Mode & Beauty alle pijlers

Zwarte schipperstrui damesmodel

07-02-2014 16:41 15 berichten
Hai allemaal,

Ik heb al wat gegoogled, maar ondanks dat ik iets heel simpels zoek, heb ik tot nog toe niet gevonden wat ik zoek.

Ben op zoek naar een paar zwarte schipperstruien in een damesmodel (iets getailleerd), met ritssluiting aan de bovenkant.

Liefst in een niet al te dikke uitvoering (niet van die dikke wollen Mart Smeets-uitvoeringen ).

Ik heb er een paar nodig voor m'n werk. Liefst niet al te duur want er gebeuren vaak ongelukjes mee, waardoor ze toch geen jaren mee zullen gaan.

Zijn jullie toevallig onlangs zoiets tegengekomen?
Alle reacties Link kopieren
Niet echt schipperstrui, maar wel rits en getailleerd:

http://www.bonprix.nl/product/trui-zwart-950023/
Als je nikkelallergie hebt is zo'n rits in de col heel vervelend
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://kleding.shopalike.nl/truien-fleece-trui/
http://www.kantje-boord.n ... Passerelle--N_art_37.html

Een dure.
Die laatste is inderdaad leuk, maar ook best duur. Ik heb er een stuk of 5 nodig dus dat gaat aardig in de papieren lopen. Bovendien gaan ze hier maar kort mee, er is altijd wel wat waardoor ze beschadigd raken.

Liefst zou ik van die katoenen met ribbels willen hebben.
Nu ben ik toch zo benieuwd wat voor werk je doet maar dat zal je in verband met je privacy wel niet willen zeggen. Verder geen tips.
Ik gok politie...
Sugarmiss, da's geen probleem hoor. Ik heb een eigen bedrijf. We doen vnl. in transport, maar ook een stuk op- en overslag van goederen. Overdag help ik altijd een paar uurtjes mee met 'de jongens'. Best zwaar en soms vies werk, maar voor mij een geweldige afleiding van m'n kantoorbestaan en bovendien goed voor m'n conditie en om binding te houden met de werkvloer.

De mannen hebben allemaal bedrijfskleding, maar dat past mij voor geen meter. Vandaar dat ik zelf altijd wat koop in een kleurstelling/model dat daar wat bij past. Vandaar de vraag
Waarom perse getailleerd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik bedoel eigenlijk meer een damesmodel. De modellen schipperstruien die ik ken zijn echte mannenmodellen. Het gaat niet zozeer om het getailleerde, maar wel dat het 'damesverhoudingen' zijn. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde.

Die mannenmodellen passen me voor geen meter, dat zijn net vuilniszakken. Het hoeft niet mooi te zijn (het is tenslotte werkkleding en geen modeshow) maar die echte herenmodellen zitten me niet fijn.
Ik vind dat ze bij Superdry leuke schipperstruien verkopen, alleen wel heel duur.
Waarom geen dik fleece vest? Die kun je ook goed wassen en ze zijn zo weer droog.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb lang lang geleden ooit echt een hele mooie schipperstrui bij de dump gekocht. Wel echt HEEL goed wassen, wat een geur zat daarin....
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven