Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Mannen die gniffelen om hun eigen grapjes.

Mannen met een hinnik-lachje

Mannen die nog slapen met een knuffel

Mannen die stinken

Mannen met rood haar
-mensen die roken en het het liefst nog in je gezicht uitblazen om te laten zien dat je er niks over te zeggen hebt.

- bemoeizuchtige mensen; "ik wil mij nergens mee bemoeien, maar..."

- mensen die geen aanpassingsvermogen hebben; "zo ben ik nu eenmaal, dus accepteer het maar"

- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.
Volwassen kerels (zeg 35+) die achter een meisje van 16 lopen en zogenaamd grappige opmerkingen maken (hard genoeg dat zij ze kan horen) over haar mooie figuur.

Het zou je dochter kunnen zijn en dan zo geilig reageren en haantjes spelen..
quote:wolkewitje schreef op 13 februari 2014 @ 14:26:

Ik vind stoffen zakdoeken een enorme afknapper. Mijn vader heeft er altijd eentje in zijn zak, daar poetst hij vanalles mee. De tafel, zijn neus, de mond van mijn kinderen en daarna weer de tafel ofzo. Brrr.

Mijn oudste zoon is koning van de afknappers, hij draagt sokken in zijn crocs, trekt zijn broek hoog op en zijn T-shirt erin. Of een bloes tot het bovenste knoopje dicht. Hij is 5, ik hoop dat hij het nog leert.

Haha wat herkenbaar van je zoon...

Mijne is alweer 8 en heeft totaal geen notie van kleding.

Koop ik gave jeans voor hem, trekt hij het met een riem tot bijna onder zijn oksels op.

Blousen ook alles dicht.

Nee voor alsnog niet de coolest dude van zijn klas..
Onbeschoft op kauwgom kauwen , mannen met snorren/baarden, slechte lichaamsgeur, ongestreken kleding, met open mond eten, boeren, winden laten, ongemanierd zijn, mannen die vrouwen alleen als object zien, luie mensen, hypocriete mensen, roddelaars.....

Mannen in driedelig pak op de fiets

Of broeken die eindigen op okselhoogte
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:saartje- schreef op 13 februari 2014 @ 14:35:

- mensen die anderen naar beneden halen om te laten zien hoe perfect ze zelf wel niet zijn op dat gebied.Hier kan ik ook beslist niet tegen
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Mensen die roken. En dan niet de mensen die even een stukje verderop gaan staan maar die de peuk zo langs hun been naar achter houden met een " zo houd ik 'm toch weheeeg" En dan vervolgens een haal nemen en al pratend de rook laten ontsnappen. Ennnn, dat ze er geen erg in hebben. Ennn als ik dan half stikkend naar mijn inhaler graai (die altijd onderin de tas terecht komt) ook nog onnozel vragen of ik het benauwd heb."het is toch niet van dat ene haaltje toch, dat kan echt niet hoor ik houd 'm heeelemaal naar achter"
...
anoniem_193977 wijzigde dit bericht op 13-02-2014 15:32
Reden: oud topic
% gewijzigd
Dikke vrouwen/mannen!

Nog erger: dikke vrouwen/mannen die lopen te vreten, liefst in elke hand een frikandel

Vrouwen met kort haar. Zo'n " lekker gek kort koppie"
Rokers.Gierige mannen. Mannen die op de eerste date huilerig over hun ex praten. Mannen die liegen dat ze vrij zijn en dan toch bij nader inzien getrouwd blijken. Dikke mannen, onverzorgde mannen.

Een man in een pak op de fiets vind ik weer heel gewoon. Waarom moet iedereen met de auto?

mannen die bezet zijn, over hun vrouw zeuren en alle vrouwen maar er bij en je dan een complimentje maken over je uiterlijk

mannen die je vragen of je bi bent en een vriendinnetje hebt soms

mannen die homofoob zijn maar lesbische vrouwen heel interessant vinden

mannen die het hebben over chickies en sletjes

mannen die klagen dat vrouwen op bad guys vallen en ze dan ook maar een klootzak moeten worden

En zo heel extreem kieskeurig ben ik niet hoor...
Aso op kauwgom kauwen vind ik bij zowel mannen áls vrouwen afknappers. Al val ik dan weer niet op vrouwen.
Mannen die zeuren over hun vrouw.

Mannen zonder relativeringsvermogen, en vooral mannen die zichzelf niet kunnen relativeren

Mannen die van die ongefundeerde onderbuik uitspraken doen en die zich begeven op sites zoals Nederland Tuigvrij. Brrrr.

Opgeblazen gladjakkers.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Mensen die zichzelf als ONTZETTEND interessant wanen, brrrrrr
Rokers met stip op 1

2. Mannen met Abercrombie en Fitch truien (zo'n enorm logo op de voorkant.... doe dat nou niet!)

3. foute schoenen.
Mannen met lelijk haar (ik heb liever een kale man, maar als er dan haar op zit dan wel graag goed geknipt en verzorgd!)

Mannen met rughaar (ieeeeuwwww!)

Mannen die zichzelf heel stoer vinden

Mannen die lullige opmerkingen maken over een ander en dan denken dat ze er zelf beter van worden

Mannen die stinken

Mannen met sandalen

Mannen die asociaal op kauwgom kauwen

Mannen die boeren en scheten laten in het openbaar (terrasjes, strand)

Mannen die gefocust zijn op uiterlijk en helemaal niet horen wat je te vertellen hebt

Mannen die zeggen dat ze single zijn, maar ondertussen gewoon een vrouw of vriendin hebben

Mannen die liegen

Mannen die dom zijn

Mannen die geen vlees eten

Mannen die als een vrouw lachen

Mannen die vaker janken dan ik

Mannen die het liefst een vrouw hebben die thuis blijft om voor de kinderen te zorgen

en dit in een willekeurige volgorde.

Ik heb verder helemaal geen noten op mijn zang hoor....

Gelukkig heb ik een vriend die niets van bovenstaande is en doet (voor zover ik weet).
Ik knap af als de man erg bezig is met blote vrouwen op Facebook, Twitter, Tumblr etc.
Mannen die erg met de omgeving bezig zijn over wat anderen denken

Mannen die roddelen
Voetbalfanaten
[quote]Spijk-er schreef op 23 september 2013 @ 09:00:

Hondenwandelwagens. Met honden erin die helemaal niet te oud of ziek zijn om te lopen, maar die gewoon toch rondgereden worden!

Zijn overigens meestal vrouwen die ze rondduwen.

Die honden zijn lui, of de baasjes willen met hond en al ergens heen bv supermarkt etc

Afknapper vind ik ouders die trots denken te moeten zijn op hun voortplantingsproducten (zoveel hebben ze er nog niet voor gedaan dan toch?:P)

Verder afknappers; een cool feestje (feestjes vind ik saai met keiharde muziek waardoor je niet met elkaar kan praten en op uren dat ik veel liever in mijn bed lig) , tattoos, mensen die om de 5 minuten op hun smartphone kijken, en mensen die vloeken.
negatief doen/ erg veel zeuren

Er heel doorsnee uitzien en zich doorsnee gedragen/ dezelfde mening verkondigen als die ik al 100 keer op tv heb gehoord

door de neus praten
Steeds op je telefoon kijken vind ik ook een afknapper en vloeken ook
Ik knap af op mannen die zich gaan aanpassen aan mij.

bv: ik ben heel sportief, sport zo'n 5 tot 6 x per week verschillende sporten. Als mannen dat horen tijdens een date dan zeggen ze vaak zo iets; oh, dan ga ik het hardlopen, fitness, fietsen ook weer oppakken Om dan vervolgens elke keer dat ze gesport hebben een trots appje te krijgen dat ze gesport hebben.

hee, mij maakt het niets uit hoor dat mijn dates elke dag bankhangen en niet aan sport doen. Ik val op een persoonlijkheid en niet op de hoeveelheid sport die een man doet.

Overigens knap ik ook af op een bierbuik.. zo niet aantrekkelijk!
Een erg grote afknapper is verder; als een man praat

/typt als een kind van 12:

"Me" -> "mijn"

"K" -> "ik"

Etc.
Vrouwen die alleen maar over het huishouden kunnen praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven