Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me ook af inderdaad!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
http://www.telegraaf.nl/p ... a_doet_boekje_open__.html

En hier is het antwoord
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Klopt het nou dat je zonder paspoort helemaal niks meer kunt bekijken op de website?

Is dat een wanhopige poging om nog wat geld binnen te harken uit een grandioos mislukkend programma?
Ik heb trouwens Heer & Meester dit weekend gezien. Wat schetste mijn verbazing? Emil had er een kleine rol in! Ongelooflijk.
quote:Blue_Yoshi schreef op 03 februari 2014 @ 12:11:

Ik heb trouwens Heer & Meester dit weekend gezien. Wat schetste mijn verbazing? Emil had er een kleine rol in! Ongelooflijk.Is mij niet opgevallen maar ik kijk Utopia ook niet echt
Ik vraag me dan altijd af..stel dat ik mee zou doen, wat zouden mensen hier dan schrijven..lol
Ja dat ligt natuurlijk aan je gedrag lilyrose

Over Aike wordt bijvoorbeeld hier niet veel geschreven,die houdt zich een beetje op de vlakte al lijkt zij de manager van Utopia te zijn.

Het zijn toch vooral de extreme (qua karakter) mensen waar het over gaat.
quote:LoiseauCoureur schreef op 03 februari 2014 @ 00:26:

Klopt het nou dat je zonder paspoort helemaal niks meer kunt bekijken op de website?

Is dat een wanhopige poging om nog wat geld binnen te harken uit een grandioos mislukkend programma?Je kunt de laatste aflevering terug kijken, ik kijk altijd via de site. Maar na een tijdje (24 uur ofzo?) kan dit alleen nog met zo'n paspoort.
quote:Blue_Yoshi schreef op 02 februari 2014 @ 23:15:

http://www.telegraaf.nl/p ... a_doet_boekje_open__.html

En hier is het antwoord Uhm... Andrea is dus 52 en die stiefdochter Caroline is 46 geworden.
quote:-esther schreef op 04 februari 2014 @ 14:49:

[...]

Je kunt de laatste aflevering terug kijken, ik kijk altijd via de site. Maar na een tijdje (24 uur ofzo?) kan dit alleen nog met zo'n paspoort.Op deze site kun je alle afleveringen terugkijken zonder paspoort:

http://www.utopia-gemist.nl/
quote:Blue_Yoshi schreef op 03 februari 2014 @ 12:11:

Ik heb trouwens Heer & Meester dit weekend gezien. Wat schetste mijn verbazing? Emil had er een kleine rol in! Ongelooflijk.Oh echt? Als wie/wat? Ik heb ook gekeken (leuke serie trouwens!) maar tis me niet opgevallen.
quote:elninjoo schreef op 04 februari 2014 @ 18:07:

[...]

Oh echt? Als wie/wat? Ik heb ook gekeken (leuke serie trouwens!) maar tis me niet opgevallen.Hij zat aan het eind, speelde een crimineel/zware jongen. Geen tekst.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik denk als ze zo doorgaqn volgende maand failliet zijn . Laptop wasmachine pizza peuken enz
Pizza bestellen snapte ik helemaal niet met zo'n klein budget. Die kan je makkelijk zelf maken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zelfs Rienk was niet tegen pizza, dat vond ik nog wel 't opvallendste.
Pizza valt nog mee, nu voor een heel leger chinees
Oeps verkeerde smiley =
Ja zoveel Chinees is wel echt idioot en ze hebben nog minder dan 5000 euro van de pot over en dat in 1 maand..
Allemaal leuk en aardig, die biomarkt, maar wegen de kosten op tegen de baten? Ik zag vrijwel allemaal spul wat ze daar zelf van z'n lang zal ze leven niet gemaakt en/of verbouwd hebben, dat moet dus ingekocht zijn.
quote:Annapicobella schreef op dinsdag 04 februari 2014 19:34 Pizza bestellen snapte ik helemaal niet met zo'n klein budget. Die kan je makkelijk zelf maken.Ja precies. Kleine aanpassing in de houtkachel en bakken maar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit kwam ik ook nog tegen Ruud heeft eens meegedaan met Take me out

Billy achter gesloten deuren

En Andrea was in oh oh europa te zien.
quote:Superhuisvrouw schreef op 04 februari 2014 @ 23:15:

Dit kwam ik ook nog tegen Ruud heeft eens meegedaan met Take me out

En Andrea was in oh oh europa te zien.Behoorlijk mosterd
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Superhuisvrouw schreef op dinsdag 04 februari 2014 23:15 Dit kwam ik ook nog tegen Ruud heeft eens meegedaan met Take me out

En Andrea was in oh oh europa te zien. Goh echt?! Dat wisten we nog niet hoor.. Pfff
quote:Lughnasadh schreef op 04 februari 2014 @ 21:28:

Allemaal leuk en aardig, die biomarkt, maar wegen de kosten op tegen de baten? Ik zag vrijwel allemaal spul wat ze daar zelf van z'n lang zal ze leven niet gemaakt en/of verbouwd hebben, dat moet dus ingekocht zijn.Als ik goed heb opgelet, moesten al die mensen met non-utopia (?) spul 100 euro huur betalen voor de stand. Dat samen met de producten die ze zelf praktisch kosteloos hebben gemaakt, heeft ze volgens mij best een duit opgeleverd (waar ze vervolgens meer dan 10 procent weer van uitgaven aan chinees )
quote:Lughnasadh schreef op 04 februari 2014 @ 21:28:

Allemaal leuk en aardig, die biomarkt, maar wegen de kosten op tegen de baten? Ik zag vrijwel allemaal spul wat ze daar zelf van z'n lang zal ze leven niet gemaakt en/of verbouwd hebben, dat moet dus ingekocht zijn.

Volgens mij hebben ze vooral geld verdiend met entree (200 man x 5 euro is al 1000 euro) en hebben de standhouders ook moeten betalen voor hun stand.

Die hoeveelheid Chinees was idd bespottelijk. Daar kunnen ze nog wel 'n aantal dagen van eten.

Ze staan met de pot alweer op ca. 5000 euro en de grootste kostenposten (wc, douche, verwarming, bedden) hebben ze al gehad, dus op zich kunnen ze het zich wel veroorloven. Wekelijks een eventje organiseren waarbij de entree kunnen heffen en er komt in elk geval meer binnen dan er uit gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven