F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
He dat was niet de bedoeling Marlee. Hoop dat de misselijkheid ook snel weer weg is.

Geen idee waar je trouwens delftsblauwe gordijnstof kan vinden. Misschien op de (stoffen) markt.

Heb zin in iets zoets, een stuk gebak ofzo. Ga ik neit doen. Kan ook neit want hebben we niet in huis. Het lukt al heel goed om geen chocola meer te eten. Verder hebben we ook niet echt iets te snacken in huis dus dat scheelt. (heb wel een zak chips gehaald voor het weekend maar dat mag dan ook wel vind ik).

Misschien zo nog even een stuk lopen met Tim en Floor. Ga ik eens proberen of ze in de draagdoek wil en dan kan ik Tim in de buggy doen, dan misschien wel even naar mijn werk lopen voor een kop koffie.

Heb vanmorgen weer boodschappen met de 2 kids gedaan maar handig is anders. Had Floor op de wagen en Tim zat in de wagen (niet het stoeltje). Dan nog volstapelen met de weekboodschappen, pfff. Het is weer binnen gelukkig.

Morgen lekker naar mijn ouders. Die zijn op vakantie geweest. Ze hebben Floor 2 weken niet gezien, oftewel een kilo geleden zeg maar

Leuk Lau, kraamvisite. Mijn collega's zouden gisteren komen maar er was iemand ziek dus ze komen een andere keer.

Ik ga maar eens was opvouwen. eerst nog een foto van een lachende Floor in de ak gooien.
Nic, wat een lieve foto van Floor in de AK.. Lau, was het gezellig met je collega's??

Werdag(week) zit er bijna op dus ga jullie weer voor 2 dagen verlaten. Volgende week moet ik maandag werken dus dan heb ik ook weer internet .. Thuis zal het nog wel even duren...

Fijn weekend allemaal
Ik weet ff niet wie het vroeg van de delfsblauwe stoffen maar ik zou es ff kijken op de stoffendkraam met www er voor en nl er achter aan.

Eerst ff eten!

Josje
stoffenkraam dus haha
Lau je krijgt een perenijsje van Tante Perenboom als je je hok hebt opgeruimd.

Wat raar Nic, dat de hele klup dan gelijk niet komt...

En hoe is het wandelen gegaan? Ik heb deze week al 3 wandelingen van 45-60 minuten achter de rug. Ben best trots op mezelf (dat ik eindelijk weer beweeg) En de bolderkar is best zwaar om te duwen, dus verbrand behoorlijk wat kaloriën!

Vriend ligt (weer) op de bank te snurken, maar als ik dan de afstandsbediening pak om ATWT te kijken mag dat niet..nahja.

Ik heb Milka gekocht (in aanbieding bij action) maar moet van sonja yoghurt..........

Balen Marlee, hopelijk is het eenmalig!

Ga weer proberen de AB in te pikken!
lau, bij Schroder? Zit iig in Rotterdam en Den Haag. En kid kat?

Cees, in milka zit vast ook melk En goed aan de wandel zeg!

Nic, lieve foto van Floor. NOg gelukt met wandelen?

Marlee, wel goed uitrusten, dat helpt misschien een beetje. Ik was altijd misselijk als ik erg moe was.

Moet nu eigenlijk afwassen, en even een nieuwe was in de wasmachine stoppen. Dan kan die vanavond ook nog op het wasrek. Mag nog even rondkijken van mezelf, en dan nog even aan de slag. Dit weekend is erg druk, met allemaal familiedingen, dus ik ben er weinig!

Fijn weekend!
je bent er sowieso een stuk minder sinds je werkt!

Gaat t ook allemaal lekker in combi met de kids? Hoe vind Tessel het bij KDV eigenlijk?
Cees, je mag vervangen he in dezelfde categorie. Als je die een beetje ruim interpreteert moet het te doen zijn, Milka i.p.v yoghurt, haha.

2 daagjes in de herkansing waren super. Plopsaland is echt keileuk, nog wel iets meer voor Jesse als voor Lars, maar voor Lars hoefden we dan ook maar 5 euro te betalen. Die mocht nog niet overal in, moeten ze boven 1 meter zijn. Hotel was ook super, soort appartementje op de bovenverdieping van een grote woning, 3 slaapkamers, badkamer, dakterras en een gezamenlijke keuken. Echt super, er lag speelgoed voor de kinderen, die hebben we niet meer gehoord. Ontbijtbuffetje erbij vanochtend, echt helemaal compleet.

Heb de eerste was al weer in de machine zitten, alles al uitgepakt, en nu zo naar bed. Moest nog even wachten, want Lars sliep nog niet, die werd echt helemaal in paniek wakker net. Die heeft vandaag kabouter Klus in het echt gezien en was daar zo bang van dat ie dacht dat ie nu in de kast op zijn kamer gekropen was. Zielig he? Denk je: das leuk die figuren die daar rondlopen, krijgen mijn kinders er nachtmerries van.
Pfff je kunt merken hier dat er TT is, al die sjeesende motoren...

Klinkt leuk Daan! Voor ons wat ver, maar mss een idee voor een vakantieweekend oid.

Verder weinig nieuws hier eigenijk... moet nog doopkadootje halen, maar heb geen idee wat...
Vis, je had die zak babyspul ook aan mij kunne verkopen hoor, komt hier wel van pas..

Ga mezelf schop geven om ramen te lappen, morgen kan ik niks doen, want komt oppaskindje.
Wil je nog 3 pakken pampers overnemen voor een leuk prijsje?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
spesjal preis, djust vor mie?

name your price!
jai biede ja

achtentachtig kacheltjes

kijke kijke nie kope
Sorry voor de enorme salamiboerlucht die ik hier achter heb gelaten.
nieuwe avatar? moet ik ook weer een s doen, nu ik zo slank wor
Ja, doe een mooi rank hertje!!!!
Tjeempie zeg, wat stinkt het hier. Hou es op vis!

Cees, combi werk en kinderen is goed te doen. We staan nu rond kwart voor 7 op (dankzij onze personal wekker Tessel ) en gaan rond kwart voor 8, 8 uur de deur uit. Ben ik dus om kwart over 8 op mn werk, man brengt de kinderen weg en is rond half 9 op zijn werk. Ik ga vaak rond 5 uur weg, ben rond kwart over 5 bij het kinderdagverblijf, kinderen halen, rond kwart voor 6 thuis (blijf altijd plakken ) Koken, kwart over 6 man thuis, eten, en vaak lukt het om Tessel om half 8 in bed te hebben, Daan is vaak iets later. Badderen doen we overigens niet vaak, dat zou wel wat vaker moeten eigenlijk. Maar dat past nog niet echt.

Maar ik heb verder ook niet meer zo veel te vertellen eigenlijk, alhoewel dit dan wel weer sneu klinkt

Daan, fijn dat de herkansing wel geslaagd was! En Klus, die wil ik ook niet in het echt tegenkomen trouwens.

Wil nog wel een keer naar Madurodam, nu ze nog in Sesamstraatthema zijn. Anders als volgende meeting?

Met Daan en Tessel gaat het verder goed. Daan is onwijs veel aan het kletsen, legde vanmiddag even heel lief aan de poes uit dat ze het balkon niet op mocht. ("wat is er poes? Nee, je mag niet op het balkon lieverd. Het kan echt niet.") Tessel heeft vanmiddag op de verjaardag van oma alle tantes om haar pinkje gewonden door gewoon geen kik te geven, behalve dan vanmorgen bij binnenkomst. Dat was ineens een iets te drukke overgang, waardoor ze wel even moest huilen. Maar da's dan ook meteen een argument voor mij om haar maar even bij me te houden Wel een leuke dag gehad, zijn in Den Haag geweest en hebben daar een Ooievaart gedaan, door alle grachten heen. Is wel leuk om de stad eens van een andere kant te bekijken. Verder was het ontzettend druk in de stad, ook vanwege Veteranendag. Daan was halverwege de rondvaart helemaal hyper omdat er een stuk of wat helicopters overvlogen, hij stuiterde echt de hele boot rond. En hij heeft ook nog voor het eerst gesnoept, misschien heeft dat er mee te maken

Nu gauw nog even de tassen voor morgen inpakken, dan hebben we familiedag. Ben benieuwd hoe het met alle ooms en tantes is, en vooral hoe Tessel daarop reageert :-s
quote:tieger schreef op 28 juni 2008 @ 22:55:

We staan nu rond kwart voor 7 op (dankzij onze personal wekker Tessel ) en gaan rond kwart voor 8, 8 uur de deur uit.

Daan was halverwege de rondvaart helemaal hyper omdat er een stuk of wat helicopters overvlogen, hij stuiterde echt de hele boot rond. En hij heeft ook nog voor het eerst gesnoept, misschien heeft dat er mee te maken

Wat betreft het eerste:

Wat betreft het tweede: ECHT WAAR?

En op de laatste meeting dan? Daar was het snoep vrij moeilijk te vermijden..

Momenteel lekker rustig weekendje. Maartje zit goed in haar velletje, blijkbaar heb ik gisteren niks verkeerds gegeten. Ze drinkt vaak (elke 3 uur ongeveer) en dat is fijn voor de productie. Ik heb besloten om te stoppen met kolven en gewoon elke dag thuis of bij de oppas te gaan voeden. Is beter voor de productie en dan drinkt ze tenminste. Bv geven tot ze 2 is kan ook best, toch?

Je had moeten zien hoe snel ze de rijstebloem met vanillesmaak haar lieve mondje uitwerkte Vandaag een snippertje banaan geprobeerd, dat vond ze wel lekker, dus misschien dat bijvoeden straks de oplossing is.
Dok, haha, voeden tot ze 2 is. Gaat je dat lukken om live te voeden en niet te kolven? Ben je ook weer dingen aan het introduceren met je eigen dieet om te zien hoe Maartje erop reageert?

Tieg, super dat je zo snel de deur uit bent 's ochtends. Badderen gebeurd hier ook niet zoveel hoor. Tim vaker dan Floor. Vandaag de kids maar eens in bad kieperen nu we niets hebben. Dat blijven plakken bij de opvang kan ik ook heel goed.

Cees, rust weer teruggekeerd nu alle mensen weer naar huis zijn?

Daan, fijn dat jullie nog zo hebben kunnen genieten. Is toch wel even een lekkere afsluiting van de vakantie.

Wij zijn gisteren naar mijn ouders geweest. Toen we daar aankwamen had Tim ineens verhoging en later koorts. Hij wilde niets eten. Nog wel een klein beetje gespeeld maar toen voelde hij zich toch wel erg beroerd. Dus maar een zetpil en hij heeft toen geslapen op de bank. We hadden ook nog een verjaardag dus daar even snel koffie gedronken. We zouden ook blijven eten maar Tim vroeg of hij naar huis mocht. Hadden we anders ook gedaan. Thuis maar snel in bed gestopt. Vannacht werd hij ineens wakker met pijn. Snap nog steeds niet wat er precies zeer deed. Dan moet de luier uit en daar heeft hij ergens pijn. (geen stijf piemeltje)Het lijkt boven zijn piemeltje dan wat gespannen. Hij geeft wel eens een enkele keer vaker aan dat hij daar ergens pijn heeft maar voel of zie helemaal niets. Misschien toch maar eens naar de huisarts om te laten checken of hij een liesbreukje heeft (ook al zou je dan toch iets moeten voelen). 2 uur later, een beker drinken en een halve boterham konden we weer slapen.

Half uur later moest ik voeden en mocht daarna een krappe 3 uur slapen tot de volgende voeding. Toen was het ook al 8 uur geweest. Vanmiddag maar met z'n allen een middagdutje doen.

Tim lijkt nu trouwens weer helemaal oke. Geen koorts meer en hij eet en drinkt weer.

Wandelen vrijdag is niets meer van gekomen door de voeding, een telefoontje en toen was Tim zo lekker aan het buitenspelen dat we maar thuisgebleven zijn. We gaan vandaag voor de herkansing.

Nu eerst maar even douchen en dat oerwoud op mijn benen kappen. Misschien dat ik R dan eens mee naar bed krijg voor een gezellig onderonsje. Hoewel we vanavond waarschijnlijk allebei in slaap vallen als we ons kussen zien.
Ja tis hier weer mooi rustig op de weg. Alleen wat trekkers met balen kuil.

Oppaskindje ligt nu al op bed. Niet zo gek, want normaal slaapt ze tot 9 uur, en nu moest ze er 7 uur uit! Maar ik hoor haar nog wel kletsen, dus ben benieuwd..

Toen ik vroeg of Jesse dan ook naar bed wilde, werd hij helemaal hysterisch, niet meer aan te sprken...

Tieg, heeft Daan nooit eerder gesnoept??? Wat versta jij onder snoep? Jesse is op het moment soepstengelmonster.

Vriend is nu alleen naar de doop. Daardoor heb ik idee dat t maandag is, heel raar. Maar aankomende week geen kindjes, dus lekker veel tijd voor 'nuttige' dingen. Mss nog wel ff Vis verlossen van alle troep

Haha, Jesse hoort oppaskindje. Maar hij weet niet dat t via de babyfoon is. Zegt ie "Huh wat hoow ik? Jesse hoowt Ewwa. Ewwa is in nood. We moeten Ewwa zoeken"
Nico van een eventueel liesbreukje kan een kind heel veel last hebben. Meestal kun je het aan de buitenkant wel wat zien, maar soms ook niet. Koorts past er echter niet bij, dus waar hij nou last van heeft gehad... zielig he, als ze ergens last van hebben en ze kunnen het niet goed benoemen. Emma klaagde laatst over oorpijn, alleen recht. En bij vlagen werd ze huilerig en deed haar oor zeer. Een dag later was het over....lastig hoor!

Cees lekker een vrij weekje zonder oppaskids. Het begint echt lekker te lopen nu of niet? Leuk hoor!

Tieger wat schattig dat de poes even uitleg kreeg dat ie niet het balkon op mag hahah. En dan vooral het woordje 'lieverd' er nog bij.

Ow nee, wat hoor ik nu weer: wat maakt ons sterk, TEAMWERK, wat maakt ons sterk, TEAMWERK

We gaan zo lekker een stukkie fietsen, voordat ik weer aan het werk moet. Wel relaxt gewerkt gisteren, het was niet zo druk. Dus we gaan vanavond voor de herhaling!

Josje
Tieg, klinkt idd alsof het redelijk soepel loopt bij jullie tijdens zo'n werkdag . Lekker hoor! Kid Kat is superleuk kinderspullen/kledingwinkeltje in V. Dacht dat je daar misschien geweest was, anders zeker de moeite waard. ff googlen op kid kat.

Vis, is je nieuwe avatar in het kader van sportieve goede voornemens ofzo??

Jos, heb ik de AK gekeken, ziet er goed uit zeg!

Cees, misschien dat de rittersport chocola met yoghurtvulling wel kan als vervanging van yoghurt van Sonja?? die is echt superlekkerrrrrr namelijk.

Nina is niet zo heel snoeperig eigenlijk, die is ook meer van de soepstengels, ontbijtkoek en eierkoeken.

Ik ga zo ook maar even douchen denk ik, er moet hier ook flink onthaard worden. Heb ons addergebroed vanochtend gewoon allebei tegelijk bij manlief onder de douche gegooid, dat is wel het vlotste.

Vast stomme vraag, maar vanaf wanneer kan je weer redelijk normaal seks hebben na een natuurlijke bevalling eigenlijk? Ik heb er ook wel weer zin an
haha Jos, ben blij dat die van mij niet de enige is die op zondag midden op de dag tv zit te kijken
wij zijn heule ontaarde ouders met tv op de zondagochtend

Gelukkig hebben we dat zojuist weer gecompenseerd met een heel pedagogische fietstocht van een uur hahah.

Bedankt voor de complimenten overigens!

Zo, ik ga aan het werk, ben om 23.30 weer vrij, tot gauw!

Josje
Lau, als je zin hebt kan het weer hoor. Geloof dat dok de vorige keer heel snel was. Heb ook wel weer zin maar ons grut laat het nog niet zo toe. Floor gaat pas na de laatste voeding rustig slapen en dan slaap ik ook al zo ongeveer

's ochtends is ook geen optie want ga er niet de wekker voor zetten. De zwangerschap was ook al zo sexloos dat ik ondertussen opnieuw ontmaagd moet worden.

Nu maar even Floor weer troosten want die wil niet in bed slapen op moment, alleen maar op schoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven