterlanders GOOO

grrr..
en ex viel altijd zo op blond en nu ben ik niet meer blond
Ik doe met je freebie ook een baaldag vandaag
weeeh zullen we samen huilen

OF zullen we elkaar opbeuren?

opbeuren maar...

Oke wat ga jij vandaag doen om weer een procent erbij te krijgen?

Ik wil ex gewoon UIT mn hoofd. ik vind m te belangrijk!

Ik wil eigenlijk wel afleiding door te gaan hardlopen, maar dan ga ik weer hardlopen omdat ik DOOR HEM afleiding nodig heb.

Dat vind ik hem niet waard ....... ik kan ook gewoon NIET aan hem denken?

wat vind jij
ik heb tina turner aan staan!!!!!

whats love got to do with it (toepasselijk heh)
hmm nu heb ik love generation van bob sinclar maar aangezet
tjee wat een boel alweer

Nee dat geeft ook niks summer en deb, heb gewoon teveel herinneringen die niet uit mijn kop willen en geen peper in me reet dus ben veel te lui had allemaal plannen en dat huis is ook niet zo opgeruimd als het moet zijn, ga gewoon lekker eten halen en een film kijken met een slaapzak op de bank, puh aan de verplichtingen! Morgen weer een dag, haha. Wou dat ik een date had met zo'n leuke.. Vind ze tot nu toe nog niet echt datewaardig en mijn membership is net afgelopen dus zit even in twijfel.

Wel gesport trouwens!

@ freebie, hai! Nu weet ik ook wie jij bent! Ga zo nog even krabbelen. Vandaag liggen de verhoudingen dus meer richting baaldag, we moeten deb en summer maar proberen te volgen, komt vanzelf weer.. zucht..
@summer hoop niet dat je me onaardig vindt, maar die psych van jou weet het in aardige clichés te vertellen af en toe hoor.

Ik ga vanavond maar weer es een kroeg opzoeken met m'n vriendinnetjes, die dan voor de 1000ste keer geduldig m'n verhaal aan horen, fijne meiden!
@ Vlinder, klopt...tis alleen wel waar

Tis alleen de kunst om er wat mee te doen

Geloof wel in cliche's eigenlijk.
@ vlinder ik voel me precies hetzelfde, ik zou me goed moeten voelen zo aan het eind van mijn studie, maar het zit er ff niet in.

Ach er zijn ook (kleine) leuke dingen. Met hem gaat ook zijn oudere lelijke en irritante bank weg, mag ik een nieuwe zoeken op marktplaats.

Straks met mijn tante uit eten, heb vandaag alweer een beetje kunnen snoepen.
@Lobelia, That's the spirit! Gewoon aan alle positieve dingen van het vrijgezellige leven denken!

@Freebie, dat is het probleem je vindt 'm te belangrijk! Waarom? Net of hij jou zo belangrijk vindt (het is toch een getrouwde man?)! Je verdient een man die je niet hoeft te delen! Die niet 's avonds weer terug gaat naar zijn vrouw! Wat een lul zeg! Hij kwetst niet alleen jou, maar ook zijn vrouw! Het is een egoist! En trap maar niet meer in die mooie woorden van hem. Geen woorden, maar daden, dat willen wij zien!

@Vlinder, Summer heeft gelijk! Clichés zijn vaak wel waar! Ik hoop dat je je beter voelt als je lekker met je vriendinnen bent vanavond!

@Eefje, wat kut dat je je zo voelt! Het komt inderdaad vanzelf wel weer, maar je moet er wel wat voor doen: accepteren dat het uit is en dat het niet meer goed komt. En het echt voelen en geloven, dan kun je loslaten en verder gaan.

Hugs voor iedereen die zich kut voelt vandaag!
@debbie dat doe ik ook al hoor, is al ruim twee maand uit en heb geen last meer van valse hoop alleen wel van (valse) mooie herinneringen en eenzaamheid (kende ik voor mijn relatie eigenlijk niet) en de (domme) gedachte dat ik nu nooit meer iemand ontmoet met wie ik graag wil trouwen en kinderen krijgen (lekker kinderlijke droom) dat is denk ik waar ik me zo kut door voel, ben al een goede week echt aan het loslaten en alles eruit gooien maar onze breuk was zo naar dat ik me een beetje laat afremmen door de hoop (in dit geval wel ;)) dat ik nog een excuus krijg voor hoe hij met me heeft gebroken en waarvan hij me daarna allemaal beschuldigde. Dat gebeurt natuurlijk niet en daardoor voel ik me een beetje moedeloos vandaag, beetje leeg, zoals vlinder en freebs ook hadden

Knuf eef
hey girls..

De, ja je hebt daar gelijk in!!! ik GA ook niet meer in zn mooie woorden trappen.... Goed idee..

Jaaa hij is getrouwd, aargghh bij het idee alleen al word ik wer depressief..

maar goed.. verder alles oke hoor! op RP even een foto gezet naaaa je wil niet weten hoeveel reacties je ineens krijgt door alleen een foto toe te voegen?

Wel grotendeels ... naja, mensen waarin ik niet zo geinteresseerd ben, maar soms ook leuke reacties!!

pff ..

maaruh mensen mensen..

iig sorry dat ik ff niet inhoudelijk reageer op iedereen...

Morgen weer beter hopelijk voor eef en vlindertje ook...

Ja, gek eigenlijk dat we allemaal wel een beetje behoorlijk gefixeerd zijn op het hebben van een leuk gezinnetje.. naja

We zien wel hoe t loopt.... geniet wel van elke dag want ik besef me ineens dat ik geen enge ziekte heb en dat is nog veel erger eigenlijk...

Nou knuffel en WE ARE BJOUTIFOOOOOLLLLL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven