Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Niet bijt maar bokt
Succes vandaaf, Plou!

Ik heb er al 3 uur filmmarathon op zitten. Nog 4 uur te gaan!
Veel kijkplezier nog Splinter.

Slof, wat ontzettend klote nou weer. Ik hoop dat er een goede oplossing gevonden kan worden.

Fijn dat Bram weer in orde is.

Pilou, veel plezier met inrichten.

Ik ga zo naar een verjaardag waar ik geen zin in heb. K ook niet. Maar goed, het zal wel moeten. Neef en kind rijden ook met ons mee, dat is wel gezellig. Morgen ook bij iemand op visite die ik helemaal niet ken. Ook geen zin in. We hadden andere plannen. Het wordt een ander weekend dan gedacht. Nah, vanavond hopelijk uit eten!
Oei, oei oei, je hebt weer een zwaar weekend Rat..... sterkte.

Ik ben weer thuis. Was leuk. En de marathon van 10u-17u is beter te doen dan die van 18u-01u, dat hou ik meestal niet goed vol.

We hadden alleen een beetje hoge parkeerkosten: een kaartje gekocht voor 7 uur, 25 euro. We leggen het kaartje op het dashboard, rijden naar een goed parkeerplekje en om uit te stappen doen we (natuurlijk) allebei onze deur open. Waait het kaartje de auto uit! Weg! Foetsie! Nergens meer te bekennen! We hebben nog een kwartier in de zeikende regen lopen zoeken, maar hij was echt van de aardbodem verdwenen. Er stond nogal een flinke wind.

Dus toen maar een nieuw kaartje van 25 euro gekocht.
Mogguh

Even teruglezen ..

Lekker weer sauna Splint, heb ik ook wel weer zin aan.

En nog leuke films gezien? Balen van die parkeerkaart zeg! Dat is dus letterlijk geld weg gooien

Plou verhuisd eindelijk je eigen stek. Zijn de poezen er ook al?

En doe je nog wat foto's elders? Ik ben zo benieuwd hoe alles er nu uitziet.

Slof wat ontzettend kut van je werk Waardeloos dat dat zo effies medegedeeld wordt.

Maar je verhuisplannen..kun je die dan niet wat dichterbij halen?

Rat die verplichte verjaardagen/visites waar jullie beide geen zin aan hebben..waarom ga je daar dan toch heen?

En dan al helemaal al je iemand niet kent.

Zo heb je helemaal geen leuk weekend toch?

Ik heb gisteren fijn geklust weer MO de bijkeuken gesaust en ik alle houtwerk in de grondverf en eerst alles bijgewerkt met houtplamuur.

Lekker smeren. Weer verf in mijn haar en op mijn armen natuurlijk Oh en zowel ik als ZM tegen een natte muur aan gaan staan.

Hij is zo onhandig, kon wel een kind van mij zijn

Gisteravond verjaardag van een vriend en vriendin (geen stel) die het samen vierden. We waren er 19.30 (was va borreltijd 18.30) en pas om 2.00 naar huis.

Nu een beetje brakjes
Verjaardag gisteren viel mee. Gelukkig was de grootste zeikerd er niet. Toen we hoorden dat hij ziek was ging er gejuich op in de kamer....

Visite doen we vandaag niet. Allebei geen zin in. We waren er vroeg uit, K is net terug van de hond uitlaten en ik heb net gestofzuigd en gedweild. Straks gaan we naar de Ikea. Eens kijken of we nog wat leuks kunnen scoren. Ik wil iig bij de bedden kijken.

Mijn cursor doet weer raar.

Pilou, lekker hoor dat je nu over bent. Eindelijk je eigen stekkie. Wanneer gaan de poezen verhuizen?

Bieb, lekker bezig! Zowel met klussen als feestjes. Vet ontbijt met koffie doet vaak wonderen he.
Eindelijk op je nieuwe stek, Pilou! Heel veel plezier en geluk gewenst!

Hier verder even geen tetterzin, zit een beetje in de put. Het zal allemaal wel weer goed komen, maar zie dat nu nog niet zo. Ik zal toch zeker voor een half jaar ergens iets moeten vinden en dat zal niet meevallen. Morgen eerst maar eens de nodige telefoontjes plegen. Ik zit ook nog in de ziektewet en vraag me af of ik dat blijf totdat het contract afloopt.
quote:Ratteke schreef op 02 februari 2014 @ 12:18:

Verjaardag gisteren viel mee. Gelukkig was de grootste zeikerd er niet. Toen we hoorden dat hij ziek was ging er gejuich op in de kamer
quote:Biebeliee schreef op 02 februari 2014 @ 11:49:

Rat die verplichte verjaardagen/visites waar jullie beide geen zin aan hebben..waarom ga je daar dan toch heen?

En dan al helemaal al je iemand niet kent.

Zo heb je helemaal geen leuk weekend toch?

Ja, dit dacht ik ook. Waarom schaf je dat niet gewoon af? Verstandig om vandaag niet te gaan.

Bieb, lekker aan de klus. En aan de zuip. Heb je al een goed ontbijtje achter de kiezen? Kan helpen hè. Ik heb gisteren 2 glazen wijn op en heb nu stevige koppijn. Ik drink niet regelmatig genoeg meer, denk ik....

Is ZM alweer schoon? Had hij wel een mooie kleur muur uitgezocht, wat een beetje bij hem past?

Plou, je eerste nacht is een feit! Nu inderdaad snel de poekels erbij halen en het lekker je eigen thuis laten worden. En roep maar als we het mogen komen inwijden hoor.

Slof Kan me helemaal voorstellen dat je het even niet ziet zitten. Morgen maar eens goed praten met je contactpersoon. En wees voorzichtig met beter melden voordat je contract afloopt, doe dat in elk geval niet voor hun plezier hè. Misschien moet je even met het uwv contact opnemen om te vragen wat wijsheid is. Stom gedoe hoor.
Ikea weer gehad. Delft is wel iets kleiner dan Barendrecht. Maar ik heb een laptopstandaard, muismatje, matrastopper, kussen en een taart gekocht. Helaas moet matrastopper nog 72 uur rusten tot het de goede vorm heeft aangenomen.

Het was/is een lekker dagje. Nu met een biertje op de bank. Straks hotdogs eten. Ik vind het een goede dag.

Morgen thuiswerken en om 4 uur gaat eindelijk die rare moedervlek weg. Gisteren op verjaardag ging het ding vreselijk jeuken en heb ik 'm kapot gekrabd. Zal blij zijn als ie weg is.
Ohw, ik geloof dat dat niet de bedoeling is Rat, moedervlekken kapot krabben..... Maar fijn dat ie weg gaat.

Ik krijg donderdag mijn kies weer! Ik zit nu al af te tellen: laatste zaterdag zonder kies, laatste zondag zonder kies etc.

Zojuist bij mijn ouders gegeten, mijn oom en tante waren er ook. Was gezellig, zo vaak zie ik ze niet. En mijn ouders waren blij dat er wat extra gesprekspartners waren geloof ik. We hadden het nog over mijn werk. Blijkt dat mijn vader zich er best zorgen om maakt en eigenlijk ook pislink is over hoe ze met me omgaan. Da's natuurlijk heel lief, maar ik denk dat ik er dan toch maar iets minder over ga vertellen. Hij moet zich er natuurlijk niet vervelend over voelen.

Plou, jij nog druk geweest? Foto's zien er gaaf uit! Ga je morgen weer werken? *hoopt op een 'nee'*
Splinter, je post over je ouders heb ik al eens eerder gelezen geloof ik. Toen maakte je je pa zich ook al druk over jou en je werk.

Ik ben er bijna klaar voor. Hond is uitgelaten, ik ben aangekleed. Koffie staat klaar! Nu hier nog even posten en dan het systeem installeren en aan het werk!
Ik was iets te optimistisch... Ik kom er niet in. Grrrr
Is het nog gelukt Rat?

Je hebt inderdaad gelijk met wat ik over mijn vader schreef. Ik moet er alleen wat beter aan denken, rot om te zien dat hij zich zo machteloos voelt. Haan had trouwens weer een prachtige actie vandaag: hij heeft een verandering aan onze computers doorgevoerd, waardoor het nu superonhandig is geworden om tests af te nemen. Hij heeft zich totaal niet goed laten informeren van tevoren, maar we moeten het er nu dus mee doen. Gelukkig zat de baas er bij toen dat aan het licht kwam.

En daarna ging ik sporten en in de kleedkamer kwam ik erachter dat ik (weer!) mijn sportbroek was vergeten. Sja, dan kun je niet sporten hè. Wat een narigheid.
Nee, we gaan zo kijken of we het op de computer kunnen installeren. Ik zat liever aan tafel maar goed. Als het maar gaat werken en ik nog wat kan doen voor mijn centen vandaag.

Haan is stom. Heel stom. nu maar hopen dat baas het ook eens gaat inzien.

Misschien moet je maar een sportbroek in je auto leggen...
Haantjes moet je in de frituurpan gooien, bij voorkeur opeten met een frietje er naast....

Iemand nog een tip tegen kriebelhoest? Inmiddels ben ik 2 wanhopige huilbuien verder omdat ik er gewoon niet meer uit kom. Codeine en noscapect heb ik al, honing helpt geen bal. Zal ik mezelf bezatten oid?

En kan je de overgang van je keel/tong verrekken? Want dat is mij denk ik gelukt

Verder alles onder controle hoor....
Ohw vreselijk die hoest. Helpt dat spul in dat paars oranje doosje niet? Trachitol.
Das voor je keel

Lig nu in bed.... We gaan het wel meemaken morgen
Bezatten, je enige optie.

Maar wel balen. Ik vind Fluimucil wel goed (en lekker), ondanks de horror-naam.

En ik denk dat je gewoon tongspierpijn hebt van het hoesten.

Maar fijn dat het verder onder controle is allemaal.

Nog effe en je kunt instorten op de bank. Wanneer komen de poekels?
Over een week of 2 pas. Ik doe nog even een paar dagen Parijs en daarna komen ze
Jeetje Plou...als codeïne al niet helpt tegen die hoestbuien, da's nl. best een paardenmiddel... Heb je dit al langer, die enorme hoestbuien en heb je er slijm bij?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Splint ik moest eventjes denken over wat je schreef over je vader. Waarom zou je vader niet zorgen mogen maken (rare zin).

Het hoort er een beetje bij toch? En stel dat hij het aanvoelt, dat je niet meer open durft te zijn ivm zijn zorgen dan voelt hij zich wederom rot omdat jij je nu niet meer durft te uiten en voila een visuele cirkel. Ik herken dit een beetje, ik doe het ook en G ook, voor elkaar, anders als bij ouder/kind natuurlijk maar toch zou ik het er moeilijk mee hebben als kids later hun zorgen niet uiten ivm hun angst dat ik me zorgen zou maken. Lastig uitleggen wat ik bedoel.

Als het excessief wordt dan is het anders natuurlijk of als het zijn gezondheid beïnvloedt.

Plous, kuchend en hoestend je drempel over. Ik vind je een stoere meid. Wanneer ga je naar Parijs?

Bieb, jij onhandig??? nou dat verbaasd mij oprecht als ik zie wat jij allemaal klust en knutselt.

Ik ga formulieren invullen. Bleh.

Oh en Sloffeke meid 't is enorm kaa uu tee.
Optimist tot in de kist!
Sinds gister Olijf en geen slijm.
Gezien het tijdstip heb je geen goede nacht gehad Pilou. Sterkte vandaag.
Dank je Rat. Was geen beste nacht en voel me alleen maar slechter met volle holtes enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven