F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En hoe heet dat andere groene glibberige spul ookalweer??? Of roze of wit.
Ja zoiets maar dan veeeeel groener.

De laatste zitten nu in de oven, zal daarna even foto maken en in de ak zetten.

Marlee, super! Gelukkig daar geen stress meer van. Wanneer is de sleuteloverdracht?

Tim is nu ook iets van 14 kilo, lengte weet ik niet. Vanavond maar eens bij de meetlat zetten als hij dat wil.

Cees, 17,9 kilo, wauw. Hoe lang is hij ongeveer?
Kue Lapis bedoel ik!!!
Haha ben helemaal enthousiast, zit alweer op allerlei kooksites te snuffelen.
Allebei nooit van gehoord.

Foto staat in de ak.
das fijn marlee!

ik heb mijn appeltje weer keurig op. Dijen jullie maar lekker uit hoor, ik word straks mooi slank! (als ik dit 5 jaar volhoud)

Silvan begint meer te teigeren, stoer hoor! En hij schudt nee en zwaait...

Jesse is een meter nu denk ik.

Silvan gister laxo gegeven, lijkt ietsjes te helpen.

Owja, ik moest Lollipop aanzetten, niet op t forum zijn...
Hoorde net dat ik er een nichtje bij heb. Iris. Ze is gisteren geboren. Verder weet ik nog niets. Die naam heeft ook op ons lijstje gestaan.
Nic, gefeliciteerd met je nichtje!! En die foto..tja... ik denk dat ze heel lekker smaken, maar die kleuren .... tovh maar niet

Cees, 17,9 kilo!! Das veel, maar hij is ook al een meter dus dat kan makkelijk. Marius is maar een kleintje! En fijn dat Laxo een beetje helpt. En al tijgeren.. wat gaan die kinderen hard.

Zo nog een uurtje werken en dan zit het er weer op voor vandaag...

Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie (ik weet dat Nitro nu weg is en dat Daan en Dok al geweest zijn), maar wat gaat de rest doen? Wij blijven in ieder geval thuis, misschien wel dagjes weg.
Cees, .. Zet hem op!!!
Alsof dit pakje me beter zou staan als ik slank was....tsssskkk

vanwege mijn privacy zou ik graag willen dat je mijn foto verwijderd.
Haha Marlee, je proeft niets van de kleur hoor. Was vanwege het thema toveren. Waren dus tovercakejes.

Zag er wel heel chemisch uit. Sommige mensen vroegen ook wel of ze nog goed waren.

Vish, mooi pakje hoor. Zou zeker niet gaan afvallen, staat super zo
Niks meer aan doen, kleed super af zo!!!

Nog niet alles bijgelezen, maar gefeliciteerd Marlee, met de officiele verkoop van je huis. Eindelijk.

Mis even het verhal van de cakejes, maar vind groen voor cake niet echt lekker klinken, maar als ik mijn ogen dicht doe zie ik toch de kleur niet, zal vast wel smaken dan.

Buisje van Koen zat nog goed, ab slaat ook aan. Ben vandaag bij de KNO geweest en moet 30 juli nog een keertje controle, samen met Lars dan ook. Hij zei me volgende keer gewoon vantevoren een ab aan te vragen en mee te nemen op vakantie, zodat ik zelf kon geven en daar niet naar een dokter hoefde. Hij zei dat hij me prima in staat achtte om zelf te beslissen of hij wel of geen ontsteking had en dus wel of geen antibiotica nodig had. Zo zou ik mijn vakanties niet meer af hoeven te breken, in ieder geval niet voor oorontstekingen van de kindjes.Tja, heb helaas ook erg veel ervaring met oor, keel en neusprobleempjes met 3 KNO kindjes.

Morgen tweede poging vakantie, voor twee daagjes, 1 nachtje in de Panne in Belgie. We gaan morgen daarheen, lekker rondsnuffelen daar, 's avonds in een bed and breakfastwoning (hele verdieping voor ons) slapen, 's ochtends ontbijtje en vrijdag de hele dag naar Plopsaland daar. Schijnt leuk te zijn, dus ik zal zaterdag verslag uitbrengen of het een aanrader is of niet.

Lars is trouwens ongeveer 13 kilo en ongeveer 92 cm, pukkie he? Koen is al 76 cm en 10 kilo, bink. En Jesse spant de kroon met 20 kilo en 1.10 meter. Die til ik niet zo makkelijk meer, hoewel hij dat wel nog heel graag wil. Lars wil altijd op mijn nek zitten, ziet ie van Jesse, die mag dat bij papa. maar ik vind Lars al zwaar als ie op mijn nek moet hoor, pffff.

Heb vandaag mijn buikdrager verkocht. Die was tot 10 kilo, dus helaas, kan niet meer, is echt te zwaar geworden, die Koenie. Weer iets afsluiten dus. Geen baby meer. Iemand nog ideeen wat ik Koen voor zijn eerste verjaardag kan geven, wat echt voor hem is. Hij krijgt namelijk echt alle speelgoed door van zijn broers, en dat is al zoveel. Ik weet het echt niet meer, luxeprobleempje.
o haha ben jij dit? dan ben je al stuk afgevallen zeg!

ik zag ons net bij sbs trouwens
Hoi meiden, ben alweer een paar dagen terug, maar een beetje druk met werk en familie geweest. Intussen wel weer bijgelezen, maar een beetje veel om te reageren. Marlee goede echo en huis definitief verkocht, top! Misschien moeten wij maar gewoon ons huis alvast te koop zetten, motiveert weer meer om zelf te zoeken.

Floor groeit echt als een dolle! Beetje zoals Lisa deed.

Maartje blijft nog steeds achter met groeien, is al 21 weken en nu pas 5700 gram. Drinken uit de fles leek zo goed te gaan, maar de laatste paar dagen weer niet en dan slaat ze rustig een voeding over (die ze eigenlijk niet kan missen) Weekend ging ook niet helemaal lekker, er bleek melk in de ham te zitten (waarom dat nou weer??) en ze had weer even fiks buikpijn.

Lekker dat Emma al zindelijk aan het worden is! En Nemo ook al dus. Lisa heeft de laatste dagen vaak op het potje of de wc gepoept en geplast, maar tussendoor ook vaak in de luier. Na haar slaapje en na de nacht gewoon volle plasluiers dus geen beheersing nog. Ben benieuwd.

Daan, fijn dat het weer beter gaat, wat balen als die gupjes ziek zijn zeg. En je wordt dus al een halve dokter?

Laatste maten van Lisa (zelf gemeten) 92 cm en 15,5 kilo, blijft een flinke meid dus, maar gaat niet meer zo hard.
mogguh
Goedemorgen! Zohee, is de woensdag tegenwoordig vaste forumdag ofzo? Ik heb weer allerlei lekkere dingen gemist. Vis, die roze en groene flubberdingen van de toko at ik vroeger altijd...nu vind ik het echt vies, rare muffige smaak. Vind wel nogsteeds die rijstrolletjes met vulling lekker. En verder ga ik gewoon voor spekkoek

Marlee, fijn dat de financieringstermijn van de kopers nu voorbij is, geeft toch weer een zekerder gevoel. En verhuisd! Hoe bevalt het tot nu toe?

Daan, niet fijn hoor van die kno-kindjes...was er zelf vroeger een helaas, dus weet dat het voor de kindjes ook niet fijn is. Hopelijk zit er nu wel verbetering in en hebben jullie een leuke dag in plopsaland.

Hier gaat het allemaal goed, Lasse is tevreden zolang hij maar regelmatig aan de tiet mag. Maandag was de wijkverpleegkundige hier voor intake consultatieburo, toen woog Lasse 4020 dus is weer goed aangekomen gelukkig. Verder slaapt ie snachts nogsteeds van 12 tot 6...superkind

Straks gaan we met Nina kennismaken op nieuw kdv met de leidsters enzo. Vanaf dinsdag gaat ze daarheen. Spannend hoor.

Jemig Cees, 17,9 kg en een meter? Nina is nu 11,9 en volgens mij iets van 90 cm. vergeet haar steeds te meten, zal haar straks eens even tegen de muur zetten.

Vis, als ik tijd heb vandaag of morgen zal ik fotootjes in hyves zetten, kun jij mijn prachtige zoon ook bewonderen.
Die Lasse, klinkt als een modelbaby! Zou ik heel leuk vinden om hem te zien lau!

Op de een of andere manier had ik al het evrmoeden dat jij wel wist wat ik met die groene flubber bedoelde hahaha. Spannend, nieuw kdv!

Fijn dat je nu zelf dan kunt handelen Daan, geeft wel hoop rust dan. En hoop dat de herkansing een fijne wordt zonder keel neus en orendingen.

Ik moet vandaag thuiswerken maar kom niet in de compvan het werk. Nog maar eens proberen.
Ooohhhh wat ben ik toch een jankerrd hahaha, wat een prachtig lief mooi schattig jongetje Lau!

En ook echt een jongenskoppie he. En Nina is ook al zo groot en knap, net al mama tuulk.

snif snif
huh...kan je nou toch in de ak dan?
Nee, Cees heeft ze stiekem toegeschoven
aha...zie je, ik heb helemaal geen hyves nodig
Jaweheeheeellll!!!
Ik kan nog steeds niet inloggen, erg hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven