In de tranen.
maandag 3 februari 2014 om 15:23
Ik was 15 en smoorverliefd op Hugo. Hugo ha een prachtige kaaklijn, een bos rode krullen en ogen... oh ogen zo mooi. Hij was 3 jaar ouder en ging studeren. Ik heb 3 jaar lang een ziekelijke crush gehad. Hij was zo leuk, kon zo mooi vertellen, we liepen samen met de hond buiten en ineens was hij me vergeten? Een paar jaar later kwam ik hem tegen toen ik zelf ook studeerde. In de kroeg. 'Er zit een kerel naar je te loeren' zei de barkeeper van mijn stamkroeg. Ik moest heel lang kijken. Kale kop, geen kaaklijn meer, nergens een lijn eigenlijk meer. Studentikoos gebral. Ben met hem en zijn vrienden op stap gegaan die avond en na een uur afgehaakt. Illusie armer.
Mijn vriendje van het laatste jaar middelbare school kwam ik ook een paar jaar later weer tegen. Ik kon nog maar net op mijn benen blijven staan. Sjongejonge, wat was die knap geworden zeg. Niet normaal. Ik droom er nog wel eens van
Mijn vriendje van het laatste jaar middelbare school kwam ik ook een paar jaar later weer tegen. Ik kon nog maar net op mijn benen blijven staan. Sjongejonge, wat was die knap geworden zeg. Niet normaal. Ik droom er nog wel eens van
woensdag 5 februari 2014 om 07:39
Mijn lagere school vriendjes zijn dikke vadsige mannen geworden. De man waarmee ik ooit samenwoonde is gaan sporten, zeker 20 kilo afgevallen, gestopt met drinken en heel gelukkig met een leuke vrouw die prima bij hem past.
De man die bijna 30 jaar geleden mijn hart brak zag ik drie jaar geleden weer. Wat een leuke, lieve, knappe, aardige man is het nog steeds. We zijn totaal ongeschikt voor elkaar, maar man wat is hij leuk. Ik krijg nog steeds een beetje knikkende knieën van hem.
Mijn huidige man is mijn alles. Na 20 jaar samen word ik nog steeds elke dag blij wakker naast hem.
De man die bijna 30 jaar geleden mijn hart brak zag ik drie jaar geleden weer. Wat een leuke, lieve, knappe, aardige man is het nog steeds. We zijn totaal ongeschikt voor elkaar, maar man wat is hij leuk. Ik krijg nog steeds een beetje knikkende knieën van hem.
Mijn huidige man is mijn alles. Na 20 jaar samen word ik nog steeds elke dag blij wakker naast hem.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
woensdag 5 februari 2014 om 08:47
Lachen dit. Een ex gevonden die er nog prima uitziet, zag dat hij 2 dochters heeft, vond ik wel grappig, want hij had het er vroeger altijd over dat hij 2 zoons met mij zou krijgen (had hij de namen ook al voor haha). Ik wilde trouwens nooit kinderen.
Een andere, en dat wist ik al, heeft een plofkop en is kalend, niks aantrekkelijks meer.
Een niet serieus vriendje van vroeger is een BN'er ,dus die zie ik nog wel eens op internet enz. Nog steeds aardig om te zien, maar ik zou er niet meer op vallen. Op zijn broer daarentegen… Jezus, wat is dat een lekkere vent zeg.
Een andere, en dat wist ik al, heeft een plofkop en is kalend, niks aantrekkelijks meer.
Een niet serieus vriendje van vroeger is een BN'er ,dus die zie ik nog wel eens op internet enz. Nog steeds aardig om te zien, maar ik zou er niet meer op vallen. Op zijn broer daarentegen… Jezus, wat is dat een lekkere vent zeg.
Cum non tum age
woensdag 5 februari 2014 om 18:45
Mijn grote puberliefde ben ik tig jaar geleden opnieuw tegen gekomen, terug iets mee gehad, maar achteraf bekeken vooral uit jeugdsentiment.
De lange slanke god in wiens krullen ik eindeloos kon woelen was dik en vadsig geworden, gemillimeterd haar en met een constante lookadem.
Heeft totaal geen doel in het leven behalve plezier maken en vooral geen verbintenissen aangaan.
Ik begrijp nog altijd niet wat me bezielde
Andere jeugdliefde was destijds een kop kleiner dan mij en puisterig maar wel erg lief.
Heb hem recent teruggevonden en de jaren hebben hem goed gedaan.
Hij heeft blijkbaar nog een groeispurt gekregen, zijn huid is helemaal bijgetrokken, heeft een mooi gezin, en heeft nog altijd dat eigenwijze dat me toen zo in hem aantrok
De lange slanke god in wiens krullen ik eindeloos kon woelen was dik en vadsig geworden, gemillimeterd haar en met een constante lookadem.
Heeft totaal geen doel in het leven behalve plezier maken en vooral geen verbintenissen aangaan.
Ik begrijp nog altijd niet wat me bezielde
Andere jeugdliefde was destijds een kop kleiner dan mij en puisterig maar wel erg lief.
Heb hem recent teruggevonden en de jaren hebben hem goed gedaan.
Hij heeft blijkbaar nog een groeispurt gekregen, zijn huid is helemaal bijgetrokken, heeft een mooi gezin, en heeft nog altijd dat eigenwijze dat me toen zo in hem aantrok
woensdag 5 februari 2014 om 18:53